<div dir="ltr"><div>Pripadne na linke <br></div><div><br></div><div><a href="https://www.dell.com/support/home/sk-sk?app=products">https://www.dell.com/support/home/sk-sk?app=products</a></div><div><br></div><div>Do okna Pozriet lokalitu podpory zadat service tag servera ( byva 7 znakovy - pismenkovo ciselkovy )</div><div><br></div><div>Dodo<br></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">pi 23. 7. 2021 o 11:06 Dodo Racek <<a href="mailto:dodoracek@gmail.com">dodoracek@gmail.com</a>> napísal(a):<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex"><div dir="ltr"><div>Tipovanie pri supportoch nie je najlepsia cesta.<br></div><div><br></div><div>Ak na tejto linke</div><div></div><div><a href="https://www.dell.com/support/incidents-online/sk-sk/srsearch?~ck=mn" target="_blank">https://www.dell.com/support/incidents-online/sk-sk/srsearch?~ck=mn</a></div><div></div><div>v pravej casti prekliknete v roletkovom menu na Servisny stitok a zadate servicetag  a date hladat, tak na prvej obrazovke uvidite, aky servis bol zakupeny na tento server v DELLi presne a do kedy je platny. <br></div><div></div><div></div><div><br></div><div>Rovno pod tym je tlacitko otvorit service request.</div><div><br></div><div>Dodo<br></div><div><br></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">pi 23. 7. 2021 o 10:47 Tomáš Koželuh <<a href="mailto:mr.death@ipq.cz" target="_blank">mr.death@ipq.cz</a>> napísal(a):<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Vzhledem k popisu tipuju, že server má záruku NBD onsite 3y, takže je v záruce, stačí zavolat do Dellu, nahlásit service tag, popsat závadu, možná budou chtít poslat i nějaký servisní log z iDracu. V pondělí pošlou technika, který to opraví. Ty servery mají dostatek větráků, aby vydrželi fungovat, i když jeden zkolabuje. Rozhodně bych do toho nevrtal, nesnažil se jakkoliv měnit otáčky nebo cokoliv dalšího, tohle si řídí management serveru. Dell by to pak mohl brát jako důvod ke ztrátě záruky a bude to placený servisní zásah.<br>
Jediný, co je potřeba si domluvit, kdy je možné provést výpadek, i když u NBD je potřeba počítat s tím, že to možná budou chtít provést v běžných pracovních hodinách.<br>
<br>
> -----Original Message-----<br>
> From: Hw-list [mailto:<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>] On Behalf Of Josef Zeman<br>
> Sent: Friday, July 23, 2021 10:15 AM<br>
> To: <a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a><br>
> Subject: Re: Ventilátor serveru<br>
> <br>
> Díky, rozhodím ho za chodu a uvidím. Počítám, že to bude tohle lego.<br>
> Mašina musí jet. Každou chvíli je na ní připojený někdo z techniků a<br>
> navíc v reálném čase loguje stav připojených zařízení, kterých je<br>
> několik tisíc. Ta historie se moc hodí.<br>
> <br>
> Zeman<br>
> <br>
> > On Fri, 23 Jul 2021, Josef Zeman wrote:<br>
> ><br>
> > > Dobrý den<br>
> ><br>
> > >Poptám se zkušenějších. Administruji relativně nový server, který<br>
> > >musí běžet. Velmi nerad bych ho posílal někam na opravu. Rozebrat ho<br>
> > >nemohu<br>
> ><br>
> > Otevrenim DELL serveru zaruku neztratite - zadne plomby tam nejsou.<br>
> ><br>
> > >- je v záruce. Některý z ventilátorů začal dost zoufale pískat.<br>
> > >Nechce se mi čekat, až se zadře úplně. Nepotkal jste někdo utilitu,<br>
> > >kterou by<br>
> ><br>
> > Nema to ty krabickove ventilatory co se proste vycvaknou a nacvaknou ?<br>
> > To muzete delat i za chodu, tak proste otevrit server a skubat ven<br>
> > ventilator po ventilatoru.<br>
> ><br>
> > >se dalo ručně měnit otáčky ventilátorů, abych vyselektoval, který to<br>
> > >je? Je to Dell R540. Zatím hledám marně jak na stránkách Dellu, tak<br>
> > >jinde.<br>
> ><br>
> > Mozna neco bude v iDrac - jestli jej mate zprovozneny.<br>
> ><br>
> > > Zeman<br>
> ><br>
> > *------------------------------------------------------------------------*<br>
> > |                          Petr Simek   APS JU<br>
> >    | |                             <a href="mailto:psimek@jcu.cz" target="_blank">psimek@jcu.cz</a><br>
> >         |<br>
> > *------------------------------------------------------------------------*<br>
> <br>
> _______________________________________________<br>
> HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>
</blockquote></div>