<html><head></head><body>U mna vzdy ked slubovali ze poslu druhy tak nikdy neposlali. Ochrana uz nebola tak som mal smolu. Uz take chyby nerobim.<br><br><div class="gmail_quote">Dňa 13. februára 2019 19:08:19 SEČ používateľ Martin Hanek <martin@hanek.net> napísal:<blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); padding-left: 1ex;">
<pre class="k9mail">No to mě překvapuje, ale asi mě zablokoval. Teď psal, že potřebuje moji <br>pomoc, abych dispute zrušil, že jej to poškodí. Vyfotil nějaký displej, <br>natočil video a že ten mi pošle.<br>Ale to je mi houby platný, protože ten co mi předtím poslal taky 5 dní <br>fungoval.<br><br>Martin Hanek<br><br>Dne 13. 2. 2019 v 17:18 Petr Zahradník napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin: 0pt 0pt 1ex 0.8ex; border-left: 1px solid #729fcf; padding-left: 1ex;"> Je to prostě taková hra. Oni ti Číňani nechtějí prvoplánově podvádět, ale nechtějí ani nic moc řešit. Já nikdy nevybírám ty nejlevnější prodejce, pokud to není nějaká ptákovina na hraní. S některými obchoduji dost dlouho a ve větším objemu, takže dokáží a chtějí řešit případné problémy. Někteří jsou ale úplně marní, nic nechápou, nic neřeší. Přistupuju k tomu tak, že počítám se ztrátami, přesto si ne vždycky nechám všechno líbit.<br><br> Pokud nemůžeš nakupovat, pak je to proto, že tě dotyčný zablokoval. Už od něj nic nekoupíš. I mně to pár naštvaných prodejců udělalo. Když ode mě dostalo třeba 20 špatných hodnocení. Rozhodně nevypínej spor. Od něj už stejně nic nekoupíš, tak se nenech napálit.<br><br> Petr Zahradník, počítačový expert<br> e-mail: clexpert@clexpert.cz<br> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000<br> <a href="http://www.clexpert.cz">http://www.clexpert.cz</a>, <a href="http://www.zahradniksebavi.cz">http://www.zahradniksebavi.cz</a><br> Petr Zahradník, Computer Laboratory<br> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem<br><br> -----Original Message-----<br> From: Hw-list <hw-list-bounces@list.hw.cz> On Behalf Of Martin Hanek<br> Sent: Tuesday, February 12, 2019 7:37 PM<br> To: HW-list <hw-list@list.hw.cz><br> Subject: OT: Dispute na Ali.<br><br> Je možné, že nemohu nakupovat v daném obchodě na Aliexpress, pokud s ním<br> vedu dispute? Zboží je normálně dostupné s cenou, ale jak jej chci<br> koupit, píše mi to, že nemohu.<br> Koupil jsem displej na mobil, který přestal po 5 dnech fungovat, otevřel<br> jsem spor, obchodník mi nabízí, že pošle jiný, ať to uzavřu. Ale to<br> nechci, protože kdyby nefungoval, tak už další spor neotevřu.<br> Tak jsem chtěl koupit jiný, ale od něj to nejde.<br><br></blockquote><hr>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz<br>Hw-list@list.hw.cz<br><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br></pre></blockquote></div><br>-- <br>Odoslané z môjho Android zariadenia prostredníctvom K-9 Mail. Prosím, ospravedlňte moju stručnosť.</body></html>