<div dir="ltr">Mě tak napadlo, nešlo by nějakým způsobem zařídit, aby zůstávaly balíky a zásilky na poště? Všechny?<div>Dřív existovaly boxy, teď tuším nic takového ČP neprovozuje.</div><div>Vzhledem k tomu, že nejvíce problémů je s doručováním, raději bych si to vyzvedával, včetně obyčejných dopisů a zásilek sám.</div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">po 16. 12. 2019 v 18:31 odesílatel Libor Konečný <<a href="mailto:support@mikrovlny.cz">support@mikrovlny.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
  
    
  
  <div bgcolor="#FFFFFF">
    Tak dnes jsem se vratil po tydnu z dovolene a za plotem byly dva
    baliky jen tak hozene a navlhle.<br>
    Tedy nasel jsem prvne jen jeden velky jen cistou nahodou, nebot jsem
    tahal vanocni stromecek. Jinak bych si toho vsiml az na jare,
    jelikoz to postacka hodila mezi plot a palety do skviry asi 40 cm.<br>
    Uvnitr jsem mel 10 ks led zarovek a nejake plysaky pro deticky.<br>
    Des.... a s tim nic neudelate, proste je to doruceno. <br>
    <br>
    <br>
    LK<br>
    <br>
    <div>Dne 16.12.2019 v 16:20 Libor napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite">
      
      <div>Bych to zkusil ještě tady: <a href="https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman" target="_blank"></a><a href="https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman" target="_blank">https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman</a></div>
      <div>Libor<br>
      </div>
      <div>Dne 16.12.2019 v 15:51 Jan Kuba
        napsal(a):<br>
      </div>
      <blockquote type="cite">
        
        <div dir="ltr">Tak jsem dopadl jsem špatně. Z Ali dnes přišla
          zpráva:
          <div><span style="color:rgb(0,0,0);font-family:TriviaSeznam,helvetica,arial,sans-serif;font-size:12px">We

              are really understand your feeling for what has happened.
              As there is no valid evidence to prove you have not
              received package, we will release full payment to seller
              according to our rule. Your understanding and cooperation
              will be highly appreciated. If you meet any trouble during
              shopping in Aliexpress, please contact us and we will help
              you timely since you are our honored customer. Hope you
              will have a wonderful shopping experience next time.</span> </div>
          <div><br>
          </div>
          <div>V podstatě to chápu, vidí tam doručeno - šmytec!   Je to
            poprvé, co se mi stalo, že něco nedopadlo. </div>
          <div>A naopak jsem vždy při nějakém "disputu" když  mi částku
            vrátili a když pak zboží opožděně dorazilo</div>
          <div>sám kontaktoval prodejce a částku vyplatil
            prostřednictvím jím vystaveného  fiktivního prodeje na webu.</div>
          <div><br>
          </div>
          <div>Pošta někde odklepla, že zásilku ( původně  doporučenou )
            mám a tím jsem nahranej.</div>
          <div>Mě teď už ani nejde o ty  peníze, ale o ten princip.
            Prostě není dovolání - na poště jsem chtěl papír o tom, že
            je potvrzené dodání a že si to potvrdili sami - nic takového
            prý nevystavují a o reklamaci musím požádat odesílatele. A
            zásilka doporučená není - to mi tvrdili i na reklamačním
            oddělení.</div>
          <div><br>
          </div>
          <div>  Já  s tím sotva něco zmůžu, bohužel. Teď se to jen ve
            mě láme, jestli za tím půjdu a budu tomu věnovat další čas a
            úsilí ( s možná nulovým výsledkem), nebo se na to už vykašlu
            a hodím to za hlavu. </div>
          <div><br>
          </div>
          <div>  <br>
          </div>
          <div><br>
          </div>
          <div>
            <div> </div>
          </div>
        </div>
        <br>
        <div class="gmail_quote">
          <div dir="ltr" class="gmail_attr">st 11. 12. 2019 v 23:13
            odesílatel Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank"></a><a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank">clexpert@clexpert.cz</a>>

            napsal:<br>
          </div>
          <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
            <div lang="CS">
              <div>
                <p class="MsoNormal"><span>Dej vědět, jak jsi dopadl.
                    Sám jsem zvědavý.</span></p>
                <p class="MsoNormal"><span> </span></p>
                <p class="MsoNormal">Petr Zahradník, počítačový expert</p>
                <p class="MsoNormal">e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank"></a><a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank">clexpert@clexpert.cz</a></p>
                <p class="MsoNormal">mobil: 602 409 601, telefony: 475
                  501 627, 910 256 000</p>
                <p class="MsoNormal"><a href="http://www.clexpert.cz" target="_blank">http://www.clexpert.cz</a>,
                  <a href="http://www.zahradniksebavi.cz" target="_blank">http://www.zahradniksebavi.cz</a></p>
                <p class="MsoNormal">Petr Zahradník, Computer Laboratory</p>
                <p class="MsoNormal">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad
                  Labem</p>
                <p class="MsoNormal"><span> </span></p>
                <p class="MsoNormal"><b>From:</b> Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank"></a><a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>>

                  <b>On Behalf Of </b>Jan Kuba<br>
                  <b>Sent:</b> Wednesday, December 11, 2019 11:06 PM<br>
                  <b>To:</b> HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank"></a><a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
                  <b>Subject:</b> Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na
                  Ali - ČP asi ztratila zásilku...</p>
                <p class="MsoNormal"> </p>
                <div>
                  <p class="MsoNormal"> </p>
                  <div>
                    <div>
                      <p class="MsoNormal">st 11. 12. 2019 v 22:49
                        odesílatel Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank"></a><a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank">clexpert@clexpert.cz</a>>

                        napsal:</p>
                    </div>
                    <blockquote style="border-top:none;border-right:none;border-bottom:none;border-left:1pt solid rgb(204,204,204);padding:0cm 0cm 0cm 6pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
                      <div>
                        <div>
                          <p class="MsoNormal">No obyčejná zásilka nemá
                            žádný tracking. To jsou zásilky, které
                            nejsou nikde dohledatelné. Také je jistě
                            dostáváš, jsou většinou pod $5. Jakmile je
                            zásilka aspoň za $5, pak ji Číňan posílá
                            jako sledovatelnou. Dostane číslo třeba jako
                            to LE… A to tedy není obyčejná zásilka.
                            Dříve to chodilo jako balíčky nebo
                            doporučené zásilky proti podpisu. Před časem
                            to Česká pošta začala měnit na ty
                            mezinárodní obyčejné zásilky. Na zásilku
                            nalepí zelené L a dělá, že je obyčejná. Ale
                            není obyčejná, protože má číslo a je
                            dohledatelná. A oni si ji potvrzují jako
                            doručenou sami. Hodí ji do schránky a dělají
                            jako doručeno.</p>
                        </div>
                      </div>
                    </blockquote>
                    <div>
                      <p class="MsoNormal"> </p>
                    </div>
                    <div>
                      <p class="MsoNormal">Tak to jsem netušil, opravdu.
                        Nějak jsem se po tom ani nepídil. Je to pro mne
                        nová informace :-o </p>
                    </div>
                    <blockquote style="border-top:none;border-right:none;border-bottom:none;border-left:1pt solid rgb(204,204,204);padding:0cm 0cm 0cm 6pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
                      <div>
                        <div>
                          <p class="MsoNormal"> </p>
                          <p class="MsoNormal">Však já neříkám, že máš
                            zásilku reklamovat. To není reklamace.
                            Dožaduj se od nich nějakého papíru o tom, že
                            oni si sami potvrdili, že zásilku doručili,
                            ale ty tvrdíš, že jsi žádnou zásilku
                            nedostal a tedy že oni nemají žádný tvůj
                            podpis. Tedy že informace „doručeno“
                            v trackingu není podložená, protože k ní
                            pošta přistupuje jako k obyčejné zásilce.
                            Asi ti to v češtině bude také k ničemu, ale
                            uvidíš.</p>
                        </div>
                      </div>
                    </blockquote>
                    <div>
                      <p class="MsoNormal"> </p>
                    </div>
                    <div>
                      <p class="MsoNormal">Jo , takhle jim to tam 
                        zkusím podat, to vypadá dobře - a logicky. </p>
                    </div>
                    <div>
                      <p class="MsoNormal">Uvidím , jestli z nich
                        dostanu  papír a zda  to nějak ovlivní spor. </p>
                    </div>
                    <div>
                      <p class="MsoNormal"> </p>
                    </div>
                    <div>
                      <p class="MsoNormal">Díky</p>
                    </div>
                    <div>
                      <p class="MsoNormal">JaKub</p>
                    </div>
                    <div>
                      <p class="MsoNormal"> </p>
                    </div>
                    <blockquote style="border-top:none;border-right:none;border-bottom:none;border-left:1pt solid rgb(204,204,204);padding:0cm 0cm 0cm 6pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
                      <div>
                        <div>
                          <p class="MsoNormal"> </p>
                          <p class="MsoNormal">Petr Zahradník,
                            počítačový expert</p>
                          <p class="MsoNormal">e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank"></a><a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank">clexpert@clexpert.cz</a></p>
                          <p class="MsoNormal">mobil: 602 409 601,
                            telefony: 475 501 627, 910 256 000</p>
                          <p class="MsoNormal"><a href="http://www.clexpert.cz" target="_blank"></a><a href="http://www.clexpert.cz" target="_blank">http://www.clexpert.cz</a>,
                            <a href="http://www.zahradniksebavi.cz" target="_blank">http://www.zahradniksebavi.cz</a></p>
                          <p class="MsoNormal">Petr Zahradník, Computer
                            Laboratory</p>
                          <p class="MsoNormal">Obvodová 740/14, 400 07
                            Ústí nad Labem</p>
                          <p class="MsoNormal"> </p>
                        </div>
                      </div>
                    </blockquote>
                  </div>
                </div>
              </div>
            </div>
            _______________________________________________<br>
            HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank"></a><a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
            <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
            <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
          </blockquote>
        </div>
        <br>
        <fieldset></fieldset>
        <pre>_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
      </blockquote>
      <p><br>
      </p>
      <br>
      <fieldset></fieldset>
      <br>
      <pre>_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </div>

_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>