<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>ZdravĂ­m. Aby tÄ›ch trampot kolem pc nebylo málo, mám tady další perlu. UPS 
BR850ELCD. Vadná baterie 12V/9Ah. PĹ™ipojil jsem starou 12V (snad loni měřená cca 
20Ah), vyĹ™azenou, málo nabitou, z auta. UPS ji pĹ™ijala, mÄ›la 12V, a po odpojenĂ­ 
sĂ­tÄ› fungovala jako Ĺ™Ăˇdná UPS.</DIV>
<DIV>Baterie byla slabá, UPS ji pak bÄ›hem nÄ›kolika hodin nabila, teÄŹ udává 98% 
nabitĂ­. </DIV>
<DIV>A teÄŹ problĂ©m: po odpojenĂ­ od sĂ­tÄ›, i bez zátěže, ihned pĹ™echázĂ­ do stavu 
“pĹ™etĂ­Ĺľeno” a vypne vĂ˝stup.</DIV>
<DIV>Zkoušel jsem pak tuto nabitou aku vybĂ­t ĹľĂˇrovkami na 10,5 V a znovu 
pĹ™ipojil k UPS, ale chová se to stejnÄ›, ihned hlásĂ­ pĹ™etĂ­ĹľenĂ­. V sĂ­tovĂ©m provozu 
vĂ˝stup sepne.</DIV>
<DIV>NevĂ­m, zda to nÄ›jak nesouvisĂ­ právÄ› s tou nesprávnou bateriĂ­.  Mohlo 
by? Origo aku nemám a vzhledem k tomu, Ĺľe ups nenĂ­ bezpodmĂ­neÄŤnÄ› potĹ™eba uvĂ©st 
do provozu, nemá potĹ™ebu ji kupovat. Co si o tom myslĂ­te?</DIV>
<DIV>PowerPanel ukazuje normálnĂ­ stav.....ale reĹľim SpuštÄ›nĂ­ vnitĹ™nĂ­ho testu 
zpĹŻsobĂ­ ztrátu komunikace a vĂ˝padek napÄ›tĂ­ opÄ›t s indikacĂ­ pĹ™etĂ­ĹľenĂ­. NenĂ­ to 
nÄ›jaká typická závada?</DIV>
<DIV>aze</DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>