<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    Přepnout do angličtiny a googlit ty hlášky:<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="https://homeforum.zyxel.com/discussion/537/nas540-volume-down-repairing-failed-how-to-restore-data">https://homeforum.zyxel.com/discussion/537/nas540-volume-down-repairing-failed-how-to-restore-data</a><br>
    a pak postupovat podobně přes SSH. Podle všeho je tam standardní
    ext4 + raid, takže by to v Linuxu mělo být čitelné a ty data byste
    vytáhl někde na PC.<br>
    V tom odkazu na konci popisují, jak ty data nakopírovat na USB disk
    připojený přímo k NASu.<br>
    <pre class="moz-signature" cols="72">Martin Hanek</pre>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 7.5.2019 v 15:05 AZe napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:27D9D1A6894F433A860334ED30858122@FD">Tak první poznatek
      s výměnou disku. Připomenu, jedná s o Zyxel NAS540, 4x 3TB WD RED.
      Disk 3 byl označen jako podezřelý, "disk rychlé zálohy".
      <br>
      Po osazení nového a přihlášení je zde hláška "Volume is down.
      Please go to storage manager to repair it". Ve Správci úložiště
      červený vykřičník Nebezpečí, žádný svazek. Stránka Pevný disk: u
      disku 1 a 4 je "disk rychlé zálohy".
      <br>
      Předpokládám, že jakýkoli pokus o vytvoření svazku a logického
      disku povede definitivně k zablokování možnosti obnovy dat.
      <br>
      Co s tím?
      <br>
      aze
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>