<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body>
<p>Zuřivý souhlas. Diesel na cesty do práce do 20km a s nájezdem
kolem 15tkm/tok je naprostá blbost. Co se "jakoby" ušetřà na
palivu se dvojnásobně vrazà do údržby.</p>
<p>Velmi dobrá varianta je stále ještě LPG. Ale nenà jasné jak to s
nĂm bude dále (spotĹ™ebnĂ daĹ).</p>
<p>JP<br>
</p>
<p><br>
</p>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 09.02.2020 v 16:02 Karel M
napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:CAN7Z6q+_5artaa=Zy+rs+R-xvOMig8_vZYw5teL169_R9QsKPw@mail.gmail.com">
<meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
No jo, ale máte toho Forda asi od novoty, prvnĂmu majiteli vĹľdy
všechno vydržà vĂc :-)
<div>Kamarád taky nechal repasovat filtr, ale dlouho nevydržel.
Reklamaci neuznali a pak se ukázalo, že turbo pouštělo olej, asi
to bylo tĂm.</div>
<div>KdyĹľ jsem pĹ™ed 7 roky vybĂral ojetĂ© auto, tak jsem si
nastudoval celou problematiku a dospěl jsem k názoru, že se
diesel nevyplatĂ. KlidnÄ› se po koupi stane, Ĺľe dáte 100 000KÄŤ do
motoru. Koupil jsem benzĂn, sice s prĹŻmÄ›rnou spotĹ™ebou 10 litrĹŻ,
ale celĂ˝ch 7 let nebyl problĂ©m s niÄŤĂm, má uĹľ 14 let a stále v
provozu.</div>
<div>Vloni jsem opÄ›t vybĂral ojetinu jako druhĂ© auto do rodiny a
zjistil jsem, že za 7 let jsou ty ceny ojetin na dvojnásobku,
akorát diesely jsou cenou dole, je jasné proč. Koupil jsem
nakonec novĂ˝ benzĂn v základnĂ vĂ˝bavÄ› a ve slevÄ›, bohuĹľel
tĹ™Ăválec, ale pořád lepšà neĹľ Ĺ™ešit filtry, ÄŤerpadla a vstĹ™iky.
SluĹľby autoservisĹŻ jsou dnes jedny s nejvyššà inflacĂ. Podle mÄ›
se v koneÄŤnĂ©m dĹŻsledku nafťák vĹŻbec nevyplatĂ.</div>
<div>Karel</div>
<div><br>
<br>
sobota 8. Ăşnora 2020 Admin HWnews <<a
href="mailto:hwnews@cncnet.info" moz-do-not-send="true">hwnews@cncnet.info</a>>
napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Mam Focuse
1.6TDCI 70kW r.v. 2013 s aktualne najetyma 180.000km a filtr
je tam stale original....ted v zari jsem byl na emisich a jsem
tak na polovine limitu kourivosti. Je fakt, ze mi rikal emisak
abych se domluvil v servise, aby vyvolali rizenou
regeneraci...<br>
<br>
Jezdim kazdy den trasu 5.5km rano a odpoledne zpatky plus
nejake pojizdky.<br>
<br>
Takze to podle me zase tak strasne s tim filtrem neni....<br>
<br>
RV<br>
<br>
Dne 08.02.2020 v 11:17 Tomáš Koželuh napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Já bych těm metodám čištěnà věřil. Jsou auta, kam DPF
nestojĂ 15 tisĂc, ale tĹ™eba 50. TakĹľe tam se DPF obvykle
čistà a pomáhá to.<br>
Každopádně pokud auto bude pravidelně jezdit delšà trasy,
tak bych to neřešil, stihne se vypalovat. Zabiják jsou pár
km trasy nebo ježděnà jenom po městě.<br>
<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0
.8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
-----Original Message-----<br>
From: Hw-list [mailto:<a
href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank"
moz-do-not-send="true">hw-list-bounces@list.h<wbr>w.cz</a>]
On Behalf Of Jaroslav Buchta<br>
Sent: Saturday, February 08, 2020 10:59 AM<br>
To: HW-news<br>
Subject: [OT] Cisteni DPF filtru<br>
<br>
Zdravim, jsem cerstve majitelem tohoto zazraku ve Fordu (s
aditivem<br>
EOLYS, 2.0 tdci 100kW) a tim padem se filtr planovane
zanasi a ma<br>
limitovanou zivotnost. V jakem je ted stavu uplne nevim,
zatim se<br>
regeneruje a tlakova ztrata je tak nejak normalni, ale
casem se<br>
nepochybne ucpe :-(<br>
<br>
Ma nekdo zkusenosti s cistenim a metodami? Asi nejbeznejsi
je nejaky<br>
proplach vodou se sajrajtem na specialnich strojich,
vypada to dobre ale<br>
dostane to nespalitelny sajrajt az ze dna kanalku? Koukal
jsem na<br>
cisteni nejakymi tepelnymi vlnami, lezly z toho takove
housenky bordelu,<br>
ale moc hodnoverne to nevypadalo.<br>
<br>
Kazdopadne cena cisteni je 4-6kKc, coz neni malo, kdyz
original novy<br>
filtr se da sehnat pod 15kKc, neoriginal i pod 5 ale to
bez platiny atp.<br>
asi fungovat moc dlouho nebude... Zas kdyby se to
vycistilo skoro<br>
dokonale, tak OK...<br>
<br>
Jeste me napadlo, co by to delalo, kdyby se filtr
namontoval obracene?<br>
(katalyzator je zvlast) Jedinou technickou komplikaci je
tady zda se<br>
nutnost premisteni teplotniho cidla. Ale nekde jsem cetl,
ze struktura<br>
filtracni steny je nejak nesymetricka (vetsi pory smerem
ven)? Ale moc<br>
se mi to nezda.<br>
</blockquote>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a
href="http://www.HW.cz" target="_blank"
moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
target="_blank" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
<br>
</blockquote>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a
href="http://www.HW.cz" target="_blank"
moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank"
moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
target="_blank" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</blockquote>
</div>
<br>
<fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
</blockquote>
</body>
</html>