<html><head><meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8"></head><body dir="auto"><div dir="ltr">dohled nad CP provadi CTU. Pri poruseni pravidel prepravy listovnich (sic!) zasilek je treba podat stiznost. Neopravnene otevreni listovni zasilky pracovnikem posty je dokonce trestny cin jestli si spravne pamatuju. </div><div dir="ltr"><br></div><div dir="ltr">T</div><div dir="ltr"><br><blockquote type="cite">5. 12. 2019 v 21:03, Milan Kratochvíl <krata.milan@seznam.cz>:<br><br></blockquote></div><blockquote type="cite"><div dir="ltr">
  
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  
  
    <p>Zdravím, taky přidám zážitek s doručováním a reklamací u ČP.</p>
    <p>Doporučený dopis poslaný na pobox do Prahy, nedorazil tak byl
      poslán druhý a také nedorazil. Nebyly cenné a ani pojištěné. Podal
      jsem reklamaci na oba. Přišlo nejprve vyjádření k jednomu a že
      posílají odškodné  jestli si pamatuji tak to bylo víc než 500kč.
      Po pár dnech přišlo vyjádření k druhému a také přiznané odškodné,
      také taková částka. Když dorazily složenky s odškodným tak mi na
      poště složenky sebraly a místo odškodného jsem dostal ztracené
      dopisy, které jsem reklamoval. Oba otevřené!!! Tak jsem to
      reklamoval a dodnes je ticho a ani čárka či vrácení peněz za
      nesplnění zaplacené služby a nějaké listovní tajemství už vůbec
      nikoho nezajímá!!<br>
    </p>
    <p>Milan<br>
    </p>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 05. 12. 19 v 20:39 Jan Kuba
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite" cite="mid:CAD8qwRNr3Ex3T45dVb5HTfmyL9Ey795BQanyxw9DYiyCpxQnsA@mail.gmail.com">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div dir="ltr">Já před pár lety poslal zákazníkovi balík, který
        jsem pojistil na 1000kč a protože jsem ho podával pomocí
        podacího lístku, vyplnil jsem i kolonku cena zásilky.
        <div>Také na 1000kč. Zásilka přišla požkozená - jak obal, tak i
          obsah  a zákazník zásilku nepřevzal, sepsal na přijímací poště
          protokol o požkození. Zásilka přišla zpátky a pošta mi
          okamžitě vyplatila na místě 520kč. Po dalším měsíci přišel
          doporučený dopis, kde soudní znalec zkoumal obsah požkozené
          zásilky a </div>
        <div>na základě jeho zjištění mi vyplatili zbylých 480kč.  Co
          bylo směšné, nedovolili mi nafotit obsah toho "zbylého 
          obsahu" uvnitř. Po dalším čase mi vrátili i poštovné  - přišla
          složenka, vůbec jsem netušil za co.</div>
        <div>Takže máte pravdu , dodnes to nechápu, jak to s tím
          pojištěním je. Protože se jeden balík pojištěný na 5000kč před
          dvěma měsíci ztratil a dodnes se to řeší a řeší. Už jsem
          vyplňoval co v něm bylo, dokládal co chtěli.... Dokonce tam
          bylo něco ve stylu " bububu, <br>
        </div>
        <div>pokud udáš něco co v balíku nebylo a my ho najdeme a
          zjistíme, že jsi kecal, tak se s tebou budeme soudit".  Asi
          čekají, že někde vyplave. Jsem zvědav jak dlouho.</div>
        <div> </div>
        <div><br>
        </div>
      </div>
      <br>
      <div class="gmail_quote">
        <div dir="ltr" class="gmail_attr">čt 5. 12. 2019 v 18:39
          odesílatel Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" moz-do-not-send="true">clexpert@clexpert.cz</a>>
          napsal:<br>
        </div>
        <blockquote class="gmail_quote" style="margin:0px 0px 0px
          0.8ex;border-left:1px solid rgb(204,204,204);padding-left:1ex">
          <div lang="CS">
            <div class="gmail-m_4865069565353585062WordSection1">
              <p class="MsoNormal"><span>To je jen nepochopení pojištění
                  zásilky. U jakéhokoliv dopravce.</span></p>
              <p class="MsoNormal"><span> </span></p>
              <p class="MsoNormal">Petr Zahradník, počítačový expert</p>
              <p class="MsoNormal">e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">clexpert@clexpert.cz</a></p>
              <p class="MsoNormal">mobil: 602 409 601, telefony: 475 501
                627, 910 256 000</p>
              <p class="MsoNormal"><a href="http://www.clexpert.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">http://www.clexpert.cz</a>,
                <a href="http://www.zahradniksebavi.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">http://www.zahradniksebavi.cz</a></p>
              <p class="MsoNormal">Petr Zahradník, Computer Laboratory</p>
              <p class="MsoNormal">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad
                Labem</p>
              <p class="MsoNormal"><span> </span></p>
              <p class="MsoNormal"><b>From:</b> Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>>
                <b>On Behalf Of
                </b>Jan Kuba<br>
                <b>Sent:</b> Thursday, December 5, 2019 6:36 PM<br>
                <b>To:</b> HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
                <b>Subject:</b> Re: [OT] DHL International vs DHL Hong
                Kong</p>
              <p class="MsoNormal"> </p>
              <div>
                <p class="MsoNormal">A k čemu je tedy pojištění
                  zásilky?  Pojistím ji na 3000 kč, zaplatím to a oni mi
                  pak řeknou, že je to přepojištěné, že to zboží takovou
                  cenu nemá. Jak někdo může rozhodnout o tom ,jakou cenu
                  pro mne zboží má?</p>
                <div>
                  <p class="MsoNormal">Proto to přeci pojišťuji. </p>
                  <div>
                    <p class="MsoNormal">A je také logické, že pokud
                      dojde pozdním doručením ke ztrátě ceny zboží, že
                      by za to měl nést odpovědnost ten přepravce.
