<div dir="ltr"><div>Já mám kolo typu "Ukrajina" CS výroby. Řetěz jsem neměnil nikdy, brzdy taktéž. A jezdí to taky.</div><div>Karel<br></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">čt 1. 7. 2021 v 18:50 odesílatel Petr Labaj <<a href="mailto:labaj@volny.cz">labaj@volny.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Kdyby mi vydržely destičky jen pár týdnů, tak si pořídím brzdící padák.<br>
<br>
Desky mi vydrží cca 2000 Km, řetěz cca 4000 Km.<br>
Do práce to mám ale jen 150 výškových metrů. A snažím se moc nebrzdit, <br>
až vždy dole. Ani ne tak abych šetřil brzdy, ale protože ten fofr je <br>
zábavný.<br>
Pořídil jsem si velké kotouče. Vepředu 203mm, vzadu 180mm. Kotouče i <br>
desky z Alíka ze pár šupů (ještě před krizí).<br>
Brzdy samozřejmě hydraulické. Původně v nich byl nějaký sajrajt <br>
(brzdovka), ten jsem časem vyměnil za běžný minerální olej (nějaký M6AD <br>
nebo co jsem to zrovna doma měl).<br>
Sice jsem někde četl, že olej může žrát některá gumová těsnění. Ale <br>
vzhledem k tomu, jaké svinstvo je brzdovka, tak olej pro to musí být <br>
jako pohlazení. A už to tak pár let funguje.<br>
<br>
PL<br>
<br>
*************************<br>
<br>
Dne 1.7.2021 v 7:50 Jaroslav Buchta napsal(a):<br>
> Ano, uz jsem slysel, ze nekomu vydrzi roky. Me vydrzi spis tydny, po <br>
> silnici nejezdim a moje kazdodenni trasa je 550m nahoru a pak docela <br>
> prudce dolu po sterku a kamenech = pomalu...<br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>