<HTML><HEAD></HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-SIZE: 12pt; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000">
<DIV>Taky mi připadá, že je to čím dál horší. Při jízdě na kole je to fakt
šílený. Při delších výletech jsem začal praktikovat to, že si odpoledne nejprve
kolem západu slunce sundám sluneční brýle, ale později, kdykoli jedu někudy, kde
jsou protijedoucí auta, je zas nasadím a světlo přepnu na max. Má asi 6 W, takže
i s těma brejlema je pak vidět cekem dobře, resp. při protisvětle líp než bez
nich.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Technicky je asi problém ve vyšší kvalitě reflektorů. Žárovky sice měly
výkon velmi koncentrovaný do malého kousku vlákna, ale jeho pozice asi moc
přesná nebyla, tak asi musely být reflektory rozostřené a velké, aby +/- svítily
kam mají. Od dob xenonek se přesnost výrazně zlepšila, tak jsou optimálne
zaostřené a můžou být menší.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Myslím že nastala doba k tomu, aby přední skla měla polarizační filtr a
světla byla polarizovaná kolmo k němu. Jen se automobilky musí dohodnout, aby to
měli všichni stejně. Nebo klidně ať to za ně rozhodnou v Bruselu, obě dvě
možnosti jsou asi stejně správné, hlavně ať to mají všichni stejně.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>PH</DIV>
<DIV
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV style="FONT: 10pt tahoma">
<DIV> </DIV>
<DIV style="BACKGROUND: #f5f5f5">
<DIV style="font-color: black"><B>From:</B> <A title=hwnews@cncnet.info
href="mailto:hwnews@cncnet.info">hwnews konference</A> </DIV></DIV></DIV></DIV>
<DIV
style='FONT-SIZE: small; TEXT-DECORATION: none; FONT-FAMILY: "Calibri"; FONT-WEIGHT: normal; COLOR: #000000; FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline'>
<DIV dir=ltr>No to je skvele...koukal jsem na to prvni video. To video je presne
jako krasne PR pro to, aby si to lidi kupovali, ale ze by treba natocili video z
pohledu toho protijedouciho ridice? A jestlize se ta kamera chyta svetel na
autech - jak se to bude chovat kdyz se potkaji dve auta co maji tohle
vymaskovavani - nebo vic aut.
<DIV>A docela by me zajimalo jestli to treba vymaskuje i auto stojici na
vedlejsi silnici.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Pisu to trochu nasrane, nebot potvrzuji, ze posledni dobou jezdim casteji
vecer a ty neprijemne zablesky registruji take - ty nova svetla jsou smerovejsi
(intenzivnejsi) a latence v tom rizeni proste zpusobuje jejich probleskovani,
ktere je dle meho nebezpecnejsi nez kdyz nekdo nezhasnul dalkove...na to si oko
aspon melo cas zvyknout...</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV>Dne 21. listopadu 2017 11:43 Zuffa Jan <SPAN dir=ltr><<A
href="mailto:ZuffaJ@cgc.sk" target=_blank>ZuffaJ@cgc.sk</A>></SPAN>
napsal(a):</DIV>
<DIV>
<DIV class=gmail_extra>
<DIV class=gmail_quote>
<BLOCKQUOTE class=gmail_quote
style="PADDING-LEFT: 1ex; MARGIN: 0px 0px 0px 0.8ex; BORDER-LEFT: #ccc 1px solid">Nebude
to tym, ze prechod svetlo tma je ovela ostrejsi nez u beznych svetiel<BR>a oko
sa nestihne prisposobit? Minule islo oproti auto s xenonmi a ked
poskocilo<BR>schytal som zablesk do oka celkom neprijemny.<BR><SPAN
class=HOEnZb><FONT color=#888888><BR></FONT></SPAN>
<DIV class=HOEnZb>
<DIV class=h5><FONT color=#888888></FONT><BR>-----Original
Message-----<BR>From: Hw-list [mailto:<A
href="mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz">hw-list-bounces@list.<WBR>hw.cz</A>]
On Behalf Of Pavel Kutina<BR>Tak o tom, že to pro řidiče funguje velmi dobře,
nebylo snad ani pochyb - otázka je, jak se cítí protijedoucí. Přiznám se, že
čím dál častěji mám pocit, že "ty světla proti má nějaký jedovatý", ale jestli
je to tím, že mi stárnou oči a dostavuje se dřív únava, nebo jestli jsou
skutečně jedovatější, to neodhadnu, málokdy mám při míjení čas a chuť
odhadovat typ, rok výroby a stupeň výbavy protijedoucího
auta.</DIV></DIV></BLOCKQUOTE></DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>