<font size=2 face="sans-serif">Volal som na technicku podporu ze sa mi
neda prihlasit do emailovej schranky. Panko to riesil, dohodli sme sa ze
mi zavola.</font>
<br><font size=2 face="sans-serif">Nezavolal, poslal email do tej nefunkcnej
schranky v takomto zneni:</font>
<br>
<br>
<br><font size=3>"Dobry den,<br>
skuste prosim pristup do schranky otestovat teraz, mali by ste sa prihlasit
bez tazkosti, ak by ste akekolvek napriek tomu evidovali, skuste prosim
cez administraciu - admin.websupport.sk - heslo nastavit nanovo.<br>
Ospravedlnujeme sa Vam za akekolvek neprijemnosti.<br>
</font>
<br><font size=3>V pripade akychkolvek dalsich otazok nas nevahajte kontaktovat.</font>
<p><font size=3>Prajem prijemny den</font><font size=2 face="sans-serif">"</font>
<br>
<br><font size=2 face="sans-serif">-- <br>
Marián Hubinský<br>
e-mail: marian.hubinsky@elso.sk<br>
mobile: +421 905 652001<br>
Elso Philips Service, spol. s r.o.; Jilemnického 2/53; 911 01 Trenčín;
Tel: +421 32 6582410, 7431690; Fax: +421 32 6582592; </font><a href=http://www.elso.sk/><font size=2 face="sans-serif">http://www.elso.sk</font></a><font size=2 face="sans-serif">
<br>
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------<br>
USB osciloskop do 1000V </font><a href=https://www.elso.sk/PicoScope/4444><font size=2 color=blue face="sans-serif">https://www.elso.sk/PicoScope/4444</font></a><font size=2 face="sans-serif">
</font>