<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Jak se vlastně řeší ztracená zásilka?</p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">Je potřeba počkat, až vyprší ochranná lhůta a pak otevřít dispute? Nebo to začně řešit sám Aliexpress, když nepotvrdím doručeni?</p>
<p style="padding:0 0 0 0; margin:0 0 0 0;">______________________________________________________________<br />
> Od: "V P" <vvitty01@seznam.cz><br />
> Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz><br />
> Datum: 17.12.2019 10:23<br />
> Předmět: Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...<br />
></p>
Pokud si to zakaznik preje ulozit na poste tak na balicek pisu Poste Restante a adresu posty.
<div>Zcela standardne to prochazi, takze uz zbyva jen vyresit jak to nacpat do formulare aliexpresu - napr. Jmeno Poste Restante a Prijmeni Jan Kuba.</div>
<div>Jenze pak musite sledovat tracking, protoze Vam nikdo neda vedet ze tam balicek dorazil.<br />
<br />
-- <br />
-----------------------------------------<br />
Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu<br />
<br />
</div>