<div dir="ltr">Zdravím, <div><br></div><div>takové pokusy s výměnnými bateriemi existují, například v Izraeli. Tady je pěkný obrázek stanice, kde vám tu baterku v autě rychle vymění.<a href="https://en.wikipedia.org/wiki/Better_Place#/media/File:Better_Place_Charging_Station_IMG_6670.jpg">https://en.wikipedia.org/wiki/Better_Place#/media/File:Better_Place_Charging_Station_IMG_6670.jpg</a> </div></div><div class="gmail_extra"><br clear="all"><div><div class="gmail_signature" data-smartmail="gmail_signature"><div dir="ltr"><div><div dir="ltr"><div><div dir="ltr">S pozdravem<br>ing. Pavel Poucha<br>jednatel<br><a href="mailto:pavel.poucha@papouch.com" target="_blank">pavel.poucha@papouch.com</a><br>Tel. +420 777 232 485<br><br>Papouch s.r.o. - vývoj<br>Papouch store s.r.o. - obchod</div><div>Papouch production s.r.o. - výroba</div><div dir="ltr"><br></div><div dir="ltr">Máte-li chuť, navštivte naše stránky <a href="http://www.papouch.com/" target="_blank">http://www.papouch.com/</a></div></div></div></div></div></div></div>
<br><div class="gmail_quote">Dne 18. října 2017 14:57 hwnews konference <span dir="ltr"><<a href="mailto:hwnews@cncnet.info" target="_blank">hwnews@cncnet.info</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div dir="ltr">A kde by to ta pumpa skladovala? Podle vseho by bylo treba mit baterii v aute cca 150kWh, aby to bylo nejak srovnatelne se stavajicim dojezdem. Spocitejte si kolikrat by musela vzrust energeticka hustota v Wh/kg, abyste se dostal na nejakou rozumnou velikost. A i tak bude problem jak tu energii dostat na to vymenne misto - pokud tedy ke kazde pumpe nema vest VVN.<div><br></div><div>Proste baterie jsou IMHO pomerne zasadni problem, ale zdaleka ne nejvetsi.</div><div><br></div><div>RV<br><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 18. října 2017 13:58 Kubat Tomas <span dir="ltr"><<a href="mailto:tomas.kubat@comap.cz" target="_blank">tomas.kubat@comap.cz</a>></span> napsal(a):<span class=""><br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">presne, uz nas ti m"zazrakem" masirujou v hlavnim case CT1 da ze rict nekolik let ..<br>
ceho je moc, toho  je prilis.<br>
jinak jim samo drzim palce, protoze nejaky pokrok v bateriich by to chtelo.<br>
zatim vsichni "inovatori" nakonec hrajou hlavne na bezpecnost a ne na vahu/kapacitu/zivotnost.<br>
takova unifikovana baterka do auta, libovolne menitelna pri vybiti, zaplacena jen udebrana energie, kde neresim zivotnost +<br>
nabijena z tech jejich solaru a vetrniku, to by byla revoluce .. ale to ne :-).<br>
<span class="m_5434224042167525404HOEnZb"><font color="#888888">t.<br>
</font></span><span class="m_5434224042167525404im m_5434224042167525404HOEnZb"><br></span></blockquote></span></div></div></div></div>
<br>______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
<br></blockquote></div><br></div>