<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <div class="moz-cite-prefix">Abych rekl pravdu, taky bych z hlediska
      komfortu neresil detaily a hodil do lodi dyzlovou elektrocentalu
      tak 7-10kW ;-)<br>
      <br>
      Dne 05.10.2018 v 21:37 Pavel Hudecek napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
      cite="mid:E0DD4905CD3C44908C328302C0624016@bla">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8">
      <div dir="ltr">
        <div style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR:
          #000000">
          <div>2 litry za 5 minut = asi 2 kW užitečného výkonu - to už
            je slušná konkurence indukčnímu vařiči</div>
          <div> </div>
          <div>Ale stejně jsem tak zmlsanej indukčním vařením, že bych
            radši koupil levnej indukční, předělal na 12 V a jako zálohu
            přihodil liháč. Nebo měnič na 230 a pak by mohla být i
            mikrovlnka vybavená grilem a pánvičkou:-)</div>
          <div> </div>
          <div>Když jsou tyhle dvě věci, tak už se dá uvařit/upéct skoro
            cokoli. Třeba makovej koláč velikosti pizzy se dá jíst asi
            20 minut od okamžiku, kdy se rozhodnu ho upéct.</div>
          <div> </div>
          <div>PH</div>
          <div style="FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none;
            FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal;
            COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline">
            <div style="FONT: 10pt tahoma">
              <div> </div>
              <div style="BACKGROUND: #f5f5f5">
                <div style="font-color: black"><b>From:</b> <a
                    title="honza.kuba@gmail.com"
                    href="mailto:honza.kuba@gmail.com"
                    moz-do-not-send="true">Jan Kuba</a> </div>
              </div>
            </div>
          </div>
          <div style="FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none;
            FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal;
            COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline">
            <div dir="ltr">
              <div dir="ltr">Ja jsem par clunu prolez , vetsinou v
                zahranici - bez vyjimky tam pouzivaji naftove varice,
                (Jeden slovensky clun mel propan-butan. )   Zvenci to
                vypada jako sklokeramicka deska, ktera ma normalni
                tlacitkove ovladani, uvnitr je systm, ktery spaluje
                naftu. Funguje to velmi slusne, konyvka s 2 l vody
                vařila do 5 minut.  Když je ticho, trochu to hucí , ale
                jinak to je velmi elegantni  i  vzhledově. Ma to i 
                odtah spalin, u jedné instalace to bylo videt, vedla od
                toho asi 5 cm trubka.  Tak nejak tusim, ze cena asi moc
                prizniva nebude.
                <div>Ale videl bych pozitivní, že je to na palivo, ktere
                  už v lodi je a případne nekde rozlita nafta není
                  narozdíl od benziu nebo ethanolu zadny problem.</div>
                <div>Ja kdybych něco porizoval do takového korabu,
                  urcite bych vyloucil plyn, benzin a ethanol.  Ono je
                  sice okolo lodi vždycky kvanta vody, ale těch lodí, co
                  shorelo je pozehnane....a neni na to pekny pohled..</div>
                <div> </div>
                <div><a
                    href="https://www.youtube.com/watch?v=zcLbRk3sdQc"
                    moz-do-not-send="true">https://www.youtube.com/watch?v=zcLbRk3sdQc</a><br>
                </div>
              </div>
            </div>
            <div> </div>
            <div class="gmail_quote">
              <div dir="ltr">pá 5. 10. 2018 v 12:12 odesílatel hwnews
                konference <<a href="mailto:hwnews@cncnet.info"
                  moz-do-not-send="true">hwnews@cncnet.info</a>>
                napsal:<br>
              </div>
              <blockquote class="gmail_quote" style="PADDING-LEFT: 1ex;
                MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">
                <div dir="ltr">No o tom ja vim...to bylo uz pred osmi
                  lety kdyz jsem lod privezl...v nemecku byla vcetne
                  rozvodu plynu a 230V (platne doklady - plyn vyvedeny
                  krasne, 230V tragedie nechapu jak to mohlo mit
                  technickou) a kdyz mi sdelila SPS, ze je to za techto
                  podminek tak jsem oboji nechal vyskrtnout.
                  <div> </div>
                  <div>No ja proti plynu jako takovemu nic nemam, ale
                    resim jak na to prakticky. 2kg bomba s nasroubovanym
                    dvouplotynkacem je neprakticka (je to vysoke, vratke
                    a neskladne) - varianta s varicem a pripojenou 2kg
                    bombou kratkou hadici by byla asi nejlepsi, ale mam
                    strach z toho privodu a z kvality uzaveru bomby.
                    Nicmene jsem uz trochu nalomeny pro tuhle variantu s
                    tim, ze pod linku udelam jimaci nadobu (zaroven
                    drzak te flasky) s odvetranim dole do odpadove roury
                    z drezu a nejakej hlasic plynu...u toho je ale
                    problem v tom, ze docela zere elektriku.</div>
                  <div> </div>
                  <div>RV<br>
                    <br>
                    <div class="gmail_quote">
                      <div dir="ltr">pá 5. 10. 2018 v 11:23 odesílatel
                        Tomáš Hamouz <<a
                          href="mailto:hamouz@divesoft.cz"
                          target="_blank" moz-do-not-send="true">hamouz@divesoft.cz</a>>
                        napsal:<br>
                      </div>
                      <blockquote class="gmail_quote"
                        style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px
                        0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">
                        <div><span style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY:
                            'Courier New'">Doporučuju se vyhnout pevné
                            instalaci plynu. Znamená to technickou po 2
                            letech, s doloženou revizí plynu od
                            speciálního plynaře (obyčejný nestačí, musí
                            mít certifikaci na lodní instalace). A
                            plavebka to začala vyžadovat :-((<br>
                            Naštěstí přenosný plynový vařič nevadí. A dá
                            se pak vařit i venku, když je uvnitř moc
                            horko.</span></div>
                      </blockquote>
                    </div>
                  </div>
                </div>
              </blockquote>
            </div>
          </div>
        </div>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <br>
      <pre wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <p><br>
    </p>
  </body>
</html>