<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
<p>Promiňte, ale tohle je úplný nesmysl. Doporučuji Vám se někdy
podívat, jak vypadá ranní špička na nějakém sídlišti - mám osobní
zkušenost z malého sídliště (asi 400 bytových jednotek
rozprostřených do několika bytových domů, pár viladomů a pár
rodinných domů) v areálu, do kterého je jeden vjezd a výjezd.
Ranní špička je celkem dost mumraj a to jen odjíždí auta, která
jsou v areálu zaparkovaná, ne že tam odkudsi přijedou. Předpoklad,
že se ten stroj někde odstaví a bude pasívně čekat je fakt utopie,
ledaže někdo stojí o zážitek z jízdy autem, ve kterém se třeba
někomu předtím udělalo nevolno. Tu matematiku jsem chtěl vidět
zcela záměrně, ale zatím jsem dostal prohlášení ve stylu Jirotkova
Saturnina "Bohdá, že žízní nezahyneme". Doporučil bych ke studiu
(aspoň) <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://www.ioda.cz/_publikace/pub/2015_AKTaxi_studie.pdf">http://www.ioda.cz/_publikace/pub/2015_AKTaxi_studie.pdf</a> ,
kde získáte představu, co všechno tvoří náklady na provoz taxíku a
co se taky s tím autem musí dělat.</p>
<p>P.B.<br>
</p>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 03. 05. 21 v 15:44 Jan Průha
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:96083501-d6c1-875d-b15f-c6cb2bbc01ad@volny.cz">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
<p>Myslím, že je třeba vycházet z jiného stavu věcí.<br>
Když to přeženu, tak je to jako argumentovat proti mobilnímu
telefonu tím, že by za vámi musel pořád někdo tahat dráty :-).<br>
Pokud by byl systém masivně nasazený, tak po silnicích a
odstavných parkovištích budou s nějakou statistickou
pravděpodoností rozmístěna auta.<br>
Vy zadáte požadavek a auto k vám nepojede z nějaké vzdálené
garáže, ale možná už stojí někde kousek od vašeho domu. Nebo na
návsi vaší vesnice.<br>
Po uvolnění auto buď pojede k nějakému dalšímu uživateli, pokud
bude zrovna nejblíž ze všech ostatních aut, nebo prostě
zaparkuje někde poblíž a počká až bude optimální.<br>
U taxíků, zejména u Uberu a těch co fungují jako Uber, to tak už
je. Osobně jsem to vyzkoušel vlastně jen párkrát, ale vždycky
když jsem odbouchnul ten požadavek, tak auto bylo do 5 minut u
mě. Někdy dokonce skoro ihned.<br>
A to zdaleka nejsme statisticky na né hustotě, jakou by měla
autonomní auta.</p>
<p>H.<br>
</p>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 03.05.2021 v 14:46 Pavel Brychta
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:80072c2c-81f9-047a-dd4e-0ef58b7399f4@duhasys.eu">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;
charset=UTF-8">
<p>No, já bych také rád viděl nějakou matematiku - konkrétně za
provozem taxi vozu. Chci se přepravit z bodu A, do bodu B -
postaru/"to tak chodi", ... to vyřeším tak, že sejdu do
garáže, sednu do auta a odvezu se kam potřebuji. Autonomní vůz
si budu muset zavolat (časová ztráta), bude muset "odněkud"
přijet (palivová/energetická ztráta) a z cílového místa zase
odjet (třeba k jinému uživateli - tato palivová/energetická
ztáta už půjde asi na vrub toho dalšího). To stejné mě čeká až
se budu vracet. Začít by se mohlo třeba statistikou, kolik
auto taxislužby ujede během dne jaksi "aktivně" (se
zákazníkem) a kolik celkově. Tyhle čísla bych čekal předtím,
