<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>Tak tak, já se vždycky když najdu ve schránce lísteček, přičemž ten den 
poprvé vycházím z domu, snažím zavolat na znovudoručení. Je tam několik čísel, 
na která se nedá dovolat. A pak je ještě někde hluboko schované další, na to se 
to někdy podaří. Párkrát už jsem přemýšlel, že na tu poštu zajdu a na přepážce 
budu požadovat nikoli zásilku, ale znovudoručení. Ale zatím jsem to 
nezkoušel.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Zásilkovna naopak super, dojdu za roh a mám to hned. Akorát teď “před 
vánoci” čekám, ale max 2 minuty.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>PH</DIV>
<DIV 
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV style="FONT: 10pt tahoma">
<DIV><FONT size=3 face=Calibri></FONT> </DIV>
<DIV style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<DIV style="font-color: black"><B>From:</B> <A title=honza.kuba@gmail.com 
href="mailto:honza.kuba@gmail.com">Jan Kuba</A> </DIV></DIV></DIV></DIV>
<DIV 
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV dir=ltr>Tak to je fór roku!!! Vážně!  
<DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Vloni v Prosinci jsem objednal 20 kalendářů pro jeden SDH spolek a okolo 
10. prosince odešly z firmy - doporučeně.</DIV>
<DIV>Zásilka ze "ztratila" pak se objevila záhadně před silvestrem.</DIV>
<DIV>Věnoval jsem tomu spoustu času, chtěl vrátit nejen částku za poštovné ( to 
se podařilo - odesílateli vrátili  36 kč !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! )  , 
ale i cenu za kalendáře, které byly určené jako dary k 24.12. </DIV>
<DIV>Nic jsem nedokázal. Ale zjistil jsem kolik managerů a různých regonálních 
šéfů ten moloch s názvem ČP živí.</DIV>
<DIV>To samé s lístkem na koncert - poslaný z Prahy ve středu, měl být dodaný do 
druhého dne , přišel v pondělí po koncertě samozřejmě. Nikde žádné dovolání, jen 
si odesílatele ( jako reklamujícího )  přehazovali jako horkou bramboru, 
pak jsem dostal plnou moc </DIV>
<DIV>na dořešení - jen tu ověřovali měsíc!!!</DIV>
<DIV>Stálo to spoustu času a opět nic nevyřešeno.  Dodání do druhého dne 
není garantované, samé výmluvy, na věškeré odpovědi člověk čeká věčnost.</DIV>
<DIV>Zkušenost se zničením zásilky také velmi špatná - verdikt, že měl být balík 
lépe zabalen, tvrdší krabice.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV><A href="https://www.youtube.com/watch?v=yQrqk5WoECY" 
target=_blank>https://www.youtube.com/watch?v=yQrqk5WoECY</A>     
2:20        tady je víc než jasné, že si ČP 
dělá ze zákazníků pr..l   </DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV><A href="https://www.youtube.com/watch?v=yAGNsu9tZkQ" 
target=_blank>https://www.youtube.com/watch?v=yAGNsu9tZkQ</A>    
1:50 </DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Na milión balíků necelá stovka uznaných reklamací .....   Asi si 
u vás nechám podat ticket na Sportku! Evidentně máte obrovské štěstí, že Vaše 
reklamace se do těch 0,01 procent vešly...<BR></DIV>
<DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV class=gmail_quote>
<DIV class=gmail_attr dir=ltr>čt 5. 12. 2019 v 15:32 odesílatel Petr Zahradník 
<<A href="mailto:clexpert@clexpert.cz" 
target=_blank>clexpert@clexpert.cz</A>> napsal:<BR></DIV>
<BLOCKQUOTE class=gmail_quote 
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: rgb(204,204,204) 1px solid">
  <DIV lang=CS>
  <DIV>
  <P class=MsoNormal><SPAN>U pošty jsem zatím vždy všechno vyreklamoval, jsou na 
  ně kontakty, dá se všude dovolat, všechno vyřešit. 
</SPAN></P></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>