<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>kdysi jsem k tomu sepsal toto:</DIV>
<DIV><A title=http://dejvice.cz/edison/meg/ 
href="http://dejvice.cz/edison/meg/">http://dejvice.cz/edison/meg/</A></DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>PH</DIV>
<DIV 
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV style="FONT: 10pt tahoma">
<DIV><FONT size=3 face=Calibri></FONT> </DIV>
<DIV style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<DIV style="font-color: black"><B>From:</B> <A title=aze@seznam.cz 
href="mailto:aze@seznam.cz">AZE</A> </DIV></DIV></DIV></DIV>
<DIV 
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 14pt; FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000">
<DIV><FONT size=3>Na sš v Nové Pace asi mají předmět Aplikace pavědy. Jinak to 
vypadá jako článek, jaké se kdysi objevovaly ve Sdělovací technice na 1.dubna, 
třeba “Bezztrátová zátěž” a podobně. </FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3>Je obdivuhodné, jak tito pavědečtí vynálezci, snad z 
neznalosti, nevzdělanosti, hlouposti či naivity, dovedou využívat obecně známá 
fakta a věci, aniž jim rozumí a překrucovat je, ale tak, že se to vlastně nedá 
ověřit. Mluví o Maxwellových rovnicích, aniž tuší, co a k čemu  to je. 
Ohání se výrazy typu časoprostor. Laik nad tím může žasnout, ale je s podivem, 
že na takové hovadiny naletí učitelé ze střední odborné školy. Je zcela zřejmé, 
že student celou “práci” opsal z nesmyslných článků, kterých je plno. Jed 
smutné, že na střední škole učí takoví učitelé, kteří nejsou schopni rozpoznat, 
o co jde.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=3>Připomíná to novodobé šmejdy, kteří prodávají zázračné 
přípravky a léky na cokoli, a zašťiťují se přitom jmény neexistujících lékařů z 
existujících klinik a univerzit. Téma MEG je přitom profláknuté už řadu let, i 
já jsem se setkal se skalním zastáncem a experimentátorem, který veškeré 
fyzikální argumenty vyvracel tím, že on “není postižen vzděláním”, takže to 
prostě udělá. Po dvouletém snažení se mi přiznal, že to vzdal, a že nejvíc 
“vydělal” na té mědi, kterou odvezl do kovošrotu. Poté ovšem pokračoval výzkumem 
orgonu či jak tomu říkal, kdy ve starém favoritu měl malý elektrolyzér na 12V a 
a hadičkou vedl plyn do sacího potrubí. Někde  mám i fotku, úžasná věc. To 
je další téma podvodníků a tato zařízení byla k mání za nemalé peníze někde na 
netu.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3>Toto je jedna z typických vět a myšlenkových pochodů těchto 
velikánů:</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=3>“Beardenův tým dále považuje čas za zhuštěnou energii, jinými 
slovy tvrdí, že „volná energie“ pochází z časové domény, z množství podélných EM 
vln vyplňujících „prázdné vakuum“ časoprostoru. Touto formulací času byla 
sestavena podle Einsteinovy rovnice (1) nová rovnice (2), kde hmota energie byla 
nahrazena změnou času. </FONT></DIV>
<P><FONT size=3>Rovnice (1):</FONT></P>
<P><FONT size=3>2 E = mc<SUP>2</SUP></FONT></P>
<P><FONT size=3>Rovnice (2):</FONT></P>
<P><FONT size=3>E = Δtc<SUP>2  </SUP></FONT></P>
<DIV><FONT style="FONT-SIZE: 12pt"></FONT> </DIV>
<DIV><A 
title=https://docplayer.cz/4724387-Skoly-by-mely-studenty-ucit-jak-pavedu-poznat-a-nikoli-jak-ji-propadnout-perpetuum-mobile-z-nove-paky.html 
href="https://docplayer.cz/4724387-Skoly-by-mely-studenty-ucit-jak-pavedu-poznat-a-nikoli-jak-ji-propadnout-perpetuum-mobile-z-nove-paky.html"><FONT 
size=3>https://docplayer.cz/4724387-Skoly-by-mely-studenty-ucit-jak-pavedu-poznat-a-nikoli-jak-ji-propadnout-perpetuum-mobile-z-nove-paky.html</FONT></A></DIV>
<DIV><FONT size=3></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=3>aze</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=3></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=3></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=3></FONT> </DIV>
<DIV 
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV style="FONT: 10pt tahoma">
<DIV> </DIV>
<DIV style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<DIV style="font-color: black"><B>From:</B> <A title=pavel.poucha@papouch.com 
href="mailto:pavel.poucha@papouch.com">Pavel Poucha</A> </DIV>
<DIV><STRONG></STRONG></DIV>
<DIV 
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'></DIV></DIV></DIV>
<DIV dir=ltr>
<DIV>tady je práce toho studenta z Nové Paky: <A 
href="https://www.cez-okno.net/clanok/alternativne-zdroje-energie/overeni-funkce-bezpohyboveho-generatoru-meg">https://www.cez-okno.net/clanok/alternativne-zdroje-energie/overeni-funkce-bezpohyboveho-generatoru-meg</A></DIV>
<DIV>
<DIV> </DIV></DIV></DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV class=gmail_quote>
<DIV class=gmail_attr dir=ltr>čt 17. 10. 2019 v 7:26 odesílatel Jan 'yanek' 
Bortl <<A href="mailto:yanek@yanek.cz">yanek@yanek.cz</A>> 
napsal:<BR></DIV>
<BLOCKQUOTE class=gmail_quote 
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: rgb(204,204,204) 1px solid">
  <DIV bgcolor="#FFFFFF">
  <P>Ptal jsem se, a u celostatniho kola SOC to za 45 let teoreticky ani 
  prakticky nemohlo byt - po tom by sli jak "po uzenym". Urcite ne u komise 
  zabyvajici se elektronikou a podobne. Nebylo to jen nejake skolni/okresni/.. 
