<html>
  <head>
    <meta content="text/html; charset=iso-8859-2"
      http-equiv="Content-Type">
  </head>
  <body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000">
    <div class="moz-cite-prefix">A teď ještě jestli to má fungovat v
      zimě v mrazu a v létě v horku ... Startovací baterka vydrží v autě
      5 let, ale nabitá. V cyklickém provozu toho moc nesnese. Možná ty
      trakční, ale jak olovo v mrazu vybijete, zamrzne. Li-on baterky
      rozhodně né, nedají se a snad ani nesmí se nabíjet v mrazu. Tady
      píšou<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://www.tme.eu/cz/Document/6bcccf625521ce78e4d25535e0dbd439/NCR18650PF.pdf">http://www.tme.eu/cz/Document/6bcccf625521ce78e4d25535e0dbd439/NCR18650PF.pdf</a><br>
      že plně se dá nabít jen nad +10 st. Odolnější proti mrazu jsou
      kapsové NiCd, ale taky to nabíjení v mrazu moc účinné není. Ale
      aspoň tím tu baterku nezničíte. Koukněte na sortiment Saft-Ferak.
      <br>
      Použitelné by snad byly tyhle LiFePO4.<br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://www.tme.eu/cz/Document/41d9c1871b12a9f4191e36b6e6929c59/ACCU-ANR26650M1B.pdf">http://www.tme.eu/cz/Document/41d9c1871b12a9f4191e36b6e6929c59/ACCU-ANR26650M1B.pdf</a><br>
      <br>
      Anděl<br>
         <br>
      Dne 11.1.2017 v 23:42 Zdeněk Aster napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote cite="mid:57j.tPB.7tw6mGPvhih.1OThJi@seznam.cz"
      type="cite">Obávám se, že klasická startovací to asi nedá, když
      měl brácha v dodávce, kde se
      <div>používalo, přes noc teplovodní topení, které tu baterku
        dostalo asi tak do podobného </div>
      <div>stavu (ráno to občas bylo jen tak tak na nastartování. Tak se
        měnila každý rok za </div>
      <div>novou, a to se topení používalo jen v zimě..... </div>
      <div><br>
      </div>
      <div>Na druhou stranu, trakční by to dát měla, ale to určitě někdo
        zde v konferenci, potvrdí,</div>
      <div>kdo s nimi má zkušenosti...</div>
      <div><br>
      </div>
      <div>Nicměné jestli to není kritické tak bych to zkusil...
        Přinejhorším ji ještě můžete zkusit</div>
      <div>vyreklamovat jak i mě bylo doporučeno, ale nějak jsem se s
        tím nedokázal vyrovnat,</div>
      <div>když vím, že jsem se k ní nechoval tak jak bych měl, takže se
        koupila nová.... :-) <br>
        <div><br>
        </div>
        <div>Zdeněk Aster</div>
        <div><br>
          <p>---------- Původní zpráva ----------<br>
            Od: Martin Vancl <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:tux.martin@gmail.com"><tux.martin@gmail.com></a><br>
            Komu: HW-news <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:hw-list@list.hw.cz"><hw-list@list.hw.cz></a><br>
            Datum: 11. 1. 2017 23:33:20<br>
            Předmět: Kolik nabijecich cyklu vydrzi Pb autobaterie</p>
          <br>
          <blockquote>Dobry den,
            <br>
            resim jeden projekt, ktery bude napajeny ze solarniho
            panelu. Ten bude
            <br>
            pres den nabijet akumulator.
            <br>
            Rad bych vzhledem k pomeru cena/kapacita pouzil olovenou
            autobaterii
            <br>
            12V 44Ah, treba
            <br>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="https://www.battery.cz/autobaterie-varta-blue-dynamic-44ah-12v-b18.html">https://www.battery.cz/autobaterie-varta-blue-dynamic-44ah-12v-b18.html</a>
            <br>
            Jako extrem odhaduji, ze se akumulator kazdy den nabije na
            100% a do
            <br>
            rana vybije na 20%.
            <br>
            <br>
            Otazka zni - jak dlouho to akumulator vydrzi? Je realnych
            8-10 mesicu?
            <br>
            Pak bych ho vyhodil a koupil novy.
            <br>
            Zatim mi to prijde lepsi, nez spousta 18650 Li-on.
            <br>
            A sehnat neco podobneho (12V 44Ah) v Li-on bude cenove uplne
            jinde.
            <br>
            <br>
            A mate zkusenosti s podobnymi cisnkymi regulatory
            <br>
            <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://www.ebay.com/itm/262722614233">http://www.ebay.com/itm/262722614233</a> ?
            <br>
            <br>
            Diky za rady,
            <br>
            <br>
            -- <br>
            S pozdravem
            <br>
            Ing. Martin Vancl
            <br>
            <br>
            e-mail: <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:tux.martin@gmail.com">tux.martin@gmail.com</a>
            <br>
            www: <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://martin.vancl.eu/">http://martin.vancl.eu/</a>
            <br>
            _______________________________________________
            <br>
            HW-list mailing list - sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
            <br>
            <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
            <br>
            <a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
            <br>
          </blockquote>
        </div>
      </div>
      <br>
      <fieldset class="mimeAttachmentHeader"></fieldset>
      <br>
      <pre wrap="">_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by <a class="moz-txt-link-abbreviated" href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a>
<a class="moz-txt-link-abbreviated" href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a>
<a class="moz-txt-link-freetext" href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a>
</pre>
    </blockquote>
    <p><br>
    </p>
  </body>
</html>