<div dir="auto">Já bych se bál, že v tom klíči z Číny bude jiný tišťák a jiné obvody. Zkusil bych vrakáče a sehnat klíč tam. Obvody pak přehodit.<div dir="auto"><br></div><div dir="auto">Nevím, jak je to u Peugeotu, ale u Fordu jsem četl návod, jak nakódovat další klíč. Byly k tomu ale potřeba dva zdravé klíče. Nikdy jsem to ale nezkoušel, nepotřeboval. </div><div dir="auto"><div dir="auto"><br></div><div dir="auto">P.K. </div></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">Dne ne 7. 6. 2020 22:40 uživatel Aleš Filip <<a href="mailto:nostromo@khnet.info">nostromo@khnet.info</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
  
    
  
  <div>
    <br>
    <div>
      
      Dobrý den,
      <br>
      <br>
      Ten tišťák je zlomený. Propojit cestičky by asi šlo, ale potom s
      tím někam odjede 100km, klíč mu upadne na zem, a už se zpátky
      nedostane. <br>
      Má ještě druhý, který teď používá. Takže zkusím tu čínu. Když to
      nepůjde, tak si bude muset koupit nový, a nechat ho nakódovat.<br>
      <br>
      S pozdravem,<br>
      <pre cols="72">-- 
 Aleš Filip
 Kutná Hora
 <a href="http://xanadu.khnet.info" target="_blank" rel="noreferrer">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
      <div id="m_-7256613838734195007quoteDIV"> </div>
    </div>
    <div>Dne 07.06.2020 v 18:40 Petr Labaj
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite">Laicky
      bych řekl, že po přehození chipů to musí fungovat. Na desce takhle
      od pohledu není nic, co by mohlo fungovat jako nějaký dodatečný
      "klíč".
      <br>
      <br>
      Ale asi bych je nesundával horkovzduchem, ale nějak jinak. Bude v
      tom zřejmě EEPROM, a té při nějakých 250 stupních přece jen asi
      trochu snížíte zbytkový náboj, který nese kód.
      <br>
      Už teď si ho asi dlouho pamatuje, a ještě asi dlouho pamatovat má,
      tak bych ji zbytečně netýral.
      <br>
      <br>
      Kdyby to bylo ale moje, tak bych se určitě pokusím zprovoznit ten
      stávající tišťák. Je velmi jednoduchý, těch pár cestiček propískat
      a případně opravit je na chvilku.
      <br>
      Nejde o těch 110 Kč. Ale to případné sundání a zase zapájení chipů
      bude možná víc práce než prohlídka a oprava.  Navíc budete čekat
      měsíc, než to z Číny dorazí.
      <br>
      <br>
      PL
      <br>
      <br>
      **********************
      <br>
      <br>
      <br>
      Dne 7.6.2020 v 12:23 Aleš Filip napsal(a):
      <br>
      <blockquote type="cite">
        <br>
        Dobrý den,
        <br>
        <br>
        Bohužel je popraskaný. něco mu na to v dílně spadlo. Tady by mu
        v Autoklíčích udělali nový, včetně nakódování, ale chtějí za to
        2500Kč :-(
        <br>
        Našel jsem teď na ebay úplně stejný tišťák za 110Kč, tak to asi
        risknu. Na tom starém se už nedá nic zkazit, a ty 2 obvody jsou
        mechanicky v pořádku.
        <br>
      </blockquote>
      <br>
      _______________________________________________
      <br>
      HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank" rel="noreferrer">www.HW.cz</a>
      <br>
      <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a>
      <br>
      <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank" rel="noreferrer">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
      <br>
    </blockquote>
    <br>
  </div>

_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>