<div dir="ltr"><div class="gmail_quote"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Když už je tu ta Čína...  <br></blockquote><div>Jak řešíte nedodané zboží?  Konkrétně stalo se mi, že nepřišel modul, objednaný na začátku srpna. </div><div>Dohadoval jsem se s prodejcem, že to šlo "doporučeně" a že je podpis o dodání atd...  pak do toho vstoupilo ALI, a v podstatě prodejci nařídilo vrácení peněz.</div><div>Ty přišly, potud vše OK.</div><div>Jenomže minulý týden zvoní babka z domu, že prý převzala v září balíček pro mě a zapadnul jí za stěnu. A zapomněla na něj.  A že teď uklízela a našla ho.</div><div>Jednalo se o cca 40 dolarů, rád bych to prodejci zaplatil, nikdy s ním nebyl problém. Jenomže jak? </div><div>Když jsem mu psal, nereaguje ( chápu , nas.... jsem ho, asi  jsem na blacklistu  ) .</div><div><br></div><div>Bába má sklerozu, ale viník je pošta, proč to nechává v baráku sousedům?  Když mám vyzvednout doporučenou zásilku tak dělaj vopruz chtějí  plnou moč atd. , ale v baráku to dají komukoliv...</div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div></div>