<html xmlns:v="urn:schemas-microsoft-com:vml" xmlns:o="urn:schemas-microsoft-com:office:office" xmlns:w="urn:schemas-microsoft-com:office:word" xmlns:m="http://schemas.microsoft.com/office/2004/12/omml" xmlns="http://www.w3.org/TR/REC-html40">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
<meta name="Generator" content="Microsoft Word 15 (filtered medium)">
<style><!--
/* Font Definitions */
@font-face
        {font-family:Helvetica;
        panose-1:2 11 6 4 2 2 2 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:"Cambria Math";
        panose-1:2 4 5 3 5 4 6 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Calibri;
        panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Consolas;
        panose-1:2 11 6 9 2 2 4 3 2 4;}
@font-face
        {font-family:Roboto;
        panose-1:0 0 0 0 0 0 0 0 0 0;}
@font-face
        {font-family:"Open Sans";
        panose-1:2 11 6 6 3 5 4 2 2 4;}
/* Style Definitions */
p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal
        {margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:11.0pt;
        font-family:"Calibri",sans-serif;}
a:link, span.MsoHyperlink
        {mso-style-priority:99;
        color:blue;
        text-decoration:underline;}
a:visited, span.MsoHyperlinkFollowed
        {mso-style-priority:99;
        color:purple;
        text-decoration:underline;}
pre
        {mso-style-priority:99;
        mso-style-link:"Formátovaný v HTML Char";
        margin:0cm;
        margin-bottom:.0001pt;
        font-size:10.0pt;
        font-family:"Courier New";}
p.msonormal0, li.msonormal0, div.msonormal0
        {mso-style-name:msonormal;
        mso-margin-top-alt:auto;
        margin-right:0cm;
        mso-margin-bottom-alt:auto;
        margin-left:0cm;
        font-size:11.0pt;
        font-family:"Calibri",sans-serif;}
span.FormtovanvHTMLChar
        {mso-style-name:"Formátovaný v HTML Char";
        mso-style-priority:99;
        mso-style-link:"Formátovaný v HTML";
        font-family:Consolas;
        mso-fareast-language:CS;}
span.StylE-mailovZprvy22
        {mso-style-type:personal-reply;
        font-family:"Calibri",sans-serif;
        color:windowtext;}
.MsoChpDefault
        {mso-style-type:export-only;
        font-family:"Calibri",sans-serif;
        mso-fareast-language:EN-US;}
@page WordSection1
        {size:612.0pt 792.0pt;
        margin:70.85pt 70.85pt 70.85pt 70.85pt;}
div.WordSection1
        {page:WordSection1;}
--></style><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapedefaults v:ext="edit" spidmax="1026" />
</xml><![endif]--><!--[if gte mso 9]><xml>
<o:shapelayout v:ext="edit">
<o:idmap v:ext="edit" data="1" />
</o:shapelayout></xml><![endif]-->
</head>
<body lang="CS" link="blue" vlink="purple">
<div class="WordSection1">
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">No obyčejná zásilka nemá žádný tracking. To jsou zásilky, které nejsou nikde dohledatelné. Také je jistě dostáváš, jsou většinou pod $5. Jakmile je zásilka aspoň za $5, pak ji Číňan posílá jako sledovatelnou.
 Dostane číslo třeba jako to LE… A to tedy není obyčejná zásilka. Dříve to chodilo jako balíčky nebo doporučené zásilky proti podpisu. Před časem to Česká pošta začala měnit na ty mezinárodní obyčejné zásilky. Na zásilku nalepí zelené L a dělá, že je obyčejná.
