<div dir="ltr"><div>Ale to je stále dokola špatný úhel pohledu. Vy na to koukáte z úplně špatné strany.</div><div>Vy na to musíte koukat jako "lopata" a nemotat do toho žádné vyšší principy. </div><div>Ten žák dostal informaci, že když bude měřit centimetrovým měřidlem, může být chyba 0,5cm.</div><div><br></div><div>On to ale dál neřeší a logické vysvětlení k tomu je, že tu část mezi dílky odhadne a zaokrouhlí nahoru, nebo dolů. TEČKA.</div><div>Ano,  by se dalo polemizovat, že když bude ,55 , neodhadne a chyba bude 0,55cm. </div><div>Ale to do 6 třídy nepatří !  Některé děti tam jsou rády, že zvládnou změřit a spočítat objem kostky.</div><div>Vím to, poněvadž moje žena na ZŠ učí. </div><div>A řeší jiné věci, např proč někdo vypustil z vyjmenovaných slov " pyj"</div><div><br></div><div>Před časem přišel na výpomoc na ZŠ jako zástup na Fy a Mat nějaký důchodce, původně přednášející na VŠ. </div><div>Nedal to, nebyl schopen se snížit na úroveň těch děcek, neměl přehled o tom , co ví a jsou schopné pojmout.</div><div>Podobně je to s tou chybou měření...</div><div>Jestli to někdo nechápe, pak je to marný, je to marný, je to marný.. :-(</div><div><br></div><div><br></div><div>.</div><div><br></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">st 18. 3. 2020 v 18:30 odesílatel Pavel Kutina <<a href="mailto:hw@prelude.cz" target="_blank">hw@prelude.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex"> Ale jak <br>
jsem tu psal - vysokoškolské vzdělání mi k tomu chybí, ale pořád mám dojem, <br>
že na pochopení učiva 6. třídy ZŠ by být potřeba nemuselo.<br>
<br>
Pavel Kutina<br><br>
</blockquote></div></div>