<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8">
  </head>
  <body text="#000000" bgcolor="#FFFFFF">
    <p>Zdravím všechny,</p>
    <p>Mé zkušenosti jsou takové, že bych se do nějaké malé firmy
      nepouštěl a začít ve velkém stojí tolik peněz, že budete na ceně
      konkurence nebo i dražší a to nemluvím o tom co Vás bude stát
      vymáhání od neplatičů, veškeré odvody státu a dalším organizacím
      atd... Co se týče složitosti birokracie, tak bych to bez dobré
      účetní nedělal. Raději budu dělat to co umím než bych studoval
      velice překotně měnící se daňové zákony, nařízení, vyhlášky atd...</p>
    <p>Milan<br>
    </p>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 2.8.2017 v 08:04 Karel M napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
cite="mid:CAN7Z6qLvHzsy=hQ+hdJOaA3WowG7dB1y3vRf0PiE_cR-668CTQ@mail.gmail.com">
      <div dir="ltr">
        <div>
          <div>
            <div>
              <div>
                <div>Pěkný den, dovolím si založit podobné vlákno k
                  něčemu co se tu už probíralo, tam byl dotaz na
                  zahájení vývoje ve firmě která existuje.<br>
                </div>
                Mě by zajímalo zahájení firmy která neexistuje, tedy
                nové, vlastní. Jelikož v administrativní oblasti se moc
                neorientuji, hodil by se nějaký tutoriál, hlavně
                podrobný popis, co je třeba plnit až firma bude
                založena. Třeba jako?<br>
              </div>
              Každý měsíc odeslat kontrolní hlášení DPH, hlášení na
              sociální, zdravotní pojišťovny, vím že se musí nějaké
              odpady řešit atd. Prostě návod co udělat abych nedostal od
              berňáku flastr...<br>
            </div>
            <div>Existuje něco takového? Hospodářská komora  slibovala
              že uvede do provozu jakýsi informační server, ale zatím
              nic.<br>
              <br>
            </div>
            Druhá věc je, že by firma vyvíjela a vyráběla produkt, který
            je již na trhu, ale je drahý (vysoce přidaná hodnota). Jak
            ošetřit chod vývoje a prodeje tak, aby to konkurenční firma
            nemohla napadnout? Žádné kopirování či krádež výkresů
            nepředpokládám, ale dejme tomu, že zaměstnanci v konkurenční
            firmě dříve pracovali a mají zkušenosti nabyté tam.<br>
          </div>
          <div>Podotýkám, že zatím je toto vše v teoretické rovině, jen
            sbírám informace pro a proti.<br>
          </div>
          Díky za info <br>
        </div>
        Karel<br>
        <div>
          <div><br>
            <div>
              <div><br>
              </div>
            </div>
          </div>
        </div>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <br>
      <pre wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <br>
  </body>
</html>