<div dir="auto">Jelikož je to Opel motor tak stejný problém mají i 1.6 u opla. Rozdíl je vtom že u Fiatu padá v drtivé většině can komunikace kdežto u oplu napájení čerpadla.<div dir="auto">Hybridní jednotky se ale sypou vesměs všechny a je jedno která značka.</div></div><br><div class="gmail_quote"><div dir="ltr">Dne po 15. 10. 2018 12:27 uživatel Václav Ovsík <<a href="mailto:vaclav.ovsik@gmail.com">vaclav.ovsik@gmail.com</a>> napsal:<br></div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">On Sun, Oct 14, 2018 at 09:00:53PM +0200, Jan Kuba wrote:<br>
> To už se sypou i řídicí jednotky v autech na studeňáky?<br>
<br>
No speciálně u Fiata Stilo jako zralé hrušky, protože jednotku chytře<br>
namontovali na hlavu motoru :-/<br>
Spíchnul jsem si provizorní držák, přidělanej na kaslík aku, a ECU<br>
přemístil na něj. Doufám, že to chvíli bude fungovat...<br>
<br>
-- <br>
Zito<br>
_______________________________________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank" rel="noreferrer">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div>