<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>kdysi jsem k tomu sepsal toto:</DIV>
<DIV><A title=http://dejvice.cz/edison/meg/
href="http://dejvice.cz/edison/meg/">http://dejvice.cz/edison/meg/</A></DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>PH</DIV>
<DIV
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV style="FONT: 10pt tahoma">
<DIV><FONT size=3 face=Calibri></FONT> </DIV>
<DIV style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<DIV style="font-color: black"><B>From:</B> <A title=aze@seznam.cz
href="mailto:aze@seznam.cz">AZE</A> </DIV></DIV></DIV></DIV>
<DIV
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 14pt; FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000">
<DIV><FONT size=3>Na sš v Nové Pace asi mají předmět Aplikace pavědy. Jinak to
vypadá jako článek, jaké se kdysi objevovaly ve Sdělovací technice na 1.dubna,
třeba “Bezztrátová zátěž” a podobně. </FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3>Je obdivuhodné, jak tito pavědečtí vynálezci, snad z
neznalosti, nevzdělanosti, hlouposti či naivity, dovedou využívat obecně známá
fakta a věci, aniž jim rozumí a překrucovat je, ale tak, že se to vlastně nedá
ověřit. Mluví o Maxwellových rovnicích, aniž tuší, co a k čemu to je.
Ohání se výrazy typu časoprostor. Laik nad tím může žasnout, ale je s podivem,
že na takové hovadiny naletí učitelé ze střední odborné školy. Je zcela zřejmé,
že student celou “práci” opsal z nesmyslných článků, kterých je plno. Jed
smutné, že na střední škole učí takoví učitelé, kteří nejsou schopni rozpoznat,
o co jde.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=3>Připomíná to novodobé šmejdy, kteří prodávají zázračné
přípravky a léky na cokoli, a zašťiťují se přitom jmény neexistujících lékařů z
existujících klinik a univerzit. Téma MEG je přitom profláknuté už řadu let, i
já jsem se setkal se skalním zastáncem a experimentátorem, který veškeré
fyzikální argumenty vyvracel tím, že on “není postižen vzděláním”, takže to
prostě udělá. Po dvouletém snažení se mi přiznal, že to vzdal, a že nejvíc
“vydělal” na té mědi, kterou odvezl do kovošrotu. Poté ovšem pokračoval výzkumem
orgonu či jak tomu říkal, kdy ve starém favoritu měl malý elektrolyzér na 12V a
a hadičkou vedl plyn do sacího potrubí. Někde mám i fotku, úžasná věc. To
je další téma podvodníků a tato zařízení byla k mání za nemalé peníze někde na
netu.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3>Toto je jedna z typických vět a myšlenkových pochodů těchto
velikánů:</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=3>“Beardenův tým dále považuje čas za zhuštěnou energii, jinými
slovy tvrdí, že „volná energie“ pochází z časové domény, z množství podélných EM
vln vyplňujících „prázdné vakuum“ časoprostoru. Touto formulací času byla
sestavena podle Einsteinovy rovnice (1) nová rovnice (2), kde hmota energie byla
nahrazena změnou času. </FONT></DIV>
<P><FONT size=3>Rovnice (1):</FONT></P>
<P><FONT size=3>2 E = mc<SUP>2</SUP></FONT></P>
<P><FONT size=3>Rovnice (2):</FONT></P>
<P><FONT size=3>E = Δtc<SUP>2 </SUP></FONT></P>
<DIV><FONT style="FONT-SIZE: 12pt"></FONT> </DIV>
<DIV><A
title=https://docplayer.cz/4724387-Skoly-by-mely-studenty-ucit-jak-pavedu-poznat-a-nikoli-jak-ji-propadnout-perpetuum-mobile-z-nove-paky.html
href="https://docplayer.cz/4724387-Skoly-by-mely-studenty-ucit-jak-pavedu-poznat-a-nikoli-jak-ji-propadnout-perpetuum-mobile-z-nove-paky.html"><FONT
size=3>https://docplayer.cz/4724387-Skoly-by-mely-studenty-ucit-jak-pavedu-poznat-a-nikoli-jak-ji-propadnout-perpetuum-mobile-z-nove-paky.html</FONT></A></DIV>
<DIV><FONT size=3></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=3>aze</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=3></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=3></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=3></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=3></FONT> </DIV>
<DIV
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV style="FONT: 10pt tahoma">
<DIV> </DIV>
<DIV style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<DIV style="font-color: black"><B>From:</B> <A title=pavel.poucha@papouch.com
href="mailto:pavel.poucha@papouch.com">Pavel Poucha</A> </DIV>
<DIV><STRONG></STRONG></DIV>
<DIV
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'></DIV></DIV></DIV>
<DIV dir=ltr>
<DIV>tady je práce toho studenta z Nové Paky: <A
href="https://www.cez-okno.net/clanok/alternativne-zdroje-energie/overeni-funkce-bezpohyboveho-generatoru-meg">https://www.cez-okno.net/clanok/alternativne-zdroje-energie/overeni-funkce-bezpohyboveho-generatoru-meg</A></DIV>
<DIV>
<DIV> </DIV></DIV></DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV class=gmail_quote>
<DIV class=gmail_attr dir=ltr>čt 17. 10. 2019 v 7:26 odesílatel Jan 'yanek'
Bortl <<A href="mailto:yanek@yanek.cz">yanek@yanek.cz</A>>
napsal:<BR></DIV>
<BLOCKQUOTE class=gmail_quote
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: rgb(204,204,204) 1px solid">
<DIV bgcolor="#FFFFFF">
<P>Ptal jsem se, a u celostatniho kola SOC to za 45 let teoreticky ani
prakticky nemohlo byt - po tom by sli jak "po uzenym". Urcite ne u komise
zabyvajici se elektronikou a podobne. Nebylo to jen nejake skolni/okresni/..
