<div dir="ltr">Pokud si pamatuji spravne tak uz pri +5stC je bezne Ri 2x vyssi proti stavu pri 20stC. Co se tyka samohrevu tak samozrejme zalezi kolik z ni budete tahat.<div><br></div><div>RV</div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 10. května 2018 14:57 Petr Zapadlo <span dir="ltr"><<a href="mailto:zapik@email.cz" target="_blank">zapik@email.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
<div text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
<p>V této souvislosti dotaz, pozoroval někdo s tím praktickou
zkušenost? Protože i když dám zmrzlou baterku do éra, tak během
prvních pár sekund se vlivem většího Ri bude více zahřívat a tudíž
sama sebe ohřeje rychleji. <br>
</p>
<p>Moje zkušenost je taková, že to prakticky nepozoruju - během
motorové zkoušky a startu se ohřeje natolik, že propad výkonu není
znát. Ale je fakt, že používám spíše malé baterky - dvoj a troj
články o kapacitě max 2200mAh.</p>
<p>Petr<br>
</p>
<br>
<div class="m_2147076401947597158moz-cite-prefix">Dne 10. 05. 18 v 14:40 hwnews
konference napsal(a):<br>
</div>
<blockquote type="cite"><div><div class="h5">
<div dir="ltr">No lipolkam zcela jiste velmi roste Ri pri
teplotach pod nulou. Samozrejme pokud ji vytahnete z kapsy
zahratou a date ji do letadla, kde se vybijenim sama hreje tak
to neni problem. Pokud ji, ale nechate vymrznout tak si s ni moc
nepolitate.
<div><br>
</div>
<div>RV<br>
<div class="gmail_extra"><br>
<div class="gmail_quote">Dne 10. května 2018 13:58 Pavel
Hudecek <span dir="ltr"><<a href="mailto:edizon@seznam.cz" target="_blank">edizon@seznam.cz</a>></span>
napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Mám za
to, že nízké teploty jsou velkým problémem právě pro Pb.
S Lipolkou jsem lítal v -20 a žádný problém. Tedy
vlastně byl: Letadlo pak bylo ještě 2 týdny vybité na
stromě. A nepřežil jen článek co byl v mínusu. Zbylé
dva, co byly vybité na 0 po nabití zas normálně
fungovaly (normálně = trvalý odběr 20C a víc).<br>
<br>
PH<br>
</blockquote>
</div>
</div>
</div>
</div>
<br>
<fieldset class="m_2147076401947597158mimeAttachmentHeader"></fieldset>
<br>
</div></div><span class=""><pre>______________________________<wbr>_________________
HW-list mailing list - sponsored by <a class="m_2147076401947597158moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz" target="_blank">www.HW.cz</a>
<a class="m_2147076401947597158moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="m_2147076401947597158moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a>
</pre>
</span></blockquote>
<br>
</div>
<br>______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
<br></blockquote></div><br></div></div>