<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;
      charset=ISO-8859-2">
  </head>
  <body>
    <br>
    <div class="moz-signature">
      <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
        http-equiv="Content-Type">
      Dobrý den,
      <br>
      <br>
      Nějaké "Weight of soot in the FAP" Jak jsem hledal, tak je to
      skoro u všech aut, že když přesáhne hodnotu 6g/l, tak se potom
      spouští regenerace<br>
      <br>
      <br>
      S pozdravem,<br>
      <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
 Aleš Filip
 Kutná Hora
 <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
      <div id="quoteDIV"> </div>
    </div>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 14.04.2020 v 10:00 Jaroslav Buchta
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:dfe64c1a-b52e-4a82-d2e1-d88101565019@hascomp.cz">
      <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;
        charset=ISO-8859-2">
      <div class="moz-cite-prefix">Neni mi uplne jasne, co ma znamenat
        xxxg/l ?</div>
      <div class="moz-cite-prefix">K regeneraci muze dochazet i pasivne,
        pri vetsim vykonu se proste dosahne potrebne teploty, nebude to
        ono? <br>
      </div>
      <div class="moz-cite-prefix">Taky je otazka co znamena starsi
        auto, do nejake doby PSA tusim pouzival aditivum do nafty mj.
        pro snizeni teploty horeni sazi<br>
      </div>
      <div class="moz-cite-prefix"><br>
      </div>
      <div class="moz-cite-prefix">Dne 10.04.2020 v 21:57 Aleš Filip
        napsal(a):<br>
      </div>
      <blockquote type="cite"
        cite="mid:f4945b2f-77cd-5dc2-4bbd-f18e0307b081@khnet.info">
        <meta http-equiv="content-type" content="text/html;
          charset=ISO-8859-2">
        <br>
        <div class="moz-signature">
          <meta content="text/html; charset=ISO-8859-2"
            http-equiv="Content-Type">
          Dobrý den, <br>
          <br>
          nedávno se tady řešil DPF filtr. Koupil jsem před měsícem
          starší Peugeot 5008. Připojil jsem BT ELM327 adaptér, a
          nainstaloval do telefonu diag. soft. Včera mi ukázal, že mám
          DPF 5,7g/l sazí, a že při 6g/l by se mělo spustit vypalování.
          Byl jsem zvědavý, jak to bude na té diagnostice vypadat, tak
          jsem jel na projížďku :-) Lezlo to stále nahoru, až na 6,2g/l.
          Tak jsem trochu přidal (asi na 150km/h). Stále se nic nedělo,
          a najednou to začalo klesat až na 5,5g/l, aniž by se
          regenerace spustila. To mě naštvalo, tak jsem to otočil, a jel
          domů.<br>
          Jak to s tou regenerací DPF je? Jak je možné, že to kleslo,
          aniž by se spustila? <br>
          Auto má najeto 156kKm, filtr je ucpaný na 88%. Je to dotažené
          z německa, takže to asi jezdilo na "normální" naftu. Já jsem
          do toho nejdřív natankoval pár litrů u MOL, a motor se s tí
          nějak nemohl srovnat. Teď jsem natankoval plnou Shell V-Pover,
          a motor už má normální zvuk (na rozdíl od té nafty od MOL).<br>
          <br>
          S pozdravem,<br>
          <pre class="moz-signature" cols="72">-- 
 Aleš Filip
 Kutná Hora
 <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://xanadu.khnet.info" moz-do-not-send="true">http://xanadu.khnet.info</a></pre>
          <div id="quoteDIV"> </div>
        </div>
        <br>
      </blockquote>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>