<div dir="ltr"><div>Co jiného by tam mělo být. Elektroauto musí být připravené, že se bude dobíjet z jakékoliv zásuvky, (120V), 230V, 400V, nějaká speciální DC, rychlonabíječka... veškerá nabíjecí elektronika je v autě a ze zásuvky si bere jen power.</div><div><br></div><div>P.K.</div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">pá 12. 6. 2020 v 9:54 odesílatel Pavel Urbancik <<a href="mailto:hw@itherm.cz">hw@itherm.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Ono mě to jen zaujalo, protože v reálu je na wallboxu drahý chráníč a kabel s konekorem.<br>
Řídící modul na regulaci proudu je už malina 😊<br>
<br>
Bude to venku, takže koupím co je doporučeno ...<br>
<br>
Pavel<br>
<br>
<br>
-----Original Message-----<br>
From: Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>> On Behalf Of Pavel Kadecka<br>
Sent: Freitag, 12. Juni 2020 09:36<br>
To: HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
Subject: Re: specialni chranic na elektromobil<br>
<br>
To ani elektroauto. Kdo chce opici, musí mít na banány.<br>
<br>
S chráničema je to složité, stává se, že padají i když by neměly, všelijaké odrušovací kondenzátory v různých měničích, zdrojích, servopohonech, průmyslových robotech atd. Ty levné chrániče to neumějí a padají když nemají a ty drahé, s jinou charakteristikou, jsou zase drahé. Takže se to v praxi dělá tak, že se chránič vyhodí (nebo na prasáka přemostí nebo se tam udělá nějaká vyfikundace, lidová tvořivost nezná meze).<br>
<br>
U elektroauta bych si to nelajsnul, zvlášť jestli je to wallbox venku.<br>
Ani v garáži bych to nepodceňoval.<br>
<br>
P.K.<br>
<br>
pá 12. 6. 2020 v 9:31 odesílatel Pavel Urbancik <<a href="mailto:hw@itherm.cz" target="_blank">hw@itherm.cz</a>> napsal:<br>
><br>
> Už to taky čtu, takže asi umí měřit i DC proud.<br>
> Není to úplně levná sranda ...<br>
><br>
><br>
> -----Original Message-----<br>
> From: Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>> On Behalf Of Pavel Kadecka<br>
> Sent: Freitag, 12. Juni 2020 09:26<br>
> To: HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
> Subject: Re: specialni chranic na elektromobil<br>
><br>
> Asi viz datasheet:<br>
><br>
> <a href="https://image.schrackcdn.com/montageanleitungen/b_bdev4403--.pdf" rel="noreferrer" target="_blank">https://image.schrackcdn.com/montageanleitungen/b_bdev4403--.pdf</a><br>
><br>
> Description Type A, EV-design residual current circuit-breakers (RCCB) <br>
> detect non-auxiliary-dependent pulsating DC and AC residual currents <br>
> at the rated frequency in accordance with the requirements of IEC/EN<br>
> 61008-1 for Type A RCCBs. The integrated additional device, which depends on the auxiliary voltage, detects smooth DC residual currents and triggers safe isolation of the downstream faulty system part from the supplying mains if a value of 6 mA is exceeded. All requirements set out in DIN V VDE V 0664-120 for RCCBs with additional equipment have been meet. The RCCB is designed exclusively for use in equipment which charges electric vehicles in charge operating mode 3 according to IEC 61851-1 when smooth DC residual currents are to be expected while charging electric vehicles. The FI-EV RCCB is therefore suitable for the protective measure 'Automatic switch-off of power supply', as required by HD 60364- 7-722 for each connection point when charging electric vehicles, when smooth DC residual currents > 6 mA are to be expected in the event of a fault.<br>
><br>
> Pavel Kadečka.<br>
><br>
> pá 12. 6. 2020 v 9:01 odesílatel Pavel Urbancik <<a href="mailto:hw@itherm.cz" target="_blank">hw@itherm.cz</a>> napsal:<br>
> ><br>
> > Zdravím konferu,<br>
> ><br>
> > Řeším wallbox na Eauto a ve specifikaci je specialni chránič -<br>
> > BDEV4403 Netuší někdo čím je tak speciální?<br>
> ><br>
> > Pavel<br>
> ><br>
> > _______________________________________________<br>
> > HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a> <br>
> > <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
> _______________________________________________<br>
> HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a> <br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
><br>
> _______________________________________________<br>
> HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a> <br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div></div>