 Ale není obyčejná, protože má číslo a je dohledatelná. A oni si ji potvrzují jako doručenou sami. Hodí ji do schránky a dělají jako doručeno.<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US">Však já neříkám, že máš zásilku reklamovat. To není reklamace. Dožaduj se od nich nějakého papíru o tom, že oni si sami potvrdili, že zásilku doručili, ale ty tvrdíš, že jsi žádnou zásilku nedostal
 a tedy že oni nemají žádný tvůj podpis. Tedy že informace „doručeno“ v trackingu není podložená, protože k ní pošta přistupuje jako k obyčejné zásilce. Asi ti to v češtině bude také k ničemu, ale uvidíš.<o:p></o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<p class="MsoNormal">Petr Zahradník, počítačový expert<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal">e-mail: clexpert@clexpert.cz<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal">mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal">http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal">Petr Zahradník, Computer Laboratory<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><span style="mso-fareast-language:EN-US"><o:p> </o:p></span></p>
<p class="MsoNormal"><b>From:</b> Hw-list <hw-list-bounces@list.hw.cz> <b>On Behalf Of
</b>Jan Kuba<br>
<b>Sent:</b> Wednesday, December 11, 2019 10:27 PM<br>
<b>To:</b> HW-news <hw-list@list.hw.cz><br>
<b>Subject:</b> Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal">Zkusím tam zítra zavolat, ale je to místo, kde jsem byl osobně.<o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal">Nechápu tu větu ..."je zásilka s trackingem, kterou si oni předělali na obyčejnou". <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">To jako, že to byla doporučená zásilka a "někdo" ji předělal na nedoporučenou - obyčejnou..?<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Jinak u těch doručovatelů už jsem se ptal, co mám dělat, když jsem zásilku neobdržel - prý to musí reklamovat ten odesílatel.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Ale zároveň dodala, že nic nevyreklamuje, neboť je to obyčejná zásilka.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal"><o:p> </o:p></p>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal">st 11. 12. 2019 v 22:18 odesílatel Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</a>> napsal:<o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="border:none;border-left:solid #CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm 6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Ano, tak to je zásilka s trackingem, kterou si oni předělali na obyčejnou. Tam to funguje tak, že má sledovací číslo, ale doručovatel/ka ji hodí do schránky nebo předá osobně, když
 se do schránky nevejde, ale nic se nepodepisuje. Je na ní nalepeno písmeno L. Ta zásilka je evidovaná v jejich systému a doručovatel/ka ji pak označí jako doručenou, až se vrátí z pochůzky. Měli by dokázat zjistit, jestli byla doručována opravdu na tvé jméno
 a adresu. Zavolej sem:<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"><a href="https://www.postaonline.cz/detail-pobocky/-/pobocky/detail/33900" target="_blank">https://www.postaonline.cz/detail-pobocky/-/pobocky/detail/33900</a><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">A zeptej se, jestli souhlasí jméno a adresa s tvými údaji. Zeptej se také, kdo ji kdy doručoval. A zeptej se, co máš dělat, když ti doručena nebyla.<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Petr Zahradník, počítačový expert<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">e-mail:
<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank">clexpert@clexpert.cz</a><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"><a href="http://www.clexpert.cz" target="_blank">http://www.clexpert.cz</a>,
<a href="http://www.zahradniksebavi.cz" target="_blank">http://www.zahradniksebavi.cz</a><o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Petr Zahradník, Computer Laboratory<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"><b>From:</b> Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>>
<b>On Behalf Of </b>Jan Kuba<br>
<b>Sent:</b> Wednesday, December 11, 2019 10:11 PM<br>
<b>To:</b> HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