než mě někdo začne přesvědčovat o tom, že vlastnictví mého
auta téměř nedává smysl a jde o buržoazní přežitek, nebo
atavistický strach z neznáma.</p>
<p>P.B.<br>
</p>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 03. 05. 21 v 14:31 Jindroush
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:511df2b7-593f-9c81-77c9-0cbe878a7634@seznam.cz">
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;
charset=UTF-8">
<div class="moz-cite-prefix">Ja to beru spis jako zamysleni a
fakt by me zajimalo, jak je to s temi vzorci v doprave, zda
je to "automaticke-taxi" naprosto nesmyslne.<br>
<br>
Jinak spoustu veci delame ze zvyku a proto, ze "to tak
chodi". Dneska proste ty veci, ktere mate v aute, tam mate,
protoze vite, ze je vase. Treba by vas v pripade pronajatych
aut ty vyhody presvedcily natolik, ze byste ty drobnosti
nepotreboval nebo jste je zacal resit jinak.<br>
<br>
Nesouvisejici debata, ale souvisejici se silou zvyku, byla
prednedavnem na Zive. QWERTY/QWERTZ. Nazory tam byly
zajimave a vychazelo to velmi ze zpusobu pouziti, zpusobu
prace apod. A je dost tezko odhlednout od sveho "zakladniho"
soucasneho navyku k tomu, ze vlastne je rovnocenny s dalsimi
zpusoby (coz vede k cetnym nedorozumenim v diskusich,
predevsim od presvedcenych jedincu, ze jeden zpusob je dobry
pro vsechny {coz v souvislosti s temi auty tady asi nikdo
nezminoval a nenavrhoval}).<br>
<br>
A jeste s tou sdilenou/vyhrazenou kapacitou - ano, kdyby
byla nejaka hromadna akce a vsichni by se tam chteli dostat
sdilenymi auty, ta by jiste dosla a vy byste zacal cekat.
Ale to stejne preci nastava uz dnes - metro preplnene, nebo
silnice ucpane. Tohle jsem jednou resil, kdyz jsem vezl
tch+tch na letiste v Mosnove ausgerechnet, kdyz byl hlavni
den Dnu NATO ;)<br>
J.<br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix"><br>
</div>
<div class="moz-cite-prefix">On 03.05.2021 14:15, Tomáš Hamouz
wrote:<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:998581592.20210503141515@seznam.cz">
<title>Re: [OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo
provozujete?</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;
charset=UTF-8">
<span style=" font-family:'Courier New'; font-size: 10pt;">Myslím
že ten problém můžeme zcela odborně pojmenovat, a to je
vyhrazená kapacita přenosového kanálu ;-)<br>
Taky mi auto převážnou část času stojí, ale možnost vzít
ze šuplíku klíče a vyrazit během jedné minuty mi za to
stojí.<br>
<br>
Nehledě na to že mám auto vybavené hromadou užitečných
drobností, které by ve sdíleném zaručeně nebyly a musel
bych je pořád stěhovat sem a tam.<br>
<br>
Tomáš<br>
<br>
</span>
<table>
<tbody>
<tr>
<td width="2" bgcolor="#0000ff"><br>
</td>
<td><span style=" font-family:'courier new';
font-size: 10pt;">To s tím mobilem pokulhává,
protože i když aktivně nevolám, tak ho potřebuju,
abych byl na příjmu.<br>
S tím ostatním je to na rozhodnutí každého
soudruha.<br>
Ale třeba ty lyže si taky jednou za rok půjčuju. <br>
Kolo přes léto používám hodně, tak se mi vzhledem
k ceně vyplatí mít vlastní.<br>
Auta, respektive starosti o něj, bych se velmi rád
zbavil. Ale zase chápu, že někdo má k autu jiný
vztah než já.<br>
Každopádně si čím dál víc uvědomuju, že
vlastnictví čehokoli není jednostranná záležitost.