kolo?</P>
<P>Jestli to bylo opravdu v poslednich letech, daji se dohledat i nizsi kola.
Muzete to opravdu zkusit upresnit? Jmena studentu, skola, rok, ...?<BR></P>
<DIV>Dne 15. 10. 19 v 20:54 Pavel Hudecek napsal(a):<BR></DIV>
<BLOCKQUOTE type="cite">
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: calibri; COLOR: rgb(0,0,0)">
<DIV>Už je to nějakých pár let. 5-10 nejsem si jist. Studenti postavili MEG
a rozchodili do toho stavu, kdy měřáky na výstupu ukazují víc než na vstupu.
A hodnotitelé jim to sežrali.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>PH</DIV>
<DIV
style="FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: calibri; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: rgb(0,0,0); FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline">
<DIV style="FONT: 10pt tahoma">
<DIV> </DIV>
<DIV style="BACKGROUND: rgb(245,245,245)">
<DIV><B>From:</B> <A title=yanek@yanek.cz href="mailto:yanek@yanek.cz"
target=_blank>Jan 'yanek' Bortl</A> </DIV></DIV></DIV></DIV>
<DIV
style="FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: calibri; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: rgb(0,0,0); FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline">
<P>Mohu znat podrobnosti na tu SOC? Kdy to bylo? Jake kolo? Nejlepe i ktera
komise(obor)?</P>
<P> </P>
<DIV>Dne 14. 10. 19 v 22:48 Pavel Hudecek napsal(a):<BR></DIV>
<BLOCKQUOTE type="cite">
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: calibri; COLOR: rgb(0,0,0)">
<DIV>Bohužel, kdysi na to nepřišla ani hodnotící komise SOČ... A pánové ze
Sisyphosu sice věděli, ale ohradili se jen metodou “tak to není, protože
my tomu na rozdíl od vás rozumíme”, čímž tomu moc nepomohli.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>PH</DIV>
<DIV
style="FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: calibri; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: rgb(0,0,0); FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline">
<DIV style="FONT: 10pt tahoma">
<DIV> </DIV>
<DIV style="BACKGROUND: rgb(245,245,245)">
<DIV><B>From:</B> <A title=honza.kuba@gmail.com
href="mailto:honza.kuba@gmail.com" target=_blank>Jan Kuba</A>
</DIV></DIV></DIV></DIV>
<DIV
style="FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: calibri; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: rgb(0,0,0); FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline">
<DIV dir=ltr><A href="https://www.youtube.com/watch?v=m8U-55VGSFI"
target=_blank>https://www.youtube.com/watch?v=m8U-55VGSFI</A>
<DIV>Proč lidé zveřejňují takové nesmysly už se tu řešilo. </DIV>
<DIV>Na tomhle videu jsou zajímavé 2 věci:</DIV>
<DIV>První jak tam doslova "lepí" ty smaltované drátky k elektrodám
svíčky..</DIV>
<DIV>Druhá, jak "napájí" tu úsporku.</DIV>
<DIV>Je opravdu tak těžké bez čtení komentářů ( jen shlédnutí videa
) přijít na to, jak to, že zářivka svítí?</DIV>
<DIV>Ptám se, protože předmaturitní studenti technického licea ani
netuší..</DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>