<html><head><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"></head><body>Může  být, ale bylo cca 10 let staré. Ono pokud to jede na bionaftu tak problémů je víc. První  je zalepená naftová pumpička. V návodu píšou, že se to má nechat jednou za měsíc proběhnout na půl hodiny, a pokud to jezdí  vyloženě  na bio, tak jednou za 14 dnů.  To mi v létě  nejde, protože  nad asi 25 ° se prostě  topení  nezapne.<div>Tomáš  ok2mtm</div><div><br></div><div style="font-size:100%;color:#000000"><!-- originalMessage --><div>-------- Původní zpráva --------</div><div>Od: David Obdrzalek <David.Obdrzalek@mff.cuni.cz> </div><div>Datum: 11.06.19  22:15  (GMT+01:00) </div><div>Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz> </div><div>Předmět: Re: Diagnostika - bufika Eberspacher </div><div><br></div></div>Meřo nebo jinej sajrajt z povinného ekoplevele?<br><br>On 11 Jun 2019 at 21:17, ok2mtm wrote:<br>> Nemám ani loď ani bufíka od Ebru, ale v autě  mám Wbasto Airtop 2000,<br>> hodně  stRé a jednoduché,  a v regálu nachystané další  do druhého auta.<br>> Vloni mi to v horách nechtělo startovat a fungovalo jako genetátor<br>> zadýmování. Tak jsem ho v zimě  vyndal z auta a rozebrak a vyčistil. Je v to<br>> jako hořák kovová drátěnka, která byla totálně  zalepená něčím <br>> černým spečeným. Tu jsem koupil od číňana a tomu u nás nová ťěsnění.<br>> Od té doby mám klid. Jinak kouknout do servisního manuálu, jsou na webu, ono by<br>> to ty kódy mohlo umět vyblikat  na ovládání.Popis chování tomu zanešení<br>> odpovídá. V servisním manuálu jsou i parametry žhavící svíčky a čidel<br>> teploty.Další věc je, jestli prostě není moc horko.Tomáš ok2mtm<br><br><br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br></body></html>