                      Zvlášť když garantuje doručení do druhého dne.</p>
                  </div>
                </div>
              </div>
              <p class="MsoNormal"> </p>
              <div>
                <div>
                  <p class="MsoNormal">čt 5. 12. 2019 v 18:00 odesílatel
                    Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">clexpert@clexpert.cz</a>>
                    napsal:</p>
                </div>
                <blockquote style="border-top:none;border-right:none;border-bottom:none;border-left:1pt
                  solid rgb(204,204,204);padding:0cm 0cm 0cm
                  6pt;margin-left:4.8pt;margin-right:0cm">
                  <div>
                    <div>
                      <p class="MsoNormal">Který dopravce nahradí
                        vzniklou škodu? Žádný. Ne, opravdu nikdo
                        nenahradí škodu. Pokud kalendář je při zpoždění
                        už k ničemu, to nikoho nezajímá. Stejně tak
                        lísky na koncerty. Tak to v dopravě nefunguje.
                        Nikdo to platit nebude. To má každý dopravce
                        uvedeno v podmínkách. Tak to prostě je.</p>
                      <p class="MsoNormal"> </p>
                      <p class="MsoNormal">Petr Zahradník, počítačový
                        expert</p>
                      <p class="MsoNormal">e-mail:
                        <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">clexpert@clexpert.cz</a></p>
                      <p class="MsoNormal">mobil: 602 409 601, telefony:
                        475 501 627, 910 256 000</p>
                      <p class="MsoNormal"><a href="http://www.clexpert.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">http://www.clexpert.cz</a>,
                        <a href="http://www.zahradniksebavi.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">http://www.zahradniksebavi.cz</a></p>
                      <p class="MsoNormal">Petr Zahradník, Computer
                        Laboratory</p>
                      <p class="MsoNormal">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí
                        nad Labem</p>
                      <p class="MsoNormal"> </p>
                      <p class="MsoNormal"><b>From:</b> Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>>
                        <b>On Behalf Of </b>Jan Kuba<br>
                        <b>Sent:</b> Thursday, December 5, 2019 5:00 PM<br>
                        <b>To:</b> HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
                        <b>Subject:</b> Re: [OT] DHL International vs
                        DHL Hong Kong</p>
                      <p class="MsoNormal"> </p>
                      <div>
                        <p class="MsoNormal">Tak to je fór roku!!!
                          Vážně! </p>
                        <div>
                          <p class="MsoNormal"> </p>
                          <div>
                            <p class="MsoNormal">Vloni v Prosinci jsem
                              objednal 20 kalendářů pro jeden SDH spolek
                              a okolo 10. prosince odešly z firmy -
                              doporučeně.</p>
                          </div>
                          <div>
                            <p class="MsoNormal">Zásilka ze "ztratila"
                              pak se objevila záhadně před silvestrem.</p>
                          </div>
                          <div>
                            <p class="MsoNormal">Věnoval jsem tomu
                              spoustu času, chtěl vrátit nejen částku za
                              poštovné ( to se podařilo - odesílateli
                              vrátili  36 kč !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )  ,
                              ale i cenu za kalendáře, které byly určené
                              jako dary k 24.12. </p>
                          </div>
                          <div>
                            <p class="MsoNormal"> Nic jsem nedokázal.