<b>Subject:</b> Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Na poště mi sdělili, že to není doporučená, ale obyčejná zásilka a nic se v tomto případě nepodepisuje.<o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Asi mají pravdu, v tracku ( <a name="m_3288500130150752492_LE044074259CN-deta"><strong><span style="font-size:11.5pt;font-family:"Helvetica",sans-serif;color:#504F4D">LE044074259CN
 ) </span></strong></a> je: <span style="font-size:11.5pt;font-family:"Helvetica",sans-serif;color:#333333">Typ zásilky: <strong><span style="font-family:"Helvetica",sans-serif">MZ-Obyč.z.</span></strong></span><o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"><span style="font-size:11.5pt;font-family:"Helvetica",sans-serif;color:#333333">Když zkusím jinou zásilku ( </span><a name="m_3288500130150752492_RU397038645NL-deta"><strong><span style="font-size:11.5pt;font-family:"Helvetica",sans-serif;color:#504F4D">RU397038645NL
 )</span></strong></a><span style="mso-bookmark:m_3288500130150752492_RU397038645NL-deta"></span><span style="font-size:11.5pt;font-family:"Helvetica",sans-serif;color:#333333">, kterou jsem přebíral  proti podpisu, je tam: Typ zásilky: <strong><span style="font-family:"Helvetica",sans-serif">RU</span></strong></span><o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> Pravda je, že některé zásilky normálně jsou ve schránce bez podpisu čehokoliv, jiné musím podepsat, než mi je dají.<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Jak to jde ovlivnit při objednávce netuším.  U té první ( ta co nedorazila ) bylo poštovné 4 dolary a přišla jako obyčejná, u té druhé bylo  free shiping a přišla doporučeně proti
 podpisu...<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">R znamená doporučená, co to znamená RU nevím...<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">st 11. 12. 2019 v 21:56 odesílatel Libor <<a href="mailto:xlibor@tiscali.cz" target="_blank">xlibor@tiscali.cz</a>> napsal:<o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="border:none;border-left:solid #CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm 6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-top:5.0pt;margin-right:0cm;margin-bottom:5.0pt">
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Obávám se že bude, ale jestli to někdo přebral tak to někdo musel podepsat (ten kus papíru se kterým vždycky přijedou)
<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Doručovací depo také souhlasí?<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Pokud ho někde skladují tak by tam měl být cizí podpis, asi bych reklamoval u ČP.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Libor<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Dne 11.12.2019 v 21:26 Petr Zapadlo napsal(a):<o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="margin-top:5.0pt;margin-bottom:5.0pt">
<p>A jste či nejste z Klatov?<o:p></o:p></p>
<p>Petr<o:p></o:p></p>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Dne 11.12.2019 v 21:20 Jan Kuba napsal(a):<o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="margin-top:5.0pt;margin-bottom:5.0pt">
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Moje zásilka je číslo: 
<span style="font-size:9.0pt;font-family:"Arial",sans-serif;color:#333333">PR047266099YP</span>  a  ta samá zásilka má podle prodejce má i    
<span style="font-size:10.5pt;font-family:Roboto;color:#151515;background:#F9F9F9">
LE044074259CN</span> <o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"><span style="font-family:"Open Sans",sans-serif;color:black"> Dle výpisu by měla být doručená..   Jenomže jak dokázat že ne. </span><o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
</div>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">st 11. 12. 2019 v 20:11 odesílatel Libor <<a href="mailto:xlibor@tiscali.cz" target="_blank">xlibor@tiscali.cz</a>> napsal:<o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="border:none;border-left:solid #CCCCCC 1.0pt;padding:0cm 0cm 0cm 6.0pt;margin-left:4.8pt;margin-top:5.0pt;margin-right:0cm;margin-bottom:5.0pt">
<div>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Zdravím, nedávno jsem řešil podobné a úspěšně.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Jednou byl podle trackingu doručeno do Lutína, kde opravdu nebydlím, podruhé bylo také doručeno ale nikde v trackingu nebylo žádné město. otevřel jsem spor, že zboží je sice doručené
 ale ne ke mě domů, že prodejce poskytl falešně číslo a že v trackingu není jediná zmínka o nějakém městě, šlo o 20dolarů.<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">šlo o RO408787111EE a AS917730374CN<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Libor<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Dne 11.12.2019 v 19:55 Jan Kuba napsal(a):<o:p></o:p></p>
