<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>V této aplikaci, navíc na lodi, kde o váhu nejde, bude zcela určitě lepší
skladovat “hotovou zimu”, než elektřinu.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Samozřejmě v přepočtu na kg je led bída (~0,1 kWh/kg), ale když o kg nejde,
tak vítězí cena 00nic/kWh:-)</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Účinnost chlazení by mohla dramaticky vzrůst, pokud bude možno chladit
teplou stranu lednice o vodu.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>PH</DIV>
<DIV
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV style="FONT: 10pt tahoma">
<DIV><FONT size=3 face=Calibri></FONT> </DIV>
<DIV style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<DIV style="font-color: black"><B>From:</B> <A title=hwnews@cncnet.info
href="mailto:hwnews@cncnet.info">hwnews konference</A> </DIV>
<DIV><B>Sent:</B> Thursday, July 26, 2018 11:32 AM</DIV>
<DIV><B>To:</B> <A title=hw-list@list.hw.cz
href="mailto:hw-list@list.hw.cz">HW-news</A> </DIV>
<DIV><B>Subject:</B> Re: [OT] kompresorova autochladnicka</DIV></DIV></DIV>
<DIV> </DIV></DIV>
<DIV
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV dir=ltr>coz to urcite ano...uvadi se cca 85-90%....problem je, ze ja tu
lednici budu tak jako tak driv nebo pozdeji budu muset nachladit. Navic pokud
tam budou ty vlozky s chladivem tak se mi samozrejme zvysuje doba na nachlazeni
lednice.
<DIV> </DIV>
<DIV>U lionek se ta ucinnost nabijeni se stupnem nabiti az tolik nemeni, ale
treba u olova se ucinnost se zvysujicim se napetim rychle horsi.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Zrejme bude asi nejlepsi strategie treba pri 4V/cl (u lionek) zapnout
lednici a pokud se nachladi tak pokracovat na 4.2V a az pak zapnout ohrivani
TUV.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Jde mi o to, ze v patek bych prijel a vytloukl si baterii na cely vikend
(kdy muze byt zatazeno) a byl nahranej. Takhle bych to nejakou dobu pokryval z
tech patron.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>RV<BR>
<DIV class=gmail_extra>
<DIV> </DIV>
<DIV class=gmail_quote>Dne 26. července 2018 11:02 Petr Simek <SPAN
dir=ltr><<A href="mailto:psimek@jcu.cz"
target=_blank>psimek@jcu.cz</A>></SPAN> napsal(a):<BR>
<BLOCKQUOTE class=gmail_quote
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid"><SPAN>On
Thu, 26 Jul 2018, hwnews konference wrote:<BR><BR>
<BLOCKQUOTE class=gmail_quote
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">Kdyz
o tom tak premyslim tak je vlastne otazka zda je ucinnejsi rvat<BR>energii
do ledu nebo do baterii a take je otazka kolik by tam tech patron<BR>melo
byt - zda treba i vic i za cenu, ze treba z 50% nebude stacit energie<BR>na
to, aby presly do zmrzleho stavu...no asi na to nebude
jednoducha<BR></BLOCKQUOTE><BR></SPAN>Tipuju ze baterie (Li-Ion) bude mit
urctite mensi samovybijeni nez<BR>budou tepelne ztraty
lednice/mrazaku.<BR><BR><BR>
<BLOCKQUOTE class=gmail_quote
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">RV<BR></BLOCKQUOTE>
<DIV class=HOEnZb>
<DIV
class=h5><BR>*-----------------------------<WBR>------------------------------<WBR>-------------*<BR>|
Petr Simek APS
JU
|<BR>|
<A href="mailto:psimek@jcu.cz"
target=_blank>psimek@jcu.cz</A>
|<BR>*-----------------------------<WBR>------------------------------<WBR>-------------*<BR>______________________________<WBR>_________________<BR>HW-list
mailing list - sponsored by <A href="http://www.HW.cz"
rel=noreferrer target=_blank>www.HW.cz</A><BR><A
href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target=_blank>Hw-list@list.hw.cz</A><BR><A
href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel=noreferrer
target=_blank>http://list.hw.cz/mailman/list<WBR>info/hw-list</A><BR></DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV>
<DIV> </DIV></DIV></DIV></DIV>
<P>
<HR>
_______________________________________________<BR>HW-list mailing list
- sponsored by
www.HW.cz<BR>Hw-list@list.hw.cz<BR>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list<BR></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>