<div dir="auto">Preto ze teplota... <div dir="auto">V nasich koncinach aj dost po nulou.</div><div dir="auto">A autami sa jazdi aj v zime a parkuju vonku... baterky Li-cokolvek zimu silno nemusia...</div><div dir="auto">Motorkari svoje stroje obvykle na zimu upracu do "teplych garazi"...</div><div dir="auto"><br></div></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dňa 5. 1. 2017 21:44 používateľ "gatilo" <<a href="mailto:gatilo@centrum.cz">gatilo@centrum.cz</a>> napísal:<br type="attribution"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"> 5.1.2017, 21:42:10<br>
<br>
Protoze penize ?<br>
Tam kde o penize nejde az na prvnim miste, treba u motorkaru, se<br>
nejaka Lixxx, misto Pb, celkem vyskytuje.<br>
<br>
S pozdravem Pavel<br>
mailto:<a href="mailto:gatilo">gatilo</a> + zavinac + <a href="http://centrum.cz" rel="noreferrer" target="_blank">centrum.cz</a><br>
<br>
--<br>
Jaroslav Buchta napsal:<br>
<br>
> A to by me teda zajimalo, proc v aute misto ty kravy neni idealni LiIon<br>
> 5-8Ah jako v notebooku...<br>
<br>
> Dne 05.01.2017 v 21:10 Lubor Otta napsal(a):<br>
>> Nová baterie podobně jako LiIon může trvale pracovat v "hladovém režimu"<br>
>> Kdyby se olověné baterie chovaly ideálně, tak by v autech stačily<br>
>> akumulátory s destinovou kapacitou.<br>
>> Lubor<br>
>><br>
>> <a href="http://search.seznam.cz/?q=hladov%C3%A9m+re%C5%BEimu+hybridn%C3%AD&url=http%3A%2F%2Fwww.stech.cz%2FPortals%2F0%2FKonference%2F2013%2F03-20%2520Elektronika%2C%2520%2520Mikroelektronika%2C%2520%2520Inovace%2F07%2520Akumulatory.pdf&data=lgLEEKpgYshSEpJcL9m-dr0zxULEQOETbi5xUAp4Dj_9z-8Yd-8Pf5TKZFdwOwL-tHrUiM7ilhrbTpXx2Yh_2IO1ve-9MAsHXmJDddJ_yairzqOTpdTOWG6lm8QCifKSxAJyoMQC2F4%3D" rel="noreferrer" target="_blank">http://search.seznam.cz/?q=<wbr>hladov%C3%A9m+re%C5%BEimu+<wbr>hybridn%C3%AD&url=http%3A%2F%<wbr>2Fwww.stech.cz%2FPortals%2F0%<wbr>2FKonference%2F2013%2F03-20%<wbr>2520Elektronika%2C%2520%<wbr>2520Mikroelektronika%2C%2520%<wbr>2520Inovace%2F07%<wbr>2520Akumulatory.pdf&data=<wbr>lgLEEKpgYshSEpJcL9m-<wbr>dr0zxULEQOETbi5xUAp4Dj_9z-8Yd-<wbr>8Pf5TKZFdwOwL-<wbr>tHrUiM7ilhrbTpXx2Yh_2IO1ve-<wbr>9MAsHXmJDddJ_<wbr>yairzqOTpdTOWG6lm8QCifKSxAJyoM<wbr>QC2F4%3D</a><br>
>><br>
>><br>
>>> V cem je vlastne ta HE3DA prulomova ? Ja v nejakem clanku cetl ze<br>
>>> budou vyrabet 1kWh za 150$ a chteji se dostat na 100$ . Oloveny<br>
>>> akumulator 12V<br>
>>> 100Ah ma taky 1kWh a stoji kolem 100-150$ . V cem bude prinost toho<br>
>>> HE3DA,<br>
>>> vic nabijecich cyklu nebo mensi ztraty ?<br>
>>><br>
>><br>
>> ______________________________<wbr>_________________<br>
>> HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
>> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
>> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
<br>
<br>
> ______________________________<wbr>_________________<br>
> HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
> <a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
> <a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
<br>
<br>
<br>
______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list - sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
</blockquote></div></div>