<div dir="ltr">Moje zásilka je číslo: 

<span style="color:rgb(51,51,51);font-family:arial;font-size:12px">PR047266099YP</span>  a  ta samá zásilka má podle prodejce má i    

<span style="color:rgb(21,21,21);font-family:Roboto,sans-serif;font-size:14px;white-space:pre-wrap;background-color:rgb(249,249,249)">LE044074259CN</span><div><font color="#000000" face="Open Sans, arial, helvetica, sans-serif"><br></font></div><div><font color="#000000" face="Open Sans, arial, helvetica, sans-serif"> Dle výpisu by měla být doručená..   Jenomže jak dokázat že ne. </font></div><div><font color="#000000" face="Open Sans, arial, helvetica, sans-serif"><br></font><div><span style="color:rgb(0,0,0);font-family:"Open Sans",arial,helvetica,sans-serif;font-size:13px"><br></span></div></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr" class="gmail_attr">st 11. 12. 2019 v 20:11 odesílatel Libor <<a href="mailto:xlibor@tiscali.cz">xlibor@tiscali.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px 0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
  
    
  
  <div bgcolor="#FFFFFF">
    <div>
      <div>Zdravím, nedávno jsem řešil podobné a
        úspěšně.</div>
      <div>Jednou byl podle trackingu doručeno
        do Lutína, kde opravdu nebydlím, podruhé bylo také doručeno ale
        nikde v trackingu nebylo žádné město. otevřel jsem spor, že
        zboží je sice doručené ale ne ke mě domů, že prodejce poskytl
        falešně číslo a že v trackingu není jediná zmínka o nějakém
        městě, šlo o 20dolarů.</div>
      <div><br>
      </div>
      <div>šlo o RO408787111EE a AS917730374CN</div>
      <div><br>
      </div>
      <div>Libor<br>
      </div>
    </div>
    <div><br>
    </div>
    <div>Dne 11.12.2019 v 19:55 Jan Kuba
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite">
      
      <div dir="ltr">
        <div dir="ltr">
          <div dir="ltr">Taková prekérka, objednané zboží před 2 měsíci,
            25 dolarů, 4 poštovné.... tracking asi 40 dnů zaseklý, ani
            po 60 dnech zboží nedodané. Otevřený spor,  v zápětí  byl
            tracking "kompletní":
            <ul>
              <li style="box-sizing:inherit;margin-left:8px;padding-left:13px;padding-bottom:12px">
                <p style="box-sizing:inherit;margin-top:0px;margin-bottom:10px;line-height:1.3">Successful
                  delivery</p>
                <p style="box-sizing:inherit;margin-top:0px;margin-bottom:10px;line-height:1.3">2019-12-03
                  10:50:00 [Czech Republic]</p>
              </li>
              <li style="box-sizing:inherit;margin-left:8px;padding-left:13px;padding-bottom:12px">
                <div style="box-sizing:inherit;width:8px;height:8px;border-radius:50%;background:rgb(204,204,204)"><span style="box-sizing:inherit;color:rgb(255,255,255);font-family:iconfont"></span></div>
                <p style="box-sizing:inherit;margin-top:0px;margin-bottom:10px;line-height:1.3">The
                  consignment is being delivered.</p>
              </li>
              <li style="box-sizing:inherit;margin-left:8px;padding-left:13px;padding-bottom:12px">
                <p style="box-sizing:inherit;margin-top:0px;margin-bottom:10px;line-height:1.3"><span style="font-family:Arial,Helvetica,sans-serif;font-size:small;color:rgb(34,34,34)">Aliexpress
                    se zastává prodejce, proč taky ne - ve statusu je
                    zboží dodané. Podle všeho nejspíš ztratila zásilku
                    ČP, nebo ji dala někomu jinému. ( už se mi taky
                    stalo, že jsem měl ve schránce úplně cizí CN zásilku
                    ) </span></p>
              </li>
            </ul>
            <div>Jak to řešit?  Ali chce potvrzení z poštovního úřadu,
              že mi nic nedodali, ČP zase že má zásilku reklamovat
              posílající. A že ji měl poslat doporučeně.  Jak mám chtít
              doklad o něčem co nemám? </div>
            <div>Takový pastav, ještě jsem se s tím nesetkal. Vždycky
              proběhl spor OK, většinou naopak zboží dorazilo 2x , ale v
              těchto případech byl tracking byl nekomlpetní...</div>
            <div>Jak z toho ven? Chápu prodejce, že se brání, ale </div>
            <div>Než to pohřbím pohřbím, má cenu se nějak dál snažit?</div>
          </div>
        </div>
      </div>
      <br>
      <fieldset></fieldset>
      <pre>_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <p><br>
    </p>
  </div>

_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>