<html><head></head><body><div>Obvykle to nebývá petrolej, ale třeba xylen nebo éter - což je příjemné, protože stačí profouknout a kapilára se nemusí čistit a odmašťovat :-)</div><div><br></div><div>Aleš Procháska<br><br><div><strong>
Od:
</strong>
 
Lubor Otta <butan@centrum.cz>
<br>
<strong>
Komu:
</strong>
 
HW-news <hw-list@list.hw.cz>
<br>
<strong>
Odesláno:
 
</strong>
14.2.2019 12:46
<br>
<strong>
Předmět:
</strong>
 
Re: [MECH] měděná kapilára
<br><br><blockquote class="mori" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px solid #CCC;padding-left:1ex;">Dík za tip, už jsem jí profoukl.<br>Ta kapilára má dírku jen pár desetin mm, a jak jsem teď zjistil byl v ní petrolej, nebo co. A ten než jsem z ní vytlačil tak to minutu trvalo. Teď už vzduch prochází.<br>Lubor<br><br><br>______________________________________________________________<br>> Od: "Jindrich Fucik" <fulda@seznam.cz><br>> Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz><br>> Datum: 14.02.2019 08:53<br>> Předmět: Re: [MECH] měděná kapilára<br>><br>>Víš jak souloží ježci?<br>>- opatrně.<br>><br>>Jako vláčkaž na tento způsob žezání používám JLC žiletkovou pilku a opatrně uříznout stranou s jemnějšíma zubama. Druhá možnost je proxonka s diamantovým kotoučem, ale to než rozložím, tak to tou žilpilkou mám.<br>><br>>Kdo nezná žiletkovou pilku, tak třeba tady jeden člen:<br>>http://pojezdy.eu/eshop/rezaci-nastroje/27-rukojet-ziletkove-pilky.html<br>><br>>Jindra<br>><br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<br></blockquote></div></div></body></html>