<div dir="ltr"><div>S tymto suhlasim, len je treba doplnit, ze musia byt pouzite spravne celuste.</div><div><br></div><div>Krimpovany spoj ma definovanym sposobom zdeformovat vodice, zamedzit pristupu vzduchu na oxidaciu a vytvorit mechanicku pevnost.</div><div><br></div><div>Rucne krimpovania ( celuste ) su take ... smiesne/cierne/drsne/cinske a nevzbudzuju doveru, ale ako-tak funguju.<br></div><div>Pri strojovm krimpovani su krimpovacie celuste vybrusovane s velkou presnostu, su lestene "do zrkadlova".</div><div><br></div><div>Niektore nemecke automobilky testovali/testuju krimpovane spoje tak, ze ich postupne ubrusuju, naleptavaju na zvyraznenie hran, fotia a vyhodnocuju.</div><div>A nasledne sankcionuju dodavatelov krimpovacich strojov a kripovacich celusti.</div><div>Vodice v spoji by mali byt deformovane z kruhoveho prierezu na priblizne setuholniky (medovy plast) a nemal by sa zmensit celkovy prierez pretlacenim.</div><div><br></div><div>Tolko som sa naucil pri vyvoji riadenia pre krimpovacie stroje a firmu</div><div>Hanke Crimp-Technik<br></div><div><a href="http://www.hankect.de/">http://www.hankect.de/</a></div><div>Stary pan Hanke (zakladatel a majitel ) uz nezije. Bolo to uz davno... Pekny cas. Teraz ma uz zivi ina oblast.<br></div><div><br></div><div>Dodo<br></div><div><br></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">ut 9. 3. 2021 o 7:48 ajtservis <<a href="mailto:info@ajtservis.cz">info@ajtservis.cz</a>> napísal(a):<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">ten mechanizmus neni jen jednosmerny , ale "automaticky" nastavuje silu <br>
podle krimpobaneho konektoru/vodice. treba na izolovanych dutinkach <br>
takto spolehlive nakrimpujete 0,25mm2 dutinku a hned na to 1,5mm2. <br>
pokazde tou spravnou silou. stejne tak u fastonu, jednou s vodicem <br>
0,5mm2 a nasledne v jine pozici 2,5mm2.<br>
pokud budete dekat treba 100ks konektoru, kde je potrebna vetsi nez <br>
pidi_mala sila, tak prvni budou ok a posledni uz jen na oko. s racnou <br>
budou vsechny na 99% stejne.<br>
tomik.<br>
<br>
Dne 08.03.2021 v 20:58 Petr Labaj napsal(a):<br>
> Zajímavé, jak podobný mechanismus někdo miluje a někdo nenávidí.<br>
> Když dostanu do ruky nějaké kleště s ráčnou, tak první, o co se vždy <br>
> snažím, je nějak vyblokovat ten cvrkací jednosměrný mechanismus.<br>
> Velmi často potřebuju třeba konektor jenom namáčknout, pak kleště <br>
> otevřít a zkontrolovat, a teprve pak domáčknout.<br>
> Tohle prostě ten cvrček neumožňuje.<br>
> Ještě jsem za svůj dlouhý život neodhalil, v čem by mi mělo omezení <br>
> pohybu jen jedním směrem pomoct.<br>
> V čem mě omezuje jsem samozřejmě odhalil už mnohokrát.<br>
> <br>
> PL<br>
> <br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>