<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>S tou PČR to je taky pěkně votravný. Zavolá vyšetřovatel z kanceláře, 
nedovolá se, např. protože telefon je u postele a já na záchodě. Ale zpátky 
zavolat nejde. Ovšem chápu, že to tak musí být, aby je nespamovali kamarádi 
obžalovaných.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Já jako poškozený jsem měl naštěstí číslo na mobil, tak jsem zavolal a 
zeptal se zda nevolali. Kamarád byl ale svědek a toto privilegium neměl. 
Zavolali mu, že se má dostavit k výslechu, nedovolali se a chtěli dát dost 
mastnou pokutu že se nedostavil. Handrkoval se s nima prý ještě dlouho.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>A když mi nečekaně volá skryté číslo, neberu ho. Může to být VZP a chtít 
peníze. Zkušenost je taková, že je lepší něco poslat, než vzít ten telefon. 
Posláním se cosi v systému resetne a je zas nějakou dobu pokoj, časem možná 
přijde nějaká upomínka (SMS s normálním číslem), ale nijak agresivní a až jsou 
peníze, zaplatím. Když jsem telefon zvednul, měl jsem do týdne exekuci na účtu. 
Super když je potřeba objednat součástky na který navíc zákazník poslal 
zálohu.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Nevím jestli má většina lidí podobné zkušenosti, ale tenhle zážitek byl 
natolik nepříjemný, že mi to jednou stačilo. Někdy může být důležité to 
nezvednout, v ostatních případech o nic moc nejde.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>PH</DIV>
<DIV 
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV style="FONT: 10pt tahoma">
<DIV><FONT size=3 face=Calibri></FONT> </DIV>
<DIV style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<DIV style="font-color: black"><B>From:</B> <A title=honza.kuba@gmail.com 
href="mailto:honza.kuba@gmail.com">Jan Kuba</A> </DIV></DIV></DIV></DIV>
<DIV 
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV dir=ltr>Obecně asi většina lidí skrytá čísla nebere.  A když nad tím 
uvažuji, tak nevím proč.   
<DIV>V dobách pevných linek jsme   všichni zvedali všechno  co 
zvonilo. </DIV>
<DIV>Telefon s CLIPem  ( zobrazení čísla volajícího ) byla výsada až 
pozdější doby novějších telefonních ústředen (PKxxx)</DIV>
<DIV>a nebo ISDN linek. </DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Je takový problém zvednout anonymní hovor?  Vždyť s tím můžu v zápětí 
šlehnout... :-)</DIV>
<DIV>Někdy to může být důležitý telefonát, pokud ne , ztratím pár vteřin.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Jsou i tací, co mají skrytá čísla blokovaná úplně - když jim takto 
zavoláte, okamžitě to hovor shodí.</DIV>
<DIV>Přitom  tahle služba je primárně o tom, že jednoznačně nechci, aby mi 
volaný volal z5.  Z jakéhokoliv důvodu..</DIV>
<DIV>V mém případě proto, že poruchy musí projít systémem a není žádoucí volat 
přímo technikovi,</DIV>
<DIV>který třeba zrovna nemá službu.</DIV>
<DIV>Pokud si zákazníci mé číslo uloží, hrozí do budoucna záplava telefonátů v 
případě nějaké havárie na síti.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Je pravda, že lidi si po zvednutí skrytého numera ptají, proč tak 
mám.  Po krátkém vysvětlení to pochopí   a nezřídka kdy změní 
přístup ke skrytým číslům...</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Ale jsou tací, co prostě nezvednou, byť jsem je předem  upozornil 
třeba e-mailem , že budu volat  s CLIR-em a že zpětné volání musí na 
obchodníka nebo na helpline.</DIV>
<DIV>Ve většině případů je to jejich problém, jsou sami proti sobě.  Pak 
někdy ze zoufalství používám to VoIP portované na mobilu.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Mimochodem pokud vám volají z PČR, také je číslo skryté - byl jsem svědkem 
nehody se záznamem na palubní kameru, vzali si na mě  tel . kontakt s tím, 
že budou volat. </DIV>
<DIV>A volali   - ze skrytého čísla. Slušností je v takovém 
případě  představit se  a idetifikovat s tak , abych věděl, že je to 
opravdu PČR..</DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>