<div dir="ltr">Nevim jestli balancujici, ale s timhle se da fungovat v pohode: <div><a href="https://www.ev-power.eu/LiFeYPO4-batteries-12V-1-1/Lithium-Battery-12V-40Ah-WB-LP12V40AH.html?cur=2">https://www.ev-power.eu/LiFeYPO4-batteries-12V-1-1/Lithium-Battery-12V-40Ah-WB-LP12V40AH.html?cur=2</a><br></div><div><br></div><div>u Felicia 1.3 nekolik let v provozu, nastartovano i po 4 mesicni odstavce, auto bere trvale 4mA. Zimni starty OK. Nemela by se tusim dobijet pod 0°C, coz asi v aute zajistit nejde. Otazka je, kdy se to projevi.</div><div><br></div><div>O.</div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 10. května 2018 12:57 Kubat Tomas <span dir="ltr"><<a href="mailto:tomas.kubat@comap.cz" target="_blank">tomas.kubat@comap.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">a provoz v -xx°C neni u tech novej baterek problemovej ?<br>
tomik.<br>
<span class="gmail-im gmail-HOEnZb"><br>
-----Original Message-----<br>
From: Hw-list [mailto:<a href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">hw-list-bounces@list.<wbr>hw.cz</a>] On Behalf Of Pavel Hudecek<br>
Sent: Thursday, May 10, 2018 12:55 PM<br>
To: HW-news <<a href="mailto:hw-list@list.hw.cz">hw-list@list.hw.cz</a>><br>
Subject: Re: Olovo a evropská unie...<br>
<br>
</span><div class="gmail-HOEnZb"><div class="gmail-h5">Tak přímá náhražka bez dodatečné elektroniky je samozřejmě nesmysl. Ale nic nebrání tomu, aby v případě potřeby nová auta používala Li-pol, nebo Li-Fe a pak by tam zas nefungovala Pb.<br>
<br>
Pokud by tohle EU chtěla nějak řešit (radši ať to nedělá), mohla by použít postup jako u žárovek, tedy zakázat Pb baterky, což by vedlo k výrobě náhražek, co se na venek chovají jako Pb, se všemi nevýhodami z toho plynoucími. Nebo by mohli nařídit použití jiných než Pb baterek v nových autech a po dohodě s výrobci zavést nějaký rozumný standard, aby baterky různých výrobců byly zaměnitelné. Pro Li-pol by to např. obnášelo i jiné napětí než 12 V.<br>
<br>
PH<br>
<br>
-----Původní zpráva-----<br>
From: Martin Úlehla<br>
Už to tu bylo...<br>
<br>
Firma ThunderSky (dnes již přejmenovaná) nabízela "chemicky se balancující" čtyřčlánek v kompaktním žlutém plastovém pouzdře. Detaily už přesně nevím, chování si pamatuji.<br>
<br>
Životnost byla velmi špatná, ani ne stovka cyklů a odložená odešla za rok sama o sobě. Životnost v autě, kde dochází k podbíjení, přebíjení, přetěžování žádná. K její cti nutno podotknout, že aspoň nehořela/nebouchala.<br>
<br>
Dne 10.5.2018 v 12:27 Pavel Kadečka napsal(a):<br>
> Dne 10. května 2018 11:53 Pavel Hudecek <<a href="mailto:edizon@seznam.cz">edizon@seznam.cz</a>> napsal(a):<br>
>> Taky předpokládám, že se to týká prodeje olova, ne výrobků ve kterých je.<br>
>> Takže Pb baterka nebude problém (i když by ji asi hravě nahradila <br>
>> Li-polka),<br>
><br>
> Pokud by autobaterii dokázalo nahradit lithium, dávno by to někdo udělal. <br>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>