<div dir="ltr"><div dir="ltr">st 20. 5. 2020 v 10:44 odesílatel Jan Kuba <<a href="mailto:honza.kuba@gmail.com">honza.kuba@gmail.com</a>> napsal:<br></div><div class="gmail_quote"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex"><div dir="ltr">U těch starých aut snad ještě elmag. ventil přívodu nafty, ale ten signál od alternátoru je velmi jednoduše přístupný v motorovém prostoru. </div></blockquote><div>Na focusu bylo prostě relé, které se snad přímo jmenovalo "motor running". A nejde jen o to, jak je co přístupné, ale i vědět, kde to je, kam sáhnout a který drát - a to jsem věděl podle návodu od těch modulů na rozsvícení světel, jsou tam i barvy drátů, čísla pinů v konektoru, takže když jsem se k tomu vypínači světel ve fabii dostal, všechno sedělo. Není to moje auto, takže ho zas tak dobře neznám.</div><div> </div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex"><div dir="ltr"><div>Připadne mi zoufalost na takovou úpravu používat mikroprocesor atd.<br></div></div></blockquote><div>Komparátor s OZ 741, žádný mikroprocesor i když arduino v šuplíku mám taky :-)</div><div> </div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex"><div dir="ltr"><div><div>Existuje úprava rozsvícení potkávacích světel souběžně se zapnutím klíčku, ale ten drát od alternátoru je řešení, kdy motor opravdu běží.</div></div></div></blockquote><div>Jo, to by na té fabii šlo, jenže to je právě to, co člověk nechce, aby se mu pak souhrou blbých náhod nevybila baterie (potkávačky berou 8A, to vycucá 40Ah baterii do nuly už za 5 hodin).<br></div><div><br></div><div>P.K.</div></div></div>