<div dir="ltr"><div>Ok tak sberne krouzky na rotoru, je zajimave ze jsem tomu vzdy rikal komutator tak jako drtiva vetsina opravaru. Jelikoz si vazim vaseho nazoru tak jsem to prejmenoval jiny popis toho po cem se pohybuji uhliky mne nenapada <br></div><br></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">Dne 21. listopadu 2016 12:08 gatilo <span dir="ltr"><<a href="mailto:gatilo@centrum.cz" target="_blank">gatilo@centrum.cz</a>></span> napsal(a):<br><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"> 21.11.2016, 12:06:21<br>
<br>
Alternator obvykle nebyva vybaven komutatorem<br>
 ;-)<br>
<span class=""><br>
S pozdravem Pavel<br>
  mailto:<a href="mailto:gatilo">gatilo</a> + zavinac + <a href="http://centrum.cz" rel="noreferrer" target="_blank">centrum.cz</a><br>
<br>
--<br>
</span>Radek Sztwiorok napsal:<br>
<span class="im HOEnZb"><br>
> Koncernova 2.5 6válec? Pokud ano tak byva jeste problem na kabelu<br>
> mezi starterem a alternatorem, dost casto se stava ze se po zateceni<br>
> oleje sjedou uhliky a komutator. Jinak mechanikovi nezavidim rozebrani predku auta.<br>
<br>
</span><div class="HOEnZb"><div class="h5">______________________________<wbr>_________________<br>
HW-list mailing list  -  sponsored by <a href="http://www.HW.cz" rel="noreferrer" target="_blank">www.HW.cz</a><br>
<a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br>
<a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list" rel="noreferrer" target="_blank">http://list.hw.cz/mailman/<wbr>listinfo/hw-list</a><br>
</div></div></blockquote></div><br></div>