<div dir="auto">Není třeba čekat až to uplne odejde. Pokud identifikuje o který ventilátor se jedná a popíšeme závadu tak ho bez problémů vymění.</div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Dne pá 23. 7. 2021 15:41 uživatel Josef Zeman <<a href="mailto:jozem@volny.cz">jozem@volny.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Dobrý den<br>
<br>
Díky všem za názory a zkušenosti. Samozřejmě jsem prolezl logy i iDRAC.<br>
Nic si na nic nestěžuje. Prostě se jen zadírá ložisko, ale ne natolik,<br>
aby to bylo detekováno jako chyba (tedy pokud je zrovna tenhle<br>
ventilátor monitorovaný). Řízený zřejmě není.<br>
Zkusím, jestli nebude cesta s nejmenším odporem přes service tag<br>
kontaktovat přímo Dell a popsat problém. Pokud selže, tak mi zbývá<br>
trnitá cesta přes firemní strukturu. Nebo počkat, až se ventilátor<br>
hryzne úplně a diagnostika vyplivne jednoznačnou chybu. Možná to<br>
stihne dřív, než se uzavře kolečko firmou :-)<br>
Ostatní stroje mám letité. Rozházet je a vyčistit je bez problému. <br>
<br>
Zeman<br>
<br>
> Je to jedno, po telefonu service tag chtějí a pokud bude problém se<br>
> zárukou, tak nabídnou placenou výměnu.<br>
> <br>
> > -----Original Message-----<br>
> > From: Hw-list [mailto:<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>] On Behalf Of Dodo<br>
> > Racek Sent: Friday, July 23, 2021 11:06 AM<br>
> > To: HW-news<br>
> > Subject: Re: Ventilátor serveru<br>
> > <br>
> > Tipovanie pri supportoch nie je najlepsia cesta.<br>
> > <br>
> > <br>
> > Ak na tejto linke<br>
> > <a href="https://www.dell.com/support/incidents-online/sk-sk/srsearch?~ck=mn" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">https://www.dell.com/support/incidents-online/sk-sk/srsearch?~ck=mn</a><br>
> > v pravej casti prekliknete v roletkovom menu na Servisny stitok a<br>
> > zadate servicetag a date hladat, tak na prvej obrazovke uvidite,<br>
> > aky servis bol zakupeny na tento server v DELLi presne a do kedy je<br>
> > platny.<br>
> > <br>
> > <br>
> > Rovno pod tym je tlacitko otvorit service request.<br>
> > <br>
> > Dodo <br>
> <br>
> _______________________________________________<br>
> HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>