<html>
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
</head>
<body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
Přepnout do angličtiny a googlit ty hlášky:<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="https://homeforum.zyxel.com/discussion/537/nas540-volume-down-repairing-failed-how-to-restore-data">https://homeforum.zyxel.com/discussion/537/nas540-volume-down-repairing-failed-how-to-restore-data</a><br>
a pak postupovat podobně přes SSH. Podle všeho je tam standardní
ext4 + raid, takže by to v Linuxu mělo být čitelné a ty data byste
vytáhl někde na PC.<br>
V tom odkazu na konci popisují, jak ty data nakopírovat na USB disk
připojený přímo k NASu.<br>
<pre class="moz-signature" cols="72">Martin Hanek</pre>
<div class="moz-cite-prefix">Dne 7.5.2019 v 15:05 AZe napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"
cite="mid:27D9D1A6894F433A860334ED30858122@FD">Tak první poznatek
s výměnou disku. Připomenu, jedná s o Zyxel NAS540, 4x 3TB WD RED.
Disk 3 byl označen jako podezřelý, "disk rychlé zálohy".
<br>
Po osazení nového a přihlášení je zde hláška "Volume is down.
Please go to storage manager to repair it". Ve Správci úložiště
červený vykřičník Nebezpečí, žádný svazek. Stránka Pevný disk: u
disku 1 a 4 je "disk rychlé zálohy".
<br>
Předpokládám, že jakýkoli pokus o vytvoření svazku a logického
disku povede definitivně k zablokování možnosti obnovy dat.
<br>
Co s tím?
<br>
aze
</blockquote>
<br>
</body>
</html>