<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    <p>Zuřivý souhlas. Diesel na cesty do práce do 20km a s nájezdem
      kolem 15tkm/tok je naprostá blbost. Co se "jakoby" ušetří na
      palivu se dvojnásobně vrazí do údržby.</p>
    <p>Velmi dobrá varianta je stále ještě LPG. Ale není jasné jak to s
      ním bude dále (spotřební daň).</p>
    <p>JP<br>
    </p>
    <p><br>
    </p>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 09.02.2020 v 16:02 Karel M
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
cite="mid:CAN7Z6q+_5artaa=Zy+rs+R-xvOMig8_vZYw5teL169_R9QsKPw@mail.gmail.com">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      No jo, ale máte toho Forda asi od novoty, prvnímu majiteli vždy
      všechno vydrží víc :-)
      <div>Kamarád taky nechal repasovat filtr, ale dlouho nevydržel.
        Reklamaci neuznali a pak se ukázalo, že turbo pouštělo olej, asi
        to bylo tím.</div>
      <div>Když jsem před 7 roky vybíral ojeté auto, tak jsem si
        nastudoval celou problematiku a dospěl jsem k názoru, že se
        diesel nevyplatí. Klidně se po koupi stane, že dáte 100 000Kč do
        motoru. Koupil jsem benzín, sice s průměrnou spotřebou 10 litrů,
        ale celých 7 let nebyl problém s ničím, má už 14 let a stále v
        provozu.</div>
      <div>Vloni jsem opět vybíral ojetinu jako druhé auto do rodiny a
        zjistil jsem, že za 7 let jsou ty ceny ojetin na dvojnásobku,
        akorát diesely jsou cenou dole, je jasné proč. Koupil jsem
        nakonec nový benzín v základní výbavě a ve slevě, bohužel
        tříválec, ale pořád lepší než řešit filtry, čerpadla a vstřiky.
        Služby autoservisů jsou dnes jedny s nejvyšší inflací. Podle mě
        se v konečném důsledku nafťák vůbec nevyplatí.</div>
      <div>Karel</div>
      <div><br>
        <br>
        sobota 8. února 2020 Admin HWnews <<a
          href="mailto:hwnews@cncnet.info" moz-do-not-send="true">hwnews@cncnet.info</a>>
        napsal(a):<br>
        <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
          .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Mam Focuse
          1.6TDCI 70kW r.v. 2013 s aktualne najetyma 180.000km a filtr
          je tam stale original....ted v zari jsem byl na emisich a jsem
          tak na polovine limitu kourivosti. Je fakt, ze mi rikal emisak
          abych se domluvil v servise, aby vyvolali rizenou
          regeneraci...<br>
          <br>
          Jezdim kazdy den trasu 5.5km rano a odpoledne zpatky plus
          nejake pojizdky.<br>
          <br>
          Takze to podle me zase tak strasne s tim filtrem neni....<br>
          <br>
          RV<br>
          <br>
          Dne 08.02.2020 v 11:17 Tomáš Koželuh napsal(a):<br>
          <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
            .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
            Já bych těm metodám čištění věřil. Jsou auta, kam DPF
            nestojí 15 tisíc, ale třeba 50. Takže tam se DPF obvykle
            čistí a pomáhá to.<br>
            Každopádně pokud auto bude pravidelně jezdit delší trasy,
            tak bych to neřešil, stihne se vypalovat. Zabiják jsou pár
            km trasy nebo ježdění jenom po městě.<br>
            <br>
            <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
              .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
              -----Original Message-----<br>
              From: Hw-list [mailto:<a
                href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank"
                moz-do-not-send="true">hw-list-bounces@list.h<wbr>w.cz</a>]
              On Behalf Of Jaroslav Buchta<br>
              Sent: Saturday, February 08, 2020 10:59 AM<br>
              To: HW-news<br>
              Subject: [OT] Cisteni DPF filtru<br>
              <br>
              Zdravim, jsem cerstve majitelem tohoto zazraku ve Fordu (s
              aditivem<br>
              EOLYS, 2.0 tdci 100kW) a tim padem se filtr planovane
              zanasi a ma<br>
              limitovanou zivotnost. V jakem je ted stavu uplne nevim,
              zatim se<br>
              regeneruje a tlakova ztrata je tak nejak normalni, ale
              casem se<br>
              nepochybne ucpe :-(<br>
              <br>
              Ma nekdo zkusenosti s cistenim a metodami? Asi nejbeznejsi
              je nejaky<br>
              proplach vodou se sajrajtem na specialnich strojich,
              vypada to dobre ale<br>
              dostane to nespalitelny sajrajt az ze dna kanalku? Koukal
              jsem na<br>
              cisteni nejakymi tepelnymi vlnami, lezly z toho takove
              housenky bordelu,<br>
              ale moc hodnoverne to nevypadalo.<br>
              <br>
              Kazdopadne cena cisteni je 4-6kKc, coz neni malo, kdyz
              original novy<br>
              filtr se da sehnat pod 15kKc, neoriginal i pod 5 ale to
              bez platiny atp.<br>
              asi fungovat moc dlouho nebude... Zas kdyby se to
              vycistilo skoro<br>
              dokonale, tak OK...<br>
              <br>
              Jeste me napadlo, co by to delalo, kdyby se filtr
              namontoval obracene?<br>
              (katalyzator je zvlast) Jedinou technickou komplikaci je
              tady zda se<br>
              nutnost premisteni teplotniho cidla. Ale nekde jsem cetl,
              ze struktura<br>
              filtracni steny je nejak nesymetricka (vetsi pory smerem
              ven)? Ale moc<br>
              se mi to nezda.<br>
            </blockquote>
            <br>
            ______________________________<wbr>_________________<br>
            HW-list mailing list  -  sponsored by <a
              href="http://www.HW.cz" target="_blank"
              moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
            <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
              moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
            <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
              target="_blank" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
            <br>
          </blockquote>
          ______________________________<wbr>_________________<br>
          HW-list mailing list  -  sponsored by <a
            href="http://www.HW.cz" target="_blank"
            moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
          <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
            moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
          <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
            target="_blank" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
        </blockquote>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
  </body>
</html>