<div dir="auto">Já bych se bál, že v tom klíči z Číny bude jiný tišťák a jiné obvody. Zkusil bych vrakáče a sehnat klíč tam. Obvody pak přehodit.<div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Nevím, jak je to u Peugeotu, ale u Fordu jsem četl návod, jak nakódovat další klíč. Byly k tomu ale potřeba dva zdravé klíče. Nikdy jsem to ale nezkoušel, nepotřeboval. </div><div dir="auto"><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">P.K. </div></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Dne ne 7. 6. 2020 22:40 uživatel Aleš Filip <<a href="mailto:nostromo@khnet.info">nostromo@khnet.info</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div>
<br>
<div>
Dobrý den,
<br>
<br>
Ten tišťák je zlomený. Propojit cestičky by asi šlo, ale potom s
tím někam odjede 100km, klíč mu upadne na zem, a už se zpátky
nedostane. <br>
Má ještě druhý, který teď používá. Takže zkusím tu čínu. Když to
nepůjde, tak si bude muset koupit nový, a nechat ho nakódovat.<br>
<br>
S pozdravem,<br>
<pre cols="72">--
Aleš Filip
Kutná Hora
<a href="http://xanadu.khnet.info" target="_blank" rel="noreferrer">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
<div id="m_-7256613838734195007quoteDIV"> </div>
</div>
<div>Dne 07.06.2020 v 18:40 Petr Labaj
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite">Laicky
bych řekl, že po přehození chipů to musí fungovat. Na desce takhle
od pohledu není nic, co by mohlo fungovat jako nějaký dodatečný
"klíč".
<br>
<br>
Ale asi bych je nesundával horkovzduchem, ale nějak jinak. Bude v
tom zřejmě EEPROM, a té při nějakých 250 stupních přece jen asi
trochu snížíte zbytkový náboj, který nese kód.
<br>
Už teď si ho asi dlouho pamatuje, a ještě asi dlouho pamatovat má,
tak bych ji zbytečně netýral.
<br>
<br>
Kdyby to bylo ale moje, tak bych se určitě pokusím zprovoznit ten
stávající tišťák. Je velmi jednoduchý, těch pár cestiček propískat
a případně opravit je na chvilku.
<br>
Nejde o těch 110 Kč. Ale to případné sundání a zase zapájení chipů
bude možná víc práce než prohlídka a oprava. Navíc budete čekat
měsíc, než to z Číny dorazí.
<br>
<br>
PL
<br>
<br>
**********************
<br>
<br>
<br>
Dne 7.6.2020 v 12:23 Aleš Filip napsal(a):
<br>
<blockquote type="cite">
<br>
Dobrý den,
<br>
<br>
Bohužel je popraskaný. něco mu na to v dílně spadlo. Tady by mu
v Autoklíčích udělali nový, včetně nakódování, ale chtějí za to
2500Kč :-(
<br>
Našel jsem teď na ebay úplně stejný tišťák za 110Kč, tak to asi
risknu. Na tom starém se už nedá nic zkazit, a ty 2 obvody jsou
mechanicky v pořádku.
<br>
</blockquote>
<br>
_______________________________________________
<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank" rel="noreferrer">www.HW.cz</a>
<br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a>
<br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank" rel="noreferrer">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
<br>
</blockquote>
<br>
</div>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>