Čili že když něco vlastním, tak ono to zase na
oplátku částečně vlastní mě.<br>
H.<br>
Dne 03.05.2021 v 12:46 Pavel Kadečka napsal(a):<br>
Touto logikou nepotřebujete vlastnit ani mobil,
když celý den leží na stole nebo v kapse a pak z
něj 5 minut voláte. Nebo kolo, které celou zimu
stojí v garáži nebo lyže, které použijete dva
týdny v roce. Nebo byt / dům, když jste celý den v
práci a vracíte se tam jen vyspat. Nebo chalupu,
když tam jezdíte jen o víkendu a ještě ne pokaždé
a jinak je prázdná. Když na to přijde, nemusíte
vlastnit nic, protože to použijete jen někdy...<br>
<br>
P.K.<br>
<br>
po 3. 5. 2021 v 12:17 odesílatel Jindroush <</span><a
style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;" href="mailto:jindroush@seznam.cz"
moz-do-not-send="true">jindroush@seznam.cz</a><span
style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;">> napsal:<br>
Ano, domnivam se, ze vlastnictvi auta temer nedava
smysl, kdyz si <br>
vezmete, kolik % casu skutecne jede a kolik casu
jen nekde zabira misto. <br>
Autonomni automobily by mohly vratit lidem
flexibilitu, kterou jim bere <br>
hromadna doprava.<br>
<br>
Chtel bych videt nejakou racionalni studii, ktera
by ukazala, jake jsou <br>
dnesni "toky" dopravy, jestli jsou tam nejake
vysledovatelne vzorce a <br>
jak by se tyto vzorce daly zmenit. Taky kazdej
nevlastnime <br>
"drat"/vyhrazene pasmo v mobilni siti.<br>
Dtto epidemie "venku" (u nas je to horsi s ceskym
konzervatismem, <br>
spatnym pripojenim a vyssim podilem prumyslu)
ukazala, ze je mozne vice <br>
pracovat bez (nesmyslneho) dojizdeni.<br>
<br>
J.<br>
<br>
On 03.05.2021 12:08, Jan Waclawek wrote:<br>
> To je logicke, po brexite sa predsa nebudeme
viazat na akychsi anglicanov.<br>
><br>
> Netreba riesit ziadnu domacu vymenu bateriek,
jedine rozumne riesenie<br>
> elektromobility su vymenne stanice
(samozrejme, ak niekto pociti potrebu<br>
> mat doma vymennu stanicu v nejakej podobe,
tak nech sa paci, ale to je<br>
> minorita ktoru netreba riesit, rovnako ako
netreba riesit tipkov co si<br>
> dnes tunia auta). Rozna velkost bateriek
resp. moznost vymienat modularne<br>
> rozne pocty bateriek u vacsich vozidiel je
uplne logicky nasledok.<br>
><br>
> A, pochopitelne, samojazdiace auta riesia
vsetky ostatne spominane problemy<br>
> - jednoducho ked pridem domov alebo do
roboty, poslem auto nech sa nabije<br>
> ci vymeni si baterky ci cokolvek co uzna za
vhodne, a nech sa niekam<br>
> odparkuje do doby ked ho budem znova
potrebovat.<br>
><br>
> Samozrejme nejake direktivy EU nemaju s
ekologiou ci kvalitou zivota<br>
> absolutne nic spolocne, a uz vobec nie s
nejakymi racionalnymi rieseniami;<br>
> ide len a len o rozvirenie hladiny a ozivenie
ekonomiky. Vid ziarovky,<br>
> napriklad.<br>
><br>
> wek<br>
><br>
><br>
><br>
> ----- Original Message ---------------<br>
>> Tohle už je vyřešené, na příštím zasedání
Evropského parlamentu se má jednat o navýšení
Faradayovy konstanty.<br>
>><br>
>> Aleš Procháska<br>
>><br>
>> -----Original Message-----<br>
>> From: Hw-list <</span><a style="
font-family:'courier new'; font-size: 10pt;"
href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz"
moz-do-not-send="true">hw-list-bounces@list.hw.cz</a><span
style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;">> On Behalf Of ajtservis<br>
>><br>
>> energeticka hustota baterek, dostupnost
surovin a ohmuv zakon do toho proste hazej vidle
:-) ale neni problem to ignorovat, jak vidime v
primem prenosu .<br>
>> tomik.<br>
>
_______________________________________________<br>
> HW-list mailing list - sponsored by </span><a
style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;" href="http://www.HW.cz"
moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
<span style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;">> </span><a style="
font-family:'courier new'; font-size: 10pt;"
href="mailto:Hw-list@list.hw.cz"
moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<span style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;">> </span><a style="
font-family:'courier new'; font-size: 10pt;"
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br>
<br>
<span style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;">-- <br>
Jindroush <</span><a style="
font-family:'courier new'; font-size: 10pt;"
href="mailto:jindroush@seznam.cz"
moz-do-not-send="true">jindroush@seznam.cz</a><span
style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;">><br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by </span><a
style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;" href="http://www.HW.cz"
moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
<a style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz"
moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;"
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br>
<span style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by </span><a
style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;" href="http://www.HW.cz"
moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
<a style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz"
moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;"
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a></td>
</tr>
</tbody>
</table>
<span style=" font-family:'courier new'; font-size: 10pt;">To
s tím mobilem pokulhává, protože i když aktivně nevolám,
tak ho potřebuju, abych byl na příjmu.<br>
S tím ostatním je to na rozhodnutí každého soudruha.<br>
Ale třeba ty lyže si taky jednou za rok půjčuju. <br>
Kolo přes léto používám hodně, tak se mi vzhledem k ceně
vyplatí mít vlastní.<br>
Auta, respektive starosti o něj, bych se velmi rád zbavil.
Ale zase chápu, že někdo má k autu jiný vztah než já.<br>
Každopádně si čím dál víc uvědomuju, že vlastnictví
čehokoli není jednostranná záležitost. Čili že když něco
vlastním, tak ono to zase na oplátku částečně vlastní mě.<br>
H.<br>
Dne 03.05.2021 v 12:46 Pavel Kadečka napsal(a):<br>
Touto logikou nepotřebujete vlastnit ani mobil, když celý
den leží na stole nebo v kapse a pak z něj 5 minut voláte.
Nebo kolo, které celou zimu stojí v garáži nebo lyže,
které použijete dva týdny v roce. Nebo byt / dům, když
jste celý den v práci a vracíte se tam jen vyspat. Nebo
chalupu, když tam jezdíte jen o víkendu a ještě ne pokaždé
a jinak je prázdná. Když na to přijde, nemusíte vlastnit
nic, protože to použijete jen někdy...<br>
<br>
P.K.<br>
<br>
po 3. 5. 2021 v 12:17 odesílatel Jindroush <</span><a
style=" font-family:'courier new'; font-size: 10pt;"
href="mailto:jindroush@seznam.cz" moz-do-not-send="true">jindroush@seznam.cz</a><span
style=" font-family:'courier new'; font-size: 10pt;">>
napsal:<br>
Ano, domnivam se, ze vlastnictvi auta temer nedava smysl,
kdyz si <br>
vezmete, kolik % casu skutecne jede a kolik casu jen nekde
zabira misto. <br>
Autonomni automobily by mohly vratit lidem flexibilitu,
kterou jim bere <br>
hromadna doprava.<br>
<br>
Chtel bych videt nejakou racionalni studii, ktera by
ukazala, jake jsou <br>
dnesni "toky" dopravy, jestli jsou tam nejake
vysledovatelne vzorce a <br>
jak by se tyto vzorce daly zmenit. Taky kazdej nevlastnime
<br>
"drat"/vyhrazene pasmo v mobilni siti.<br>
Dtto epidemie "venku" (u nas je to horsi s ceskym
konzervatismem, <br>
spatnym pripojenim a vyssim podilem prumyslu) ukazala, ze
je mozne vice <br>
pracovat bez (nesmyslneho) dojizdeni.<br>
<br>
J.<br>
<br>
On 03.05.2021 12:08, Jan Waclawek wrote:<br>
> To je logicke, po brexite sa predsa nebudeme viazat
na akychsi anglicanov.<br>
><br>
> Netreba riesit ziadnu domacu vymenu bateriek, jedine
rozumne riesenie<br>
> elektromobility su vymenne stanice (samozrejme, ak
niekto pociti potrebu<br>
> mat doma vymennu stanicu v nejakej podobe, tak nech
sa paci, ale to je<br>
> minorita ktoru netreba riesit, rovnako ako netreba
riesit tipkov co si<br>
> dnes tunia auta). Rozna velkost bateriek resp.
