<div dir="ltr">Tak to já o zásilku přišel - pošta v trackingu měla doručeno a Ali dispute zamítnul. Asi po měsíci jsem konfrontoval paní pošťačku, prý to dala nějaké paní v baráku na chodbě.<div>Dle popisu to nebyl nikdo ze sousedů...</div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">čt 25. 6. 2020 v 16:33 odesílatel Martin Blaha <<a href="mailto:conf.hw@elektronek.cz">conf.hw@elektronek.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Dispuite jsem použil mockrát, napřed číňan ažádám o prodloužení ochranné <br>
lhůty, když ale zásilka nepřišla po 4 měsících tak jsme se dohodli na <br>
vrácení<br>
peněz s tím, že kdyby to náhodou dorazilo za další měsíc či dva tak mu <br>
peníze zašlu na jeho paypal účet a to se mi zdá férové, naposledy teda jeden<br>
nechtěl vrátit cca 8.90USD, že se mám podívat do své poštovní schránky a <br>
nebo mám kontaktovat local post office aby mi řekli kde to je, což <br>
samozřejmě<br>
pošťáci neví pokud to není sledovaná zásilka s číslem které pošta <br>
eviduje a do sporu se vložil aliexpress a peníze vrátil. A kdyby to <br>
náhodou přišlo<br>
tak mu samozřejmě peníze pošlu zase na paypal, to není problém. problém <br>
je když číňan chce na paypal peníze vracet tak se vám touto cestou na rozdíl<br>
od Dispute nevrátí plná částka, ale většinou ji krátí číňan o poštovné a <br>
taky paypal si něco utrhne, v případě že posílám číňanovi na paypal já <br>
tak to strhnou<br>
jemu pokud při paypal platbě označím, že posílám peníze obchodníkovi<br>
<br>
MB<br>
<br>
<br>
Dne 25.06.2020 v 12:52 Petr Labaj napsal(a):<br>
> Taky se mi to u několika zásilek teď přes Covid stalo.<br>
> Nechci ale být vůči prodejcům svině, tak jim před vypršením lhůty vždy <br>
> napíšu, ať mi prodlouží ochrannou lhůtu, jinak že musím vyvolat Dispute.<br>
> Zatím vždy okamžitě lhůtu prodloužili, a ono to pak časem přišlo.<br>
> Přijde mi to lepší než pak nějak zase složitě peníze znovu posílat, <br>
> když mi je mezitím vrátili. Navíc na kurzových rozdílech jsem měl vždy <br>
> ztrátu.<br>
> A ukrást to (tj. nechat si zboží a peníze znovu neposlat) tedy <br>
> rozhodně nechci.<br>
><br>
> PL<br>
><br>
> ********************<br>
><br>
> Dne 25.6.2020 v 12:37 Martin Hanek napsal(a):<br>
>> Mě Ali nějak přestalo chodit. Minulý týden mě Ali upozornilo, že <br>
>> projde čas na doručení u 2 zásilek. Tak jsem nahodil dispute, Ali to <br>
>> uznalo a uzavřelo s vrácením peněz. Obě zásilky přišly během pár dní.<br>
><br>
> _______________________________________________<br>
> HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>