<div dir="ltr">tak stale plati, ze dabel se skryva v detailech....vcera vecer treba nedojel v F1 v USA ani Renault a ani Toyota na rozdil od Mercedesu a Ferraaaari. Pritom spalovaci motory se delaji uz nejaky patek a kazdy vi jak by to melo fungovat.<div><br></div><div>RV<br><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 23. října 2017 13:33 Petr Labaj <span dir="ltr"><<a href="mailto:labaj@volny.cz" target="_blank">labaj@volny.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Nikdy jsem moc nechápal drahé pájecí stanice, pokud fungují na klasickém<br>
principu (odporový ohřev a termočlánek). Převod elektřiny na teplo je<br>
ten úplně nejjednodušší "stroj", termočlánek a regulace snad ve 21. století<br>
taky není problém. A udělat dostatečně těsnou vazbu termočlánku<br>
na hrot taky není žádná mise na Mars.<br>
<br>
Samozřejmě jiný level je nějaký HF ohřev atd.<br>
<br>
PL<br></blockquote></div></div></div></div>