moznost vymienat modularne<br>
> rozne pocty bateriek u vacsich vozidiel je uplne
logicky nasledok.<br>
><br>
> A, pochopitelne, samojazdiace auta riesia vsetky
ostatne spominane problemy<br>
> - jednoducho ked pridem domov alebo do roboty, poslem
auto nech sa nabije<br>
> ci vymeni si baterky ci cokolvek co uzna za vhodne, a
nech sa niekam<br>
> odparkuje do doby ked ho budem znova potrebovat.<br>
><br>
> Samozrejme nejake direktivy EU nemaju s ekologiou ci
kvalitou zivota<br>
> absolutne nic spolocne, a uz vobec nie s nejakymi
racionalnymi rieseniami;<br>
> ide len a len o rozvirenie hladiny a ozivenie
ekonomiky. Vid ziarovky,<br>
> napriklad.<br>
><br>
> wek<br>
><br>
><br>
><br>
> ----- Original Message ---------------<br>
>> Tohle už je vyřešené, na příštím zasedání
Evropského parlamentu se má jednat o navýšení Faradayovy
konstanty.<br>
>><br>
>> Aleš Procháska<br>
>><br>
>> -----Original Message-----<br>
>> From: Hw-list <</span><a style="
font-family:'courier new'; font-size: 10pt;"
href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz"
moz-do-not-send="true">hw-list-bounces@list.hw.cz</a><span
style=" font-family:'courier new'; font-size: 10pt;">>
On Behalf Of ajtservis<br>
>><br>
>> energeticka hustota baterek, dostupnost surovin a
ohmuv zakon do toho proste hazej vidle :-) ale neni
problem to ignorovat, jak vidime v primem prenosu .<br>
>> tomik.<br>
> _______________________________________________<br>
> HW-list mailing list - sponsored by </span><a
style=" font-family:'courier new'; font-size: 10pt;"
href="http://www.HW.cz" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
<span style=" font-family:'courier new'; font-size: 10pt;">>
</span><a style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz"
moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<span style=" font-family:'courier new'; font-size: 10pt;">>
</span><a style=" font-family:'courier new'; font-size:
10pt;" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br>
<br>
<span style=" font-family:'courier new'; font-size: 10pt;">--
<br>
Jindroush <</span><a style=" font-family:'courier new';
font-size: 10pt;" href="mailto:jindroush@seznam.cz"
moz-do-not-send="true">jindroush@seznam.cz</a><span
style=" font-family:'courier new'; font-size: 10pt;">><br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by </span><a style="
font-family:'courier new'; font-size: 10pt;"
href="http://www.HW.cz" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
<a style=" font-family:'courier new'; font-size: 10pt;"
href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a style=" font-family:'courier new'; font-size: 10pt;"
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br>
<span style=" font-family:'courier new'; font-size: 10pt;">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by </span><a style="
font-family:'courier new'; font-size: 10pt;"
href="http://www.HW.cz" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
<a style=" font-family:'courier new'; font-size: 10pt;"
href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a style=" font-family:'courier new'; font-size: 10pt;"
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<p><br>
</p>
<pre class="moz-signature" cols="72">--
Jindroush <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:jindroush@seznam.cz" moz-do-not-send="true"><jindroush@seznam.cz></a></pre>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
</body>
</html>