<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>2 litry za 5 minut = asi 2 kW užitečného výkonu - to už je slušná 
konkurence indukčnímu vařiči</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Ale stejně jsem tak zmlsanej indukčním vařením, že bych radši koupil levnej 
indukční, předělal na 12 V a jako zálohu přihodil liháč. Nebo měnič na 230 a pak 
by mohla být i mikrovlnka vybavená grilem a pánvičkou:-)</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Když jsou tyhle dvě věci, tak už se dá uvařit/upéct skoro cokoli. Třeba 
makovej koláč velikosti pizzy se dá jíst asi 20 minut od okamžiku, kdy se 
rozhodnu ho upéct.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>PH</DIV>
<DIV 
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV style="FONT: 10pt tahoma">
<DIV><FONT size=3 face=Calibri></FONT> </DIV>
<DIV style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<DIV style="font-color: black"><B>From:</B> <A title=honza.kuba@gmail.com 
href="mailto:honza.kuba@gmail.com">Jan Kuba</A> </DIV></DIV></DIV></DIV>
<DIV 
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV dir=ltr>
<DIV dir=ltr>Ja jsem par clunu prolez , vetsinou v zahranici - bez vyjimky tam 
pouzivaji naftove varice, (Jeden slovensky clun mel propan-butan. )   
Zvenci to vypada jako sklokeramicka deska, ktera ma normalni tlacitkove 
ovladani, uvnitr je systm, ktery spaluje naftu. Funguje to velmi slusne, konyvka 
s 2 l vody vařila do 5 minut.  Když je ticho, trochu to hucí , ale jinak to 
je velmi elegantni  i  vzhledově. Ma to i  odtah spalin, u jedné 
instalace to bylo videt, vedla od toho asi 5 cm trubka.  Tak nejak tusim, 
ze cena asi moc prizniva nebude. 
<DIV>Ale videl bych pozitivní, že je to na palivo, ktere už v lodi je a případne 
nekde rozlita nafta není narozdíl od benziu nebo ethanolu zadny problem.</DIV>
<DIV>Ja kdybych něco porizoval do takového korabu, urcite bych vyloucil plyn, 
benzin a ethanol.  Ono je sice okolo lodi vždycky kvanta vody, ale těch 
lodí, co shorelo je pozehnane....a neni na to pekny pohled..</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV><A 
href="https://www.youtube.com/watch?v=zcLbRk3sdQc">https://www.youtube.com/watch?v=zcLbRk3sdQc</A><BR></DIV></DIV></DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV class=gmail_quote>
<DIV dir=ltr>pá 5. 10. 2018 v 12:12 odesílatel hwnews konference <<A 
href="mailto:hwnews@cncnet.info">hwnews@cncnet.info</A>> napsal:<BR></DIV>
<BLOCKQUOTE class=gmail_quote 
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">
  <DIV dir=ltr>No o tom ja vim...to bylo uz pred osmi lety kdyz jsem lod 
  privezl...v nemecku byla vcetne rozvodu plynu a 230V (platne doklady - plyn 
  vyvedeny krasne, 230V tragedie nechapu jak to mohlo mit technickou) a kdyz mi 
  sdelila SPS, ze je to za techto podminek tak jsem oboji nechal vyskrtnout. 
  <DIV> </DIV>
  <DIV>No ja proti plynu jako takovemu nic nemam, ale resim jak na to prakticky. 
  2kg bomba s nasroubovanym dvouplotynkacem je neprakticka (je to vysoke, vratke 
  a neskladne) - varianta s varicem a pripojenou 2kg bombou kratkou hadici by 
  byla asi nejlepsi, ale mam strach z toho privodu a z kvality uzaveru bomby. 
  Nicmene jsem uz trochu nalomeny pro tuhle variantu s tim, ze pod linku udelam 
  jimaci nadobu (zaroven drzak te flasky) s odvetranim dole do odpadove roury z 
  drezu a nejakej hlasic plynu...u toho je ale problem v tom, ze docela zere 
  elektriku.</DIV>
  <DIV> </DIV>
  <DIV>RV<BR><BR>
  <DIV class=gmail_quote>
  <DIV dir=ltr>pá 5. 10. 2018 v 11:23 odesílatel Tomáš Hamouz <<A 
  href="mailto:hamouz@divesoft.cz" target=_blank>hamouz@divesoft.cz</A>> 
  napsal:<BR></DIV>
  <BLOCKQUOTE class=gmail_quote 
  style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">
    <DIV><SPAN style="FONT-SIZE: 10pt; FONT-FAMILY: 'Courier New'">Doporučuju se 
    vyhnout pevné instalaci plynu. Znamená to technickou po 2 letech, s 
    doloženou revizí plynu od speciálního plynaře (obyčejný nestačí, musí mít 
    certifikaci na lodní instalace). A plavebka to začala vyžadovat 
    :-((<BR>Naštěstí přenosný plynový vařič nevadí. A dá se pak vařit i venku, 
    když je uvnitř moc 
horko.</SPAN></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV>
<BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>