<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-2">
<meta name="Generator" content="Microsoft Exchange Server">
<!-- converted from text --><style><!-- .EmailQuote { margin-left: 1pt; padding-left: 4pt; border-left: #800000 2px solid; } --></style>
</head>
<body>
<div>
<div dir="auto">Myslím, že stačí počkat pár dalších dní, České dráhy vyzkouší všechny další možnosti. :-) 
<div>Jakub Šerých<br>
<br>
Odesláno z mého někdy až příliš chytrého mobilu</div>
</div>
<br>
<br>
-------- Původní zpráva --------<br>
Předmět: Re: MythBusters (bylo: OT: Bluetooth v letadle)<br>
Odesílatel: Miroslav Šinko <br>
Komu: HW-news <br>
Kopie: <br>
<br>
</div>
<font size="2"><span style="font-size:11pt;">
<div class="PlainText">Teraz sa stala dalsia nehoda - zrazka vlakov. Jeden siel, druhy stal.
<br>
takze nemusime spekulovat, ci sa rychlosti scitaju. Z pohladu tych 2 <br>
vlakov a ich deformacii je vcelku jedno, ktory sa hybal a ktory stal <br>
(pri predpoklade podobnej hmotnosti). Znamena to, ze nastalo deformacne <br>
poskodenie, ako keby sli oba proti sebe polovicnou rychlostou? To by bol <br>
namet pre novinarov :)<br>
<br>
miro<br>
<br>
On 9.7.2020 9:03, Lubor Otta wrote:<br>
> Já jsem si to uvědomil teprve při čtení téhle diskuze, ale nemáte pravdu. Tedy pokud se srazí 2 stejně hmotná a stejně rychlá auta s rychlostí v. Po kolizi se vyrovnají hybnosti a rychlost je 0. Je to tedy stejné jako když auto narazí rychlostí v do zdi.
 Pokud auto narazí do zdi rychlostí 2v uvolní se 4 násobná destrukční energie, bude to horší.<br>
> Lubor<br>
<br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br>
Hw-list@list.hw.cz<br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</div>
</span></font>
</body>
</html>