<div dir="ltr">Zdravím,<div><br></div><div>konec omezení rychlosti při průjezdu křižovatkou neplatí ve všech státech (třeba v Rakousku ne). Zohledňuje tedy systém tato lokálně platná pravidla? </div><div><br clear="all"><div><div dir="ltr" class="gmail_signature" data-smartmail="gmail_signature"><div dir="ltr"><div><div dir="ltr"><div><div dir="ltr">S pozdravem<br>ing. Pavel Poucha<br>jednatel<br><a href="mailto:pavel.poucha@papouch.com" target="_blank">pavel.poucha@papouch.com</a><br>Tel. +420 777 232 485<br><br>Papouch s.r.o. - vývoj<br>Papouch store s.r.o. - obchod</div><div>Papouch production s.r.o. - výroba</div><div dir="ltr"><br></div><div dir="ltr">Máte-li chuť, navštivte naše stránky <a href="http://www.papouch.com/" target="_blank">http://www.papouch.com/</a></div></div></div></div></div></div></div><br></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">ne 23. 2. 2020 v 0:23 odesílatel Libor <<a href="mailto:xlibor@tiscali.cz">xlibor@tiscali.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">Konec křižovatkou určitě rozpozná a funguje to velmi dobře, stejně tak <br>
jako výše kritizované automatická regulace světlomentů, jezdí se s tím <br>
pomalu lépe než ve dne, pravé světlo svítí do dálky téměř pořád, když <br>
dojedete auto před vámi, tak se "sklopí" prostředek na úrověň obrysových <br>
světel auta před vámi, když jede auto proti vám tak plynule stahuje na <br>
úroveň předního  levého světlometů, takže nikoho neoslňujete, ale vidíte <br>
vždy maximum, hlavně třeba nějakého neosvětleného chodce u pravé <br>
krajnice, na což s tlumenými při 90km/h  při jízdě za autem asi těžko <br>
stihnete nějak zareagovat.<br>
<br>
Tedy alespoň u mého Passat B8, s dynamic full led světlomety<br>
<br>
viz např.: <a href="https://www.youtube.com/watch?v=11PbenBRVjk" rel="noreferrer" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=11PbenBRVjk</a><br>
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=uHSa80BG3YA" rel="noreferrer" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=uHSa80BG3YA</a><br>
<br>
Ale jsou to pouze asistenti, a tak je k tomu potřeba přistupovat, stejně <br>
jako asistent udržování jízdního pruhu, v prudší zatáčce nezatočí, pokud <br>
budou čáry přemalované tak má taky problém.<br>
Libor<br>
Dne 20.02.2020 v 13:52 Jindrich Fucik napsal(a):<br>
> ---------- Původní e-mail ----------<br>
> Od: Pavel Kadečka <<a href="mailto:pavel.kadecka@gmail.com" target="_blank">pavel.kadecka@gmail.com</a>><br>
> Komu: HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
> Datum: 20. 2. 2020 9:43:17<br>
> Předmět: Re: elektromobil<br>
><br>
>> A to máte omezení rychlosti + konec omezení rychlosti. Kamera v autě<br>
> (nebo počítač, co vyhodnocuje obraz) je citlivá na červenou. Taková<br>
> šedivá nenápadná značka.<br>
><br>
> Spíš konec omezení křižovatkou je něco, co rozpoznávač značek nerozpozná.<br>
><br>
>> Pěší zóna = zákaz vjezdu. Modrá značka, ale vlastně zákazová.<br>
> jo jo, obytná zóna jsou v jedné modré schované tři červené: omezení rychlosti na 30 + zákaz stání + dej přednost v jízdě.<br>
><br>
> _______________________________________________<br>
> HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
<br>
<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>