<div dir='auto'>Zábavnější jsou pak aritmetické průměr atd. Učitel nebyl spokojen dokud si tam člověk nevycucal z prstu co mělo být v tabulce, že jsem jako pokaždé naměřil něco jineho. Bullshit.<div dir="auto">Kdyby jim alespoň rozdali Digi posuvky a měřilo se na 0.01.</div><div dir="auto">V tomto případě se dá souhlasit... když je člověk úplně blbý.... někdy to formální vzdělání je.....</div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 18. 3. 2020 23:43 napsal uživatel Jan Kuba <honza.kuba@gmail.com>:<br type="attribution" /><blockquote class="quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="ltr"><div>Ale to je stále dokola špatný úhel pohledu. Vy na to koukáte z úplně špatné strany.</div><div>Vy na to musíte koukat jako "lopata" a nemotat do toho žádné vyšší principy. </div><div>Ten žák dostal informaci, že když bude měřit centimetrovým měřidlem, může být chyba 0,5cm.</div><div><br /></div><div>On to ale dál neřeší a logické vysvětlení k tomu je, že tu část mezi dílky odhadne a zaokrouhlí nahoru, nebo dolů. TEČKA.</div><div>Ano,  by se dalo polemizovat, že když bude ,55 , neodhadne a chyba bude 0,55cm. </div><div>Ale to do 6 třídy nepatří !  Některé děti tam jsou rády, že zvládnou změřit a spočítat objem kostky.</div><div>Vím to, poněvadž moje žena na ZŠ učí. </div><div>A řeší jiné věci, např proč někdo vypustil z vyjmenovaných slov " pyj"</div><div><br /></div><div>Před časem přišel na výpomoc na ZŠ jako zástup na Fy a Mat nějaký důchodce, původně přednášející na VŠ. </div><div>Nedal to, nebyl schopen se snížit na úroveň těch děcek, neměl přehled o tom , co ví a jsou schopné pojmout.</div><div>Podobně je to s tou chybou měření...</div><div>Jestli to někdo nechápe, pak je to marný, je to marný, je to marný.. :-(</div><div><br /></div><div><br /></div><div>.</div><div><br /></div><br /><div class="elided-text"><div dir="ltr">st 18. 3. 2020 v 18:30 odesílatel Pavel Kutina <<a href="mailto:hw@prelude.cz">hw@prelude.cz</a>> napsal:<br /></div><blockquote style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb( 204 , 204 , 204 );padding-left:1ex"> Ale jak <br />
jsem tu psal - vysokoškolské vzdělání mi k tomu chybí, ale pořád mám dojem, <br />
že na pochopení učiva 6. třídy ZŠ by být potřeba nemuselo.<br />
<br />
Pavel Kutina<br /><br />
</blockquote></div></div>
</blockquote></div><br></div>