<div dir="ltr"><div>Ano, byly to dvě transakce  -  listek na 600 jsem měl, lístek na 8000 ne ... to první " neplatné" zadání PINu bylo nejspíš platné ...</div><div>Dneska už to vím a při platbě kartou si dávám hodně velkýho majzla. Vždycky tím obsluhu terminálu vyvedu z míry - chci na ten terminál vidět.<br></div><div><br></div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr">po 26. 11. 2018 v 20:58 odesílatel Petr Zahradník <<a href="mailto:clexpert@clexpert.cz">clexpert@clexpert.cz</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">





<div lang="CS" link="blue" vlink="purple">
<div class="m_-1376549068246560502WordSection1">
<p class="MsoNormal"><span>No to jsou věci. Když vylezl lísteček na 600 Kč, tak přece byl nějaký důkaz, ne? Tam je autorizační kód a podobné věci. Co konkrétně řekli v té bance při reklamaci? Nebo to byly dvě transakce, tedy
 jedna za 600 Kč a druhá za 8000 Kč?<u></u><u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><span><u></u> <u></u></span></p>
<p class="MsoNormal">Petr Zahradník, počítačový expert<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">e-mail: <a href="mailto:clexpert@clexpert.cz" target="_blank">clexpert@clexpert.cz</a><u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal"><a href="http://www.clexpert.cz" target="_blank">http://www.clexpert.cz</a>, <a href="http://www.zahradniksebavi.cz" target="_blank">http://www.zahradniksebavi.cz</a><u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">Petr Zahradník, Computer Laboratory<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal">Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal"><span><u></u> <u></u></span></p>
<p class="MsoNormal"><b>From:</b> Hw-list <<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz" target="_blank">hw-list-bounces@list.hw.cz</a>> <b>On Behalf Of
</b>Jan Kuba<br>
<b>Sent:</b> Monday, November 26, 2018 8:31 PM<br>
<b>To:</b> HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz" target="_blank">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
<b>Subject:</b> Re: vkladomaty - chybovost<u></u><u></u></p>
<p class="MsoNormal"><u></u> <u></u></p>
<div>
<p class="MsoNormal">Já takhle jednou platil platební kartou oběd. Pingl si jí vzal do ruky, strčil jí do toho bezdrátovýho stroječku co držel v ruce, pak mi dal zadat PIN,   špatně, ještě jednou prosím - to už bylo dobře.<u></u><u></u></p>
<div>
<p class="MsoNormal">Vyjel doklad  na správnou sumu .  Nashledanou...<u></u><u></u></p>
</div>
<div>
<p class="MsoNormal">Po týdnu koukám na účet a tam místo nějakých 600kč bylo 8000kč. Nic jsem nevyreklamoval...  Drahej oběd. Dodnes na něj vzpomínám a od té doby chci vždycky , aby ten "stroječek" ležel na stole a já viděl co se děje...<u></u><u></u></p>
</div>
</div>
</div>
</div>

_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>