  kolo?</P>
  <P>Jestli to bylo opravdu v poslednich letech, daji se dohledat i nizsi kola. 
  Muzete to opravdu zkusit upresnit? Jmena studentu, skola, rok, ...?<BR></P>
  <DIV>Dne 15. 10. 19 v 20:54 Pavel Hudecek napsal(a):<BR></DIV>
  <BLOCKQUOTE type="cite">
    <DIV dir=ltr>
    <DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: calibri; COLOR: rgb(0,0,0)">
    <DIV>Už je to nějakých pár let. 5-10 nejsem si jist. Studenti postavili MEG 
    a rozchodili do toho stavu, kdy měřáky na výstupu ukazují víc než na vstupu. 
    A hodnotitelé jim to sežrali.</DIV>
    <DIV> </DIV>
    <DIV>PH</DIV>
    <DIV 
    style="FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: calibri; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: rgb(0,0,0); FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline">
    <DIV style="FONT: 10pt tahoma">
    <DIV> </DIV>
    <DIV style="BACKGROUND: rgb(245,245,245)">
    <DIV><B>From:</B> <A title=yanek@yanek.cz href="mailto:yanek@yanek.cz" 
    target=_blank>Jan 'yanek' Bortl</A> </DIV></DIV></DIV></DIV>
    <DIV 
    style="FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: calibri; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: rgb(0,0,0); FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline">
    <P>Mohu znat podrobnosti na tu SOC? Kdy to bylo? Jake kolo? Nejlepe i ktera 
    komise(obor)?</P>
    <P> </P>
    <DIV>Dne 14. 10. 19 v 22:48 Pavel Hudecek napsal(a):<BR></DIV>
    <BLOCKQUOTE type="cite">
      <DIV dir=ltr>
      <DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: calibri; COLOR: rgb(0,0,0)">
      <DIV>Bohužel, kdysi na to nepřišla ani hodnotící komise SOČ... A pánové ze 
      Sisyphosu sice věděli, ale ohradili se jen metodou “tak to není, protože 
      my tomu na rozdíl od vás rozumíme”, čímž tomu moc nepomohli.</DIV>
      <DIV> </DIV>
      <DIV>PH</DIV>
      <DIV 
      style="FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: calibri; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: rgb(0,0,0); FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline">
      <DIV style="FONT: 10pt tahoma">
      <DIV> </DIV>
      <DIV style="BACKGROUND: rgb(245,245,245)">
      <DIV><B>From:</B> <A title=honza.kuba@gmail.com 
      href="mailto:honza.kuba@gmail.com" target=_blank>Jan Kuba</A> 
      </DIV></DIV></DIV></DIV>
      <DIV 
      style="FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: calibri; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: rgb(0,0,0); FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline">
      <DIV dir=ltr><A href="https://www.youtube.com/watch?v=m8U-55VGSFI" 
      target=_blank>https://www.youtube.com/watch?v=m8U-55VGSFI</A>    

      <DIV>Proč lidé zveřejňují takové nesmysly už se tu řešilo. </DIV>
      <DIV>Na tomhle videu jsou zajímavé 2 věci:</DIV>
      <DIV>První jak tam doslova "lepí" ty smaltované drátky k elektrodám 
      svíčky..</DIV>
      <DIV>Druhá, jak "napájí" tu úsporku.</DIV>
      <DIV>Je opravdu tak těžké bez čtení komentářů ( jen shlédnutí videa 
      )  přijít na to, jak to, že zářivka svítí?</DIV>
      <DIV>Ptám se, protože předmaturitní studenti technického licea ani 
      netuší..</DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>