<html><head><meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=utf-8"></head><body dir="auto"><div>Elektromobily jsou v soucasne podobe hype. Staci se podivat kolik ruznych vedlejsich problemu prinasi uz ted v Norsku a jak se uz ted prehodnocuje tamni podpora. A to jsou zatim jen marginalni problemy nebot tech vozu neni jeste nijak moc.</div><div id="AppleMailSignature"><br></div><div id="AppleMailSignature">Vystavet vn a vvn site pro nabijeni velkeho mnozstvi vozidel vsude kde to bude treba je v blizkem horizontu prakticky nerealne. O regulaci a vyrobe ani nemluve.</div><div id="AppleMailSignature"><br></div><div id="AppleMailSignature">Pokud bych si mel vsadit, tak do budoucna vsadim spise na elektromobily s palivovymi clanky. Jen jeste najit dostupny a cenove prijatelny katalizator :)</div><div id="AppleMailSignature"><br></div><div id="AppleMailSignature">T</div><div><br>18. 10. 2017 v 14:57, hwnews konference <<a href="mailto:hwnews@cncnet.info">hwnews@cncnet.info</a>>:<br><br></div><blockquote type="cite"><div><div dir="ltr">A kde by to ta pumpa skladovala? Podle vseho by bylo treba mit baterii v aute cca 150kWh, aby to bylo nejak srovnatelne se stavajicim dojezdem. Spocitejte si kolikrat by musela vzrust energeticka hustota v Wh/kg, abyste se dostal na nejakou rozumnou velikost. A i tak bude problem jak tu energii dostat na to vymenne misto - pokud tedy ke kazde pumpe nema vest VVN.<div><br></div><div>Proste baterie jsou IMHO pomerne zasadni problem, ale zdaleka ne nejvetsi.</div><div><br></div><div>RV<br><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 18. října 2017 13:58 Kubat Tomas <span dir="ltr"><<a href="mailto:tomas.kubat@comap.cz" target="_blank">tomas.kubat@comap.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">presne, uz nas ti m"zazrakem" masirujou v hlavnim case CT1 da ze rict nekolik let ..<br>
ceho je moc, toho je prilis.<br>
jinak jim samo drzim palce, protoze nejaky pokrok v bateriich by to chtelo.<br>
zatim vsichni "inovatori" nakonec hrajou hlavne na bezpecnost a ne na vahu/kapacitu/zivotnost.<br>
takova unifikovana baterka do auta, libovolne menitelna pri vybiti, zaplacena jen udebrana energie, kde neresim zivotnost +<br>
nabijena z tech jejich solaru a vetrniku, to by byla revoluce .. ale to ne :-).<br>
<span class="HOEnZb"><font color="#888888">t.<br>
</font></span><span class="im HOEnZb"><br></span></blockquote></div></div></div></div>
</div></blockquote><blockquote type="cite"><div><span>_______________________________________________</span><br><span>HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a></span><br><span><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a></span><br><span><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a></span><br></div></blockquote></body></html>