</div>
<blockquote style="margin-top:5.0pt;margin-bottom:5.0pt">
<div>
<div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Taková prekérka, objednané zboží před 2 měsíci, 25 dolarů, 4 poštovné.... tracking asi 40 dnů zaseklý, ani po 60 dnech zboží nedodané. Otevřený spor,  v zápětí  byl tracking "kompletní":
<o:p></o:p></p>
<p style="mso-margin-top-alt:5.0pt;margin-right:0cm;margin-bottom:7.5pt;margin-left:42.0pt;box-sizing:inherit">
<span style="font-size:10.0pt;font-family:Symbol">·</span><span style="font-size:7.0pt;font-family:"Times New Roman",serif">        
</span>Successful delivery<o:p></o:p></p>
<p style="mso-margin-top-alt:5.0pt;margin-right:0cm;margin-bottom:7.5pt;margin-left:42.0pt;box-sizing:inherit">
2019-12-03 10:50:00 [Czech Republic]<o:p></o:p></p>
<p style="mso-margin-top-alt:5.0pt;margin-right:0cm;margin-bottom:7.5pt;margin-left:42.0pt;box-sizing:inherit">
<span style="font-size:10.0pt;font-family:Symbol">·</span><span style="font-size:7.0pt;font-family:"Times New Roman",serif">        
</span>The consignment is being delivered.<o:p></o:p></p>
<p style="mso-margin-top-alt:5.0pt;margin-right:0cm;margin-bottom:7.5pt;margin-left:42.0pt;box-sizing:inherit">
<span style="font-size:10.0pt;font-family:Symbol">·</span><span style="font-size:7.0pt;font-family:"Times New Roman",serif">        
</span><span style="font-size:12.0pt;font-family:"Arial",sans-serif;color:#222222">Aliexpress se zastává prodejce, proč taky ne - ve statusu je zboží dodané. Podle všeho nejspíš ztratila zásilku ČP, nebo ji dala někomu jinému. ( už se mi taky stalo, že jsem
 měl ve schránce úplně cizí CN zásilku ) </span><o:p></o:p></p>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Jak to řešit?  Ali chce potvrzení z poštovního úřadu, že mi nic nedodali, ČP zase že má zásilku reklamovat posílající. A že ji měl poslat doporučeně.  Jak mám chtít doklad o něčem
 co nemám? <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Takový pastav, ještě jsem se s tím nesetkal. Vždycky proběhl spor OK, většinou naopak zboží dorazilo 2x , ale v těchto případech byl tracking byl nekomlpetní...<o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Jak z toho ven? Chápu prodejce, že se brání, ale <o:p></o:p></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">Než to pohřbím pohřbím, má cenu se nějak dál snažit?<o:p></o:p></p>
</div>
</div>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto"> <o:p></o:p></p>
<pre>_______________________________________________<o:p></o:p></pre>
<pre>HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><o:p></o:p></pre>
<pre><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><o:p></o:p></pre>
<pre><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><o:p></o:p></pre>
</blockquote>
<p> <o:p></o:p></p>
</div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">
www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><o:p></o:p></p>
</blockquote>
</div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;margin-bottom:12.0pt"> <o:p></o:p></p>
<pre>_______________________________________________<o:p></o:p></pre>
<pre>HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><o:p></o:p></pre>
<pre><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><o:p></o:p></pre>
<pre><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><o:p></o:p></pre>
</blockquote>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;margin-bottom:12.0pt"> <o:p></o:p></p>
<pre>_______________________________________________<o:p></o:p></pre>
<pre>HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a><o:p></o:p></pre>
<pre><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><o:p></o:p></pre>
<pre><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><o:p></o:p></pre>
</blockquote>
<p> <o:p></o:p></p>
</div>
<p class="MsoNormal" style="mso-margin-top-alt:auto;mso-margin-bottom-alt:auto">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">
www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><o:p></o:p></p>
</blockquote>
</div>
</div>
</div>
<p class="MsoNormal">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">
www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><o:p></o:p></p>
</blockquote>
</div>
</div>
</body>
</html>