<html><head><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"></head><body dir="auto">Co jsem zatím viděl na klasických olověných startovacích beteriích bylo sériové číslo vypálené do plastového obalu baterie. Tedy stejný princip, jako když vypalovali značky dobytku. Žádný laser a podobné, ale horká raznice zamáčknutá do plastu. Pokud to bylo na vhodném místě, tak se to ani samo nemělo jak odřít. <div dir="auto">Tomáš OK2MTM </div><div><br></div><div align="left" dir="auto" style="font-size:100%;color:#000000"><div>-------- Původní zpráva --------</div><div>Od: Jan Waclawek <konfera@efton.sk> </div><div>Datum: 11.08.21  13:52  (GMT+01:00) </div><div>Komu: hw-list@list.hw.cz </div><div>Předmět: Re: OT: Trvanlivá identifikace trakčních baterií </div><div><br></div></div>[preposielam]<br><br>Dobry den,<br><br>dovolim si trochu iny pristup. Pri mnozstve cca 1000ks trakcnych<br>baterii s cenou a 3000,- EUR, by som skusil oslovit vyrobcu baterii ci<br>nejaku podobnu identifikaciu nerobi na zakazku pre jednotlivych<br>zakaznikov alebo ci uz nema hotovy identifikacny system rovno v<br>ponuke. Myslim si, ze nie ste prvy na svete, kto takuto sluzbu<br>potrebuje. Preto by som skusil najprv popytat toho vyrobcu tych<br>baterii. Mne pripada toto riesenie ovela profesionalnejsie, nez bolo<br>vsetko, co tu zaznelo. Samobastlicske riesenia mozu prist na rad az,<br>ked vycerpate tuto moznost.<br><br>A.<br><br>>>><br>Rádi bychom opatřili baterie v pronájemní flotile (téměř 1000 ks)...<br><br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br></body></html>