<div dir="ltr"><div class="gmail_extra"><div class="gmail_quote">Dne 10. března 2017 11:57 jurp <span dir="ltr"><<a href="mailto:jurp@volny.cz" target="_blank">jurp@volny.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Optimisticky se uvadi 14-15%.<br></blockquote><div><br></div><div>tepelna ucinnost turbinovych motoru byla uz v 60.letech pres 45% nyni se blizi k 62%</div><div> </div><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
Byl jsem u testovani jisteho rozpracovaneho prototypu na ~40kW a pohybovalo se<br>
to okolo 12.5%. Akorat v ramci zkousek se teplo marilo do vzduchu. Takze pokud<br>
se ma teplo dale vyuzivat, tak to asi pujde do nizsich cisel.<br>
<br></blockquote><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">JURP<br>
<br>
<br>
Dne 10.3.2017 v 9:10 hwnews konference napsal(a):<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><span class="">
<br>
No tak nam napiste jakou to ma celkovou ucinnost v rezimu kogeneracni jednotky?<br>
Tedy, ze energie na volne hrideli bude slouzit k vyrobe el. energie a vystupni<br>
teplo bude slouzit k ohrevu TUV a vytapeni?<br>
<br>
Jsem zvedavej?<br>
<br>
RV<br>
<br>
<br></span>
Dne 10. března 2017 8:44 Tomas Urbanek <<a href="mailto:turbyho@me.com" target="_blank">turbyho@me.com</a> <mailto:<a href="mailto:turbyho@me.com" target="_blank">turbyho@me.com</a>>><span class=""><br>
napsal(a):<br>
<br>
    A tusi tu vubec nekteri kolik takovou turbinou(kou) protece paliva a jakou<br>
    ma ucinnost? Jak tu uz padlo, tohle muze byt uveritelne jedine pro<br>
    ekoteroristy s vidinou tucnych dotaci. Jinak je to kravovina jak mrakodrap :)<br>
<br>
    Obcas mi tu nektere diskuse prijdou jak tlachani zemedelcu o jaderne fuzi u<br>
    10 piva. A ze jsem to zazil a bylo to dost podobne :)<br>
<br>
    Turby<br>
<br>
    10. 3. 2017 v 8:14, hwnews konference <<a href="mailto:hwnews@cncnet.info" target="_blank">hwnews@cncnet.info</a><br></span>
    <mailto:<a href="mailto:hwnews@cncnet.info" target="_blank">hwnews@cncnet.info</a>>>:<span class=""><br>
<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">
    Nevidel bych to az tak tragicky....male turbohridelove motory jsou vcelku<br>
    dostupne a i vyrobitelne doma:<br>
<br>
    <a href="http://www.rc-airplanes-simplified.com/model-jet-engines.html" rel="noreferrer" target="_blank">http://www.rc-airplanes-simpli<wbr>fied.com/model-jet-engines.<wbr>html</a><br>
    <<a href="http://www.rc-airplanes-simplified.com/model-jet-engines.html" rel="noreferrer" target="_blank">http://www.rc-airplanes-simpl<wbr>ified.com/model-jet-engines.<wbr>html</a>><br>
<br>
    navic na plyn je provoz mnohem jednodussi a dokonce lze lehce prepinat<br>
    mezi plynem a petrolkou.<br>
<br>
    Limitem bude asi jen zivotnost lozisek - ve stacionarnim provozu, ale neni<br>
    treba resit vahu a tak lze aplikovat nejake lepsi mazani nez je v<br>
    modelech. I tak ty keramicka loziska maji zivotnost cca 2,000h.<br>
<br>
    RV<br>
</blockquote>
<br>
</span></blockquote>
<br>
<br>
---<br>
Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus.<br>
<a href="https://www.avast.com/antivirus" rel="noreferrer" target="_blank">https://www.avast.com/antiviru<wbr>s</a><div class="HOEnZb"><div class="h5"><br>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz" target="_blank">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/list<wbr>info/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div></div>