<div dir="ltr"><div dir="ltr"><div>produktivní dopoledne,</div><div><br></div><div>setkal jsem se s doporučeními 60:40 ve prospěch přední brzdy, v praxi je to o citu a hlavně o správném těžišti při ostrém brzdění, při kterém se většina energie maří v brzdě přední, takže zadní brzda má spíš jen doplňkový účinek.<br></div><div><br></div><div>Asi jako u všeho - nejlepši natrénovat při pomalé jízdě ( <<5kmh) na měkkém podkladu, vyzkoušet si dávkování brzdného účinku až do zablokování - jinak to mají hydraulické kotoučkovky, jinak to mají V-brzdy, jinak to mají obě jmenované, když se namočí.. Vyzkoušet vsedě, vestoje, s těžištěm vepředu, vzadu.. Zkusit postavit bicykl na přední kolo, atd.. <br></div><div><br></div><div>Jinak nejste sám, kdo se dostal do styku s exotickými brzdícími teoriemi,je mi známa rodina, kde pomýlený otec seřizuje všechny brzdy tak, aby zabraly až při dotyku s řídítky.. <br></div><div><br></div><div><div dir="ltr" class="gmail_signature" data-smartmail="gmail_signature">JD</div><div dir="ltr" class="gmail_signature" data-smartmail="gmail_signature"><br></div><div class="gmail_signature" data-smartmail="gmail_signature">PS: problém bude u dětí co jim rodiče nadělili větší kolo, než by jim sedělo, pak nedokážou dát zadek za sedlo a posunout si těžiště..<br></div></div><br></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">On Fri, Jun 19, 2020 at 5:25 PM Pavel Hudecek <<a href="mailto:edizon@seznam.cz">edizon@seznam.cz</a>> wrote:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex"><div lang="CS"><div class="gmail-m_-4160895727689382265WordSection1"><p class="MsoNormal">Dobrý den všem,</p><p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p><p class="MsoNormal">Jaké máte názory na způsob použití přední a zadní brzdy?</p><p class="MsoNormal"> </p></div></div><br>
</blockquote></div></div>