                              Ale zjistil jsem kolik managerů a různých
                              regonálních šéfů ten moloch s názvem ČP
                              živí.</p>
                          </div>
                          <div>
                            <p class="MsoNormal">To samé s lístkem na
                              koncert - poslaný z Prahy ve středu, měl
                              být dodaný do druhého dne , přišel v
                              pondělí po koncertě samozřejmě. Nikde
                              žádné dovolání, jen si odesílatele ( jako
                              reklamujícího )  přehazovali jako horkou
                              bramboru, pak jsem dostal plnou moc </p>
                          </div>
                          <div>
                            <p class="MsoNormal">na dořešení - jen tu
                              ověřovali měsíc!!!</p>
                          </div>
                          <div>
                            <p class="MsoNormal">Stálo to spoustu času a
                              opět nic nevyřešeno.  Dodání do druhého
                              dne není garantované, samé výmluvy, na
                              věškeré odpovědi člověk čeká věčnost.</p>
                          </div>
                          <div>
                            <p class="MsoNormal">Zkušenost se zničením
                              zásilky také velmi špatná - verdikt, že
                              měl být balík lépe zabalen, tvrdší
                              krabice.</p>
                          </div>
                          <div>
                            <p class="MsoNormal"> </p>
                          </div>
                          <div>
                            <p class="MsoNormal"> </p>
                          </div>
                          <div>
                            <p class="MsoNormal"><a href="https://www.youtube.com/watch?v=yQrqk5WoECY" target="_blank" moz-do-not-send="true">https://www.youtube.com/watch?v=yQrqk5WoECY</a> 
                                 2:20        tady je víc než jasné, že
                              si ČP dělá ze zákazníků pr..l   </p>
                          </div>
                          <div>
                            <p class="MsoNormal"> </p>
                          </div>
                          <div>
                            <p class="MsoNormal"><a href="https://www.youtube.com/watch?v=yAGNsu9tZkQ" target="_blank" moz-do-not-send="true">https://www.youtube.com/watch?v=yAGNsu9tZkQ</a> 
                                1:50 </p>
                          </div>
                          <div>
                            <p class="MsoNormal"> </p>
                          </div>
                          <div>
                            <p class="MsoNormal">Na milión balíků necelá
                              stovka uznaných reklamací .....   Asi si u
                              vás nechám podat ticket na Sportku!
                              Evidentně máte obrovské štěstí, že Vaše
                              reklamace se do těch 0,01 procent vešly...</p>
                          </div>
                          <div>
                            <p class="MsoNormal"> </p>
                            <div>
                              <p class="MsoNormal"> </p>
                            </div>
                            <p class="MsoNormal"> </p>
                            <div>
                              <div>
                                <p class="MsoNormal">čt 5. 12. 2019
                                  v 15:32 odesílatel Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">clexpert@clexpert.cz</a>>
                                  napsal:</p>
                              </div>
                              <blockquote style="border-top:none;border-right:none;border-bottom:none;border-left:1pt
                                solid rgb(204,204,204);padding:0cm 0cm
                                0cm 6pt;margin:5pt 0cm 5pt 4.8pt">
                                <div>
                                  <div>
                                    <p class="MsoNormal"> U pošty jsem
                                      zatím vždy všechno vyreklamoval,
                                      jsou na ně kontakty, dá se všude
                                      dovolat, všechno vyřešit. </p>
                                    <div>
                                      <div>
                                        <p class="MsoNormal"> </p>
                                      </div>
                                      <div>
                                        <blockquote style="margin-top:5pt;margin-bottom:5pt">
                                          <div>
                                            <p class="MsoNormal"> </p>
                                          </div>
                                        </blockquote>
                                      </div>
                                    </div>
                                  </div>
                                </div>
                                <p class="MsoNormal">_______________________________________________<br>
                                  HW-list mailing list  -  sponsored by
                                  <a href="http://www.HW.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">
                                    www.HW.cz</a><br>
                                  <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
                                  <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a></p>
                              </blockquote>
                            </div>
                          </div>
                        </div>
                      </div>
                    </div>
                  </div>
                  <p class="MsoNormal">_______________________________________________<br>
                    HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">
                      www.HW.cz</a><br>
                    <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
                    <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a></p>
                </blockquote>
              </div>
            </div>
          </div>
          _______________________________________________<br>
          HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank" moz-do-not-send="true">www.HW.cz</a><br>
          <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" moz-do-not-send="true">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
          <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank" moz-do-not-send="true">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
        </blockquote>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <pre class="moz-quote-pre" wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
  

<span>_______________________________________________</span><br><span>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz</span><br><span>Hw-list@list.hw.cz</span><br><span>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</span><br></div></blockquote></body></html>