<html xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40"><head><meta http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8"><meta name=Generator content="Microsoft Word 15 (filtered medium)"><style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
{font-family:"Cambria Math";
panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
{font-family:Calibri;
panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
{margin:0cm;
margin-bottom:.0001pt;
font-size:11.0pt;
font-family:"Calibri",sans-serif;}
a:link, span.MsoHyperlink
{mso-style-priority:99;
color:blue;
text-decoration:underline;}
.MsoChpDefault
{mso-style-type:export-only;}
@page WordSection1
{size:612.0pt 792.0pt;
margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
{page:WordSection1;}
--></style></head><body lang=CS link=blue vlink="#954F72"><div class=WordSection1><p class=MsoNormal>Já zatím ani jednou. Nějak si nedovedu představit, jak dopadne ta ruka v popsané situaci. Ale nevím co je „do špic“.</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>Ještě mě zaujalo to odemykání odpružení. Mám staré bazarové kolo s odpružením, ale vidlice nějak nepruží. O existenci zámku jsem neměl tušení. Jak to vypadá a jak se to ovládá?</p><p class=MsoNormal>(Nebo možná jak to vypadalo kdysi?)</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal>PH<o:p></o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p><div style='mso-element:para-border-div;border:none;border-top:solid #E1E1E1 1.0pt;padding:3.0pt 0cm 0cm 0cm'><p class=MsoNormal style='border:none;padding:0cm'><b>Od: </b><a href="mailto:labaj@volny.cz">Petr Labaj</a></p></div><p class=MsoNormal>Pokud si správně pamatuji, tak přes řídítka jsem šel 2x v životě. A v </p><p class=MsoNormal>obou případech to bylo tím, že jsem si strčil ruku do špic předního </p><p class=MsoNormal>kola. Tím pádem nejenom zablokujete kolo (to by nevadilo), ale ještě vás </p><p class=MsoNormal>to aktivně hodí přes ta řídítka.</p><p class=MsoNormal>Jednou to bylo když jsem si za jízdy seřizoval polohu čidla tachometru </p><p class=MsoNormal>na přední vidlici, podruhé při odemykání odpružení vidlice (na </p><p class=MsoNormal>nerovnosti jsem musel cuknout řídítkama a ruka byla vevnitř).</p><p class=MsoNormal>V obou případech to bylo v dost velké rychlosti. V tom druhém v opravdu </p><p class=MsoNormal>velké, a byl jsem chvíli (nevím jak dlouho) duchem někde jinde. Naštěstí </p><p class=MsoNormal>to bylo mimo vozovku a měl jsem štěstí, že nikdo nešel kolem a nesnažil </p><p class=MsoNormal>se mi pomáhat (což nesnáším, po karambolu se potřebuju pokud možná sám z </p><p class=MsoNormal>toho aspoň 10 sekund oklepat). Ten druhý případ odskákala má oblíbená </p><p class=MsoNormal>přilba, byla na 3 kusy.</p><p class=MsoNormal><o:p> </o:p></p></div></body></html>