<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Zdravim,</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;"> </p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">může mi prosím někdo více zkušený s nakupováním na Ali poradit (já zatím objednával jen přes ebay..) - objednal jsem si tam nějaká kola na stavbu robo vozítka pro studenty.. </p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">toto: https://www.aliexpress.com/item/4000513323867.html?spm=2114.12010615.8148356.14.45592d4fc3A2xL</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;"> </p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">mělo to přijít rychle z polska, kde bylo uvedeno, že je to skladem..   je tam i nějaký tracking jakože PPL z polska, který už je doručený, ale je to fake, nesedí udaná hmotnost zásilky (80g vs cca 1500g), ani směrovací číslo..</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;"> </p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">myslel jsem, že to má zpoždění kvůli virům, ale v komunikaci s obchodníkem se objevil text níže uvedený.. </p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">tvrdí že je to šmejd, že to nemají k dispozici a chtějí vrátit peníze na paypal.. pokud té lámané angličtine dobře rozumím.. v dalším postu prosí o neotvírání dispute, že by je to poškodilo..</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;"> </p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Přitom ta položka je stále v nabídce, viz ten link nahoře...</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;"> </p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Není v tom nějaký háček? to jim pak budu muset vyplnit pozitivní hodnocení za něco co nepřišlo.. to se mi moc nechce. Navíc paypal mám jenom soukromý, ale to předpokládám nevadí, když by se mi tam chvili peníze povalovaly..</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;"> </p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Asi si spíš na něj došlálnu ať to hledí honem rychle dodat...</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;"> </p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Díky</p>

<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">V.P.</p>

<div>
<div>friend </div>
<div>Thanks for reaching out to us and your attention </div>
<div>We feel very sorry to tell you that the item is with crucial Defectives of the elements and function the supplier informed.</div>
<div>and we need to return all of these items back to their factory for a Security Inspection until the issue solved.</div>
<div>Meawhile in order to protection your right and benifit we beg you pardon if you are willing to accept we refund to you by paypal at present </div>
<div>which the transfer will reflect in your account in 48 hours, </div>
<div>Many inconveniences hope you understand. </div>
<div>If any problems here please kindly let us know.</div>
<div>Thanks for your support and kind gentleness.</div>
<div>Best Regards